coinex
راهنمای خرید تکراتو

تمام گوشی‌های سری آیفون 16 به پردازنده A18 اپل مجهز خواهند شد

به نظر می‌رسد که شرکت اپل قصد دارد در سری جدید آیفون‌های خود سیاست جدیدی را دنبال کرده و تمام گوشی‌های سری آیفون 16 را به پردازنده A18 مجهز کند.

اخیرا گزارش جدیدی در سطح اینترنت منتشر شده که اطلاعاتی را درباره سری جدید آیفون در سال 2025 فاش می‌کند. اینطور که پیداست، اپل قصد دارد تمام مدل‌های سری آیفون 16 را با چیپست A18 به بازار عرضه کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات سری آیفون 16

به گزارش Mac Rumors، آخرین اطلاعاتی که از کدهای لو رفته iOS 18 به دست آمده، به تجهیز کل سری آیفون 16 به تراشه قدرتمند A18 اپل اشاره دارند. از آنجایی که این اطلاعات با گزارش‌های قبلی تحلیلگر معروفی به نام Jeff Pu در ماه اکتبر مطابقت دارند، به نظر می‌رسد که از اعتبار بالایی برخوردار باشند. جف پو در این گزارش مدعی شده بود که در کدهای iOS 18 چهار آیفون ناشناخته با عنوان‌های D47،D48 ،D93 و D94 را مشاهده کرده که احتمالا به ترتیب آیفون 16، آیفون 16 پلاس، آیفون 16 پرو و آیفون ​​16 پرو مکس باشند.

سری آیفون 16

اینکه اپل از یک تراشه در هر چهار مدل سری جدید آیفون استفاده کند کمی عجیب به نظر می‌رسد، چرا که معمولا این شرکت در مدل‌های پایه و پلاس از پردازنده‌های بهبود یافته نسل قبلی و در مدل‌های پرو از آخرین نسل پردازنده‌های خود استفاده می‌کند.

اکنون، شواهد موجود خلاف این قضیه را ثابت می‌کنند و با اینکه کد منبع iOS به طور مستقیم اسمی از پردازنده A18 نبرده، اما ثبت شدن سیستم t8140 برای هر چهار مدل آیفون 16 مهر تاییدی بر این فرضیات است.

همچنین اخیرا اطلاعاتی به بیرون درز پیدا کرده که سایر ویژگی‌های مشترک سری iPhone 16 را فاش می‌کند. برای مثال، گفته می‌شود که تمام گوشی‌های این سری به دکمه اکشن و میکروفون ارتقا یافته با ویژگی‌های هوش مصنوعی مجهز خواهند شد. برای بهبود سیستم اتلاف حرارت نیز در نسل بعدی آیفون‌ها از خنک‌کننده گرافن استفاده خواهد شد. علاوه بر این، شایعه شده که دو گوشی iPhone 16 Pro و iPhone 16 Pro Max دارای دوربین تتراپریسم با زوم 5 برابر خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سری جدید آیفون چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر