coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تماشا کنید: تصاویر رسمی گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا منتشر شد

پس از انتشار رندرهای رسمی گلکسی S24، هم اکنون تصاویر رسمی گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا نیز پیش از رونمایی رسمی منتشر شده است.

ممکن است گوشی سامسونگ سری گلکسی S24 در کمتر از یک ماه آینده معرفی شود و تاکنون تقریباً تمام جزئیات درباره گوشی‌های پرچمدار بعدی سامسونگ منتشر شده است. رندرهای رسمی گلکسی S24 در تمام رنگ‌های اصلی اخیراً منتشر شده است و حالا یک فرد اطلاعات بیشتری را درباره سه گوشی در رنگ‌های مختلف در تصاویری که واضح‌تر هستند نشان داده است.

راهنمای خرید تکراتو


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تصاویر رسمی گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا

سامسونگ قرار است گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا را در چهار رنگ مختلف عرضه کند، اما احتمالاً این گوشی‌ها بیشتر از چهار رنگ مختلف نیز موجود خواهند بود.

به نظر می‌رسد که هر دو گوشی گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس دارای حاشیه‌های باریک و یکنواختی در اطراف صفحه‌نمایش هستند و در پشت گوشی نیز یک مجموعه‌دوربین سه‌گانه قرار دارد.

آرسن لوپین، یک افشاگر معروف، اظهار کرده است که گلکسی S24 اولترا در چهار رنگ مشکی، خاکستری، بنفش و زرد در دسترس خواهد بود. هر سه گوشی همچنین دارای یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی است که در قسمت بالای نمایشگر قرار دارد. گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس احتمالاً از فریم آلومینیومی استفاده خواهند کرد، در حالی که گلکسی S24 اولترا از فریم تیتانیومی برای استحکام بیشتر استفاده می‌کند.

گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس در تمام کشورها به جز کانادا، چین و آمریکا از پردازنده اگزینوس 2400 استفاده می‌کنند، در حالی که گلکسی S24 اولترا از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده می‌کند. گلکسی S24 دارای صفحه‌نمایش ۶٫۱ اینچی، گلکسی S24 پلاس دارای صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی و گلکسی S24 اولترا دارای صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی است.همچنین، احتمالاً هر سه گوشی دارای وضوح +QHD و حداکثر روشنایی 2600 نیت خواهند بود.

قدرت باتری نیز برای گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا به ترتیب 4000، 4900 و 5000 میلی‌آمپرساعت تخمین زده می‌شود. همچنین، هر سه گوشی احتمالاً از شارژ بی‌سیم 15 وات و شارژ بی‌سیم معکوس 4/5 وات پشتیبانی می‌کنند و گلکسی S24 از شارژ سیمی 25 وات و گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا از شارژ سیمی 45 وات پشتیبانی می‌کنند.

انتظار می‌رود سامسونگ در اواخر ماه دی پرچمداران جدید خود را معرفی کند و قیمت و سایر اطلاعات مربوط به گوشی‌ها را اعلام کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تصاویر رسمی گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر