;
coinex

بلو اسکای با رونمایی از لوگوی جدید خود قابلیت جدیدی نیز معرفی کرد

لوگوی بلواسکای به یک پروانه آبی تغییر شکل داد. بلو اسکای به نوعی جایگزین شبکه اجتماعی ایکس محسوب می‌شود که پیش از این با لوگوی آسمان آبی با چند ابر شناخته می‌شد.

علاوه بر این تغییر، مدیرعامل این شبکه (جی گرابر) اعلام کرده که دیگر برای مشاهده‌ی پست‌های این برنامه نیازی به ورود با حساب کاربری نخواهید داشت و می‌توانید به طور همزمان پست‌های این پلتفرم را از طریق وب و اپلیکیشن بلو اسکای تماشا کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین اپلیکیشن های جایگزین توییتر

طبق گزارش ورج، با وجود اینکه تمام افرادی که حساب کاربری هم در این پلتفرم ندارند می‌توانند محتوایی که شما پست کرده‌اید را تماشا کنند، اما شما می‌توانید در تنظیمات حساب کاربری‌تان این امکان را از آنها گرفته و آن را غیرفعال کنید؛ به‌طوریکه پست‌های شما فقط برای کاربران حاضر به حساب کاربری خود قابل مشاهده باشند. با این وجود بلو اسکاب اعلام کرده که این اقدام شما به طور کامل حسابتان را خصوصی نمی‌کند چراکه ممکن است برخی برنامه‌ها به درخواست شما جواب نداده و آن را رعایت نکنند.

لوگوی بلواسکای
لوگوی بلواسکای

در بخش تنظیمات بلواسکای، زیر گزینه غیرفعال‌سازی مشاهده محتوای شما توسط دیگران آمده است: “بلواسکای به عنوان یک شبکه عمومی و باز تعریف می‌شود. این تغییر تنظیمات محتوای شما را تنها در برنامه و ب‌سایت بلو اسکال محدود می‌کند و ممکن است سایر برنامه‌ها این پیکربندی را رعایت نکنند.”

جی گرابردر این خصوص گفته که: «پست‌ها در بلواسکای همواره در ابزارهای توسعه و دیگر برنامه‌ها به صورت عمومی در دسترس بوده‌اند.»

ازآنجایی که استفاده از پروانه آبی برای نشان دادن بلواسکای مرسوم بود، مدیران این شرکت تصمیم به تغییر لوگوی آن گرفتند. مدیرعامل این شرکت در این خصوص تغییر لوگو به پروانه گفت: «در واقع پروانه به شکلی به رسالت ما برای تغییر و تحول شبکه‌های اجتماعی به یک چیز نو اشاره دارد.»

با توجه به پیوستن شبکه‌های اجتماعی مانند تردز به پروتکل ActivityPub و اتصال آن به رسانه‌های دیگر اجتماعی، بلو اسکای نیز که بر طبق اساسنامه‌ی AT خود پایه‌گذاری شده، احتمالا وارد این جریان شود و باید به دنبال تغییر باشد.

از آنجایی که این برنامه همواره کاربران جدیدی جذب کرده و در حال رشد است، باید برای ثبت نام در آن دعوت‌نامه داشته باشید.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی تغییر لوگو بلو اسکای و قابلیت جدید آن چیست؟ لطفا  دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر