coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شیائومی از لوگو HyperOS رونمایی کرد

HyperOS سیستم عامل جدید شیائومی بوده که جایگزین MIUI شده است. حال در جدیدترین اخبار تکنولوژی، شیائومی از لوگو HyperOS رونمایی کرد.

شیائومی، غول تکنولوژی چینی نه تنها در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند، بلکه در زمینه ساخت گجت‌ها و خودروهای الکتریکی نیز فعالیت دارد. از این رو، این شرکت با هدف ایجاد اکوسیستم خود، HyperOS را معرفی کرد. اخیرا یک پست در وبیو از طراحی جدید لوگوی HyperOS پرده برداشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


شیائومی از لوگو HyperOS رونمایی کرد

درحالی‌که شیائومی برای عرضه اولین خودروی الکتریکی خود آماده می‌شود، طرفداران خود را با سیستم جامع HyperOS نیز هیجان‌زده می‌کند. این لوگو در نگاه اول، طراحی ساده و مینیمالیستی دارد. به علاوه، شکل گرد لوگو احتمالاً برای تأکید بر اکوسیستم و جامعیت طراحی شده است.

شیائومی از لوگو HyperOS رونمایی کرد

اگر این لوگو را با لوگوهای پیشین MIUI مقایسه کنیم، قطعاً متوجه پیشرفت این شرکت در این زمینه می‌شویم. همانطور که می‌دانید، این شرکت قبلاً از یک لوگوی تشکیل شده از حروف به جای طراحی استفاده می‌کرد.

هرچند ممکن است برخی معتقد باشند شیائومی لوگوی جذابی را برای سیستم عامل جدید خود انتخاب نکرده است، اما دست کم با این کار باعث شده تا تفاوت بین نسخه‌ها راحت‌تر قابل تشخیص باشد. گذشته از این‌ها، مشخص نیست که لوگو با نسخه‌های مختلف تغییر می‌کند یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره لوگوی جدید HyperOS چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر