coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اپلیکیشن هوش مصنوعی کوپایلت مایکروسافت برای گوشی‌های آیفون منتشر شد

مایکروسافت پس از ارائه اپلیکیشن هوش مصنوعی کوپایلت برای اندروید، اکنون نسخه ios این برنامه را در اختیار کاربران قرار داده است. از این پس کاربران گوشی‌های آیفون با مراجعه به اپ استور می توانند این برنامه را رایگان نصب کنند.

اپلیکیشن هوش مصنوعی کوپایلت مایکروسافت که با نام بینگ چت کار خود را آغاز کرده اکنون فعالیت خود را جدی‌تر ادامه می‌دهد. این برنامه که یکی از رقیبان جدی ChatGPT شناخته می‌شود پس از نسخه اندروید اکنون اپلیکیشن هوش مصنوعی خود را برای کاربران گوشی آیفون نیز در دسترس قرار داده است.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی جایگزین تعدادی از کارمندان گوگل خواهد شد

هوش مصنوعی کوپایلت مایکروسافت کارکردی مشابه ChatGPT دارد و قابلیت‌های فراوانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. مایکروسافت نسخه اندروید اپلیکیشن هوش مصنوعی کوپایلت را پیش‌تر ارائه داده بود اما اکنون کاربران گوشی‌های آیفون نیز می‌توانند این برنامه را نصب کرده و این دستیار هوش مصنوعی را همراه خود داشته باشند.

کاربران می‌توانند با استفاده از دستیار هوش مصنوعی کوپایلت مایکروسافت جواب سوال های خود را دریافت کنند همچنین می‌توانند با ارائه متن، عکس تحویل بگیرند. ابزار ساخت تصویر کوپایلوت از مدل هوش مصنوعی DALL-E3 استفاده می‌کند.

هوش مصنوعی کوپایلت که پس از تغییر نام بینگ چت فعالیت خود را جدی‌تر ادامه داد و برنامه‌های بزرگ‌تری را در سر دارد در اپلیکیشن هوش مصنوعی خود امکان استفاده از مدل زبانی GPT-4 را رایگان کرده است. این درحالی است که کاربران ChatGPT برای دسترسی به این مدل زبانی باید نسخه پولی پلاس را تهیه کنند. بر اساس این ویژگی قابل توجه به نظر می‌رسد رقابت ChatGPT و کوپایلت رنگ و بوی جدیدی به خود خواهد گرفت.

به هر حال از این پس کاربران گوشی‌های آیفون و اندروید هر دو می‌توانند با نصب برنامه هوش مصنوعی کوپایلت، از امکانات این دستیار هوش مصنوعی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

شما تجربه استفاده از اپلیکیشن هوش مصنوعی کوپایلت را داشته‌اید؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر