coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

رندرهای گوشی ایسوس راگ فون 8 پرو منتشر شد

ایسوس راگ فون 8 پرو جدیدترین گوشی از این برند تایوانی است که به زودی روانه بازارهای جهانی شده و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

ایسوس در حال آماده شدن برای عرضه سری ROG Phone 8 در 8 ژانویه است. انتظار می‌رود این سری از گوشی‌های ایسوس در دو نسخه استاندارد و حرفه‌ای به بازار عرضه شود. این برند تایوانی قبلاً به ما دید کاملی از طراحی پنل پشتی و همچنین برخی جزئیات کلیدی را داده است. اکنون، قبل از عرضه، گوشی ایسوس ROG Phone 8 Pro در قامت رندری جدید موسوم به رندرهای رسمی این گوشی ظاهر شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رندرهای ایسوس راگ فون 8 پرو

در همان ابتدا، ASUS ROG Phone 8 Pro با طراحی جعبه‌ای با دکمه‌های روشن/خاموش و تنظیم صدا در لبه سمت راست دیده می‌شود. سمت چپ قاب دارای یک پورت USB-C اضافی است. در جلو، ROG Phone 8 Pro دارای یک بریدگی صفحه‌نمایش برای دوربین سلفی گوشی در وسط است. صفحه نمایش از هر طرف با حاشیه های بسیار باریک احاطه شده است که باید تجربه ای دلچسب را ارائه دهد.

ASUS ROG Phone 8 Pro دارای همان جزیره بیرون زده دوربین مربعی شکل است که از لبه سمت راست جدا می شود. این گوشی جدید ایسوس دارای سه سنسور دوربین است و شایعاتی وجود دارد که ضبط ویدیوی 8K Ultra HD را تایید می کند. طبق رندرهای فاش شده، انتظار می‌رود که مدل Pro دارای لوگوی ROG با نور متفاوت در مقایسه با نوع استاندارد باشد. لوگوی ROG روی دستگاه از نقاطی تشکیل شده است که با نقاط LED ویژه قابل شخصی‌سازی هستند. در نهایت، قسمت پایینی ROG Phone 8 Pro دارای درگاه USB-C، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، بلندگو و خشاب سیم‌کارت است.

ASUS ROG Phone 8 Pro قبلاً تایید شده است که از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت می گیرد. این دستگاه دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. همچنین انتظار می‌رود که نسخه آتی دارای حالت تله فوتو تا 10 برابری باشد. همچنین مجهز به گیمبال ضد لرزش برای فیلمبرداری روان است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد رندرهای گوشی ایسوس راگ فون 8 پرو چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: Gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر