coinex
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی A25 و گلکسی A15 سه ماه یک بار برورزرسانی خواهند شد

اواخر آذر ماه بود که سامسونگ از دو مدل گوشی اقتصادی خود یعنی گلکسی A25 و گلکسی A15 رونمایی کرد. هر دو مدل این برند با رابط کاربری IU6 مبتنی بر اندروید 14 عرضه شدند. اکنون بخش به روزرسانی امنیتی وب سایت سامسونگ اعلام کرده که گوشی A15 چهار سال و A25 پنج سال آپدیت امنیتی دریافت می‌کنند؛ این اتفاق تاکنون فقط برای گوشی‌های پرچمدار اتفاق می‌افتاد.

گوشی های میان رده سامسونگ پیش از این سالی یک بروزرسانی دریافت می‌کردند اما این برند تغییر رویه داده و قصد دارد گوشی‌های خود را هر سه ماه یک بار بروزرسانی کند.

گوشی اقتصادی سامسونگ مدل گلکسی A15 با پردازنده‌ی مدیاتک Helio G99 عرضه شده گوشی گلکسی A15 5G نیز مجهز به پردازنده‌ی دیمنسیتی 6100 پلاس و گلکسی A25 با پردازنده‌ی اگزینوس 1280 به بازار جهانی عرضه شده است.

قیمت برآورد شده برای این دو مدل بسیار مناسب است که همین موضوع به محبوبیت آنها می‌افزاید. قیمت  گلکسی A15 مدل 4G در کانفیگ پایه 200 دلار تعیین شده که با توجه به قیمت و ویژگی‌های قابل توجه‌اش انتخاب مناسب‌تری نسبت به سایر مدل‌های قبلی سامسونگ است.

به هرحال سامسونگ اعلام کرده که گلکسی A25 و گلکسی A15 مانند مدل‌های مطرح این برند هر سه ماه یک بار بروزرسانی خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دریافت بروزرسانی گلکسی A25 و گلکسی A15 چیست؟ به نظر شما این خدمات سامسونگ به فروش بیشتر این دو محصول کمک می‌کند؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر