;
coinex

کوالکام از چیپست اسنپدارگون XR2 پلاس نسل دو برای هدست های واقعیت مجازی رونمایی کرد

سامسونگ در ابتدای امسال کار بر روی یک هدست XR جدید را تائید کرد و طبق آخرین اخبار، چیپست اسنپدارگون XR2 پلاس نسل دو برای استفاده در این هدست طراحی شده است.

سامسونگ با همکاری گوگل و کوالکام، در حال کار بر روی یک هدست XR با ترکیب واقعیت مجازی و افزوده است. چیپست Snapdragon XR2+ نسل دوم امروز معرفی شده و کوالکام تائید کرده که سایر تولیدکنندگان هم از این چیپ برای دستگاه‌های XR جدید خود استفاده خواهند کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کوالکام از چیپست اسنپدارگون XR2 پلاس نسل دو برای هدست های واقعیت مجازی رونمایی کرد

براساس آنچه کوالکام امروز اعلام کرده است، به نظر می‌رسد این تراشه قابلیت‌های قابل توجهی دارد. چیپست Snapdragon XR2 پلاس نسل دوم رزولوشن 4.3K برای هر چشم را با حداکثر سرعت 90 فریم در ثانیه فراهم می‌کند. کوالکام ادعا می‌کند که این چیپست تصاویر بسیار واضحی را در صحنه‌های مختلفی مانند صفحات نمایش بزرگ، میزکارهای مجازی و در ابعاد واقعی ارائه می‌دهد.

این چیپست قدرتمند بوده که باعث افزایش 15% در فرکانس GPU و 20% در فرکانس CPU می‌شود. همچنین این تراشه قابلیت پشتیبانی از حداکثر 12 دوربین به صورت همزمان را دارد که در ردیابی حرکات دست و بدن کمک می‌کند. ویژگی‌های دیگر شامل Passthrough تمام رنگی با ارائه 12 میلی ثانیه و پشتیبانی از Wi-Fi 7 است.

کوالکام از چیپست اسنپدارگون XR2 پلاس نسل دو برای هدست های واقعیت مجازی رونمایی کردکوالکام از چیپست اسنپدارگون XR2 پلاس نسل دو برای هدست های واقعیت مجازی رونمایی کرد

این شرکت امروز اعلام کرده که با همکاری سامسونگ و گوگل در حال کار بر روی یک محصول جدید بوده که در آن از تراشه اسنپدراگون XR2+ نسل دوم استفاده خواهد شد.

اینکانگ سونگ (Inkang Song)، معاون و رئیس تیم استراتژی فناوری در سامسونگ الکترونیک، گفت:

«سامسونگ از بابت همکاری با فناوری‌های کوالکام و گوگل برای ایجاد تحولی انقلابی در صنعت گوشی‌های هوشمند بسیار خوشحال است. هدف ما ایجاد یک تجربه‌ی بی‌نظیر و منحصر به‌فرد XR برای کاربران گلکسی است.»

براساس آنچه تاکنون درباره هدست XR جدید سامسونگ شنیده شده، این گجت به‌گونه‌ای طراحی شده تا با محصولاتی مانند Apple Vision Pro رقابت کند.

انتظار می‌رود سامسونگ این هدست را در نیمه دوم امسال همراه با گلکسی Z Flip 6 معرفی کند. به نظر می‌رسد این هدست نیز همانند هدست ویژن پرو اپل در نسخه‌های محدود و با قیمتی بالا عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره چیپست اسنپدارگون XR2 پلاس نسل دو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر