;
coinex

بهترین فیلم های مارول 2024 ؛ معرفی عناوین جدید و جذاب

آشنایی با بهترین فیلم های مارول 2024 برای طرفداران ژانر ابرقهرمانی و طرفداران دنیای سینمایی مارول که کم‌تعداد نیستند اهمیت زیادی دارد.

اساسا همواره آثار سینمایی مارول از جمله محبوبترین و پرطرفدارترین فیلم‌های سال هستند و پیگیری خط داستانی جهان مارول برای افراد زیادی در جهان اهمیت دارد.

اخیرا سریال‌های مارول نیز به این مجموعه پرطرفدار اضافه شده‌اند و هر ساله علاوه بر شماری از فیلم‌ها، انتظار فصول جدید سریال‌های مارول را نیز داریم. اما در این مطلب ما قصد داریم شما را با بهترین فیلم های مارول در سال 2024 آشنا کنیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین فیلم های مارول 2024

رابطه سونی و مارول در سالیان اخیر، شمار قابل توجهی از فیلم‌های ماندگار را به جا گذاشته که برخی از مهمترین‌های آن‌ها مجموعه فیلم‌های موفق انتقام‌جویان است.

با این حال سری فیلم‌های مارول بسیار گسترده‌تر از مجموعه فیلم‌های انتقام‌جویان است و در سالیان اخیر بعضی فیلم‌های مستقل مارول که بر یک یا دو شخصیت خاص تمرکز کرده‌اند نیز موفقیت‌های قابل توجهی به دست آورده‌اند. این مسئله سبب شده تا مارول در مدت اخیر تمرکز خاصی بر شخصیت‌های مستقل و فیلم‌های جدید مبتنی بر شخصیت داشته باشد و این روند در سال 2024 نیز ادامه پیدا می‌کند. البته از حق نگذریم رویکرد اخیر مارول در انتشار فیلم‌ها باعث سردرگمی برخی از طرفداران شده و پیگیری دقیق خط داستانی بعضا مخاطبان را مشکلاتی مواجه کرده است.

امسال در ژانر اکشن و ماجراجویی نیز فیلم‌های جذابی اکران می‌شود که در لیست بهترین فیلم های اکشن 2024، بهترین فیلم های 2024 و ترسناک ترین فیلم های 2024 می‌توانید آنها را پیدا کنید. علاوه‌براین، با تماشای بهترین فیلم های کمدی 2024، بهترین فیلم های عاشقانه 2024، بهترین فیلم های کره ای 2024 و بهترین انیمیشن های 2024 هم می‌توانید لحظه‌های شادی را برای خودتان رقم بزنید.

در ادامه با ما همراه شوید تا شما را با بهترین فیلم های مارول 2024 آشنا کنیم.

مادام وب (Madame Web)

بهترین فیلم های مارول 2024
بهترین فیلم های مارول 2024
  • کارگردان: اس جی کلارکسون
  • بازیگران: داکوتا جانسون، سیدنی سویینی و اما رابرتز
  • تاریخ اکران: 23 بهمن 1402

مادام وب می‌تواند بهترین فیلم مارول 2024 باشد اما این پروژه جاه‌طلبانه به خاطر موقعیتی که از نظر داستانی در دنیای مارول دارد ممکن است به یک شکست تجاری بی‌نظیر هم بدل بشود. در این فیلم مارول جدید 2024 بازیگرانی چون داکوتا جانسون، سیدنی سویینی، اما رابرتز، ایزابلا مرسد و آدام اسکات به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در حال حاضر نقش‌ها مشخص شده و نمی‌دانیم چه کسانی در چه نقش‌هایی ظاهر می‌شوند اما شایعات حاکی از احتمال نمایش مادام ‌وبی متفاوت از کمیک‌ها در این فیلم است. بنابر کامیک‌های مارول مادام وب یک زن مسن، نابینا و فلج با قدرت‌هایی ابرقهرمانی است که می‌تواند به جهان‌های موازی رفت‌وآمد داشته باشد.

با تمام این اوصاف، پیشینه و پتانسیل بالای کتاب مادام وب، استعداد فهرست بازیگران و محبوبیت جهان سینمایی مارول فاکتورهایی است که اجازه می‌دهد تصور کنیم این مورد از جدیدترین فیلم های مارول 2024 فیلم موفقی خواهد بود.

ددپول 3 (Deadpool 3)

بهترین فیلم های مارول 2024

  • کارگردان: شان لوی
  • بازیگران: رایان رینولدز، هیو جکمن، جنیفر گارنر
  • تاریخ اکران: 14 اردیبهشت 1403

قطعا یکی از بهترین فیلم های مارول 2024 قسمت سومددپول است که می‌تواند آغازگر دوره جدیدی از جهان سینمای مارول با محرویت یک شخصیت ابرقهرمان شیاد باشد. این مورد از فیلم های 2024 مارول برای اکران در 3 می 2024 برنامه‌ریزی شده که مقارن با 14 اردیبهشت 1403 است.

نکته جالب توجه درباره این مورد از فیلم های جدید مارول 2024 بازگشت هیو جکمن در نقش ولورین است. نقشی که او چندی پیش از آن اعلام بازنشستگی کرده بود.

علاوه بر هیو جکمن، حضور بازیگرانی از قسمت‌های قبلی از جمله لزلی اوگامس در نقش Blind AI و کاران سونی در نقش Dopinder نیز تایید شده است. علاوه بر این حضور اما کورین و متیو مکفادین نیز در فیلم جدید مارول 2024 تایید شده است.

کارگردانی این مورد از فیلم های مارول جدید بر عهده شان لوی است و نویسندگان فیلمنامه نیز رارت ریس و پاول ورنیک هستند. شایعه شده که این فیلم داستانی مربوط به دنیاهای موازی مارول دارد که لوکی و موبیوس در آن سعی در به دام انداختن ددپول دارند.

با توجه به تلاقی سری فیلم‌های مارول و مردان ایکس در ددپول 3، در حال حاضر انتظارات زیادی از این فیلم وجود دارد و پیش‌بینی می‌شود که در گیشه فروش بالایی ثبت کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی جهان

بهترین فیلم های اکشن جهان

ونوم 3 (Venom 3)

بهترین فیلم های مارول 2024

  • کارگردان: کلی مرسل
  • بازیگران: تام هاردی، جونو تمپل، چیوتل اجیوفور
  • تاریخ اکران: 23 خرداد 1403

ونوم 3 نیز می‌تواند بهترین فیلم مارول 2024 باشد که برای اکران در ژوئن 2024 برنامه‌ریزی شده است. این فیلم مارول جدید 2024 دنباله دو فیلم قبلی ونوم است که هردو از موفق‌ترین آثار مارول در سالیان اخیر بوده‌اند. همین موضوع در کنار کیفیت دو فیلم قبلی باعث شده تا طرفداران مشتاقانه انتظار این مورد از بهترین فیلم های مارول در سال 2024 را بکشند.

اگر با شخصیت ونوم آشنا باشید می‌دانید که ونوم شخصیتی ضدقهرمان و از دشمنان مرد عنکبوتی محسوب می‌شود که در دو قسمت قبلی تام هاردی نقش او را ایفا کرده است. آخرین بار شاهد حضور ونوم در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست بودیم که از همان زمان هم شایعاتی درباره فیلم جدید ونوم مطرح شد.

ونوم 3 به عنوان یکی از جدیدترین فیلم های مارول 2024 این فرصت را دارد تا یکی از موفق‌ترین فیلم‌های دنیای مرد عنکبوتی باشد. علاوه بر این اخیرا و با انتشار  انیمیشن جدید Spider-Man: Across The Spider-Verse طرفداران با پیچیدگی‌های دنیاهای موازی مارول مواجه شدند که در آن ونوم با سفر به دنیاهای مختلف در تلاش برای ارتباط برقرار کردن با خانم چن صاحب فروشگاهی بود.

در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی از داستان این مورد از فیلم های 2024 مارول داریم و فقط اطمینان داریم که حضور دو بازیگر جدید در ونوم 3 یعنی جونو تمپل و چیوتل اجیوفور تایید شده است.

برخی طرفداران معتقدند که در ونوم 3 شاهد حضور کارتل لوبو که یک گروه گنگستری گرگینه‌ای است خواهیم بود که در کمیک‌ها به آن‌ها اشاره شده است. در مجموع باید گفت که ونوم 3 به عنوان یکی از فیلم های جدید مارول 2024 شانس موفقیت بالایی دارد.

کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی (Captain America: Brave New World)

بهترین فیلم های مارول 2024

  • کارگردان: جولیوس اوناه
  • بازیگران: شیرا هاس، هریسون فورد، آنتونی مکی
  • تاریخ اکران: 3 مرداد 1403

کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی دیگر فیلم جدید مارول 2024 است که در آن شاهد ادامه ماجراجویی‌های فالکون در نقش کاپیتان آمریکا و تلاش او برای جانشینی استیو راجرز یا همان کاپیتان آمریکا اصلی هستیم. این فیلم برای اکران در جولای 2024 برنامه‌ریزی شده است.

این مورد از فیلم های مارول جدید چهارمین فیلم مجموعه کاپیتان آمریکا محسوب می‌شود و در حال حاضر اطلاعات خاصی از داستان آن نداریم، اما در مجموع انتظار داریم که با یکی از بهترین فیلم های مارول 2024 مواجه باشیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های تاریخ سینما

بهترین فیلم های دی سی

کریون شکارچی (Kraven The Hunter)

بهترین فیلم های مارول 2024

  • کارگردان: جی سی چندور
  • بازیگران: آرن تیلور جانسون، راسل کرو، آریانا دیبوزه
  • تاریخ اکران: 9 شهریور 1403

عنوان جدیدی از دنیای سینمایی مرد عنکبوتی که می‌تواند بهترین فیلم مارول 2024 باشد کریون شکارچی است. در حال حاضر طرفداران درباره این فیلم و شخصیت کنجکاوی زیادی دارند و در نتیجه برای قضاوت درباره موفقیت یا عدم موفقیت آن باید منتظر آینده باشمی.

کریون شکارچی در جهانی متفاوت از همه مرد عنکبوتی‌هایی که تا امروز دیده‌ایم قرار دارد و البته از دشمنان مرد عنکبوتی است. داستان این فیلم مارول جدید 2024 درباره یک مهاجر روس به نام سرگی کریوینوف است که تصمیم دارد به دنیا اثبات کند بهترین شکارچی جهان است.

رعد و برق‌ها (Thunderbolts)

بهترین فیلم های مارول 2024

  • کارگردان: جیک شرایر
  • بازیگران: فلوانس پیو، هریسون فورد، دیوید هاربر
  • تاریخ اکران: 30 آذر 1403

یکی دیگر از بهترین فیلم های مارول 2024 فیلم صاعقه‌ها یا رعد و برق‌ها است که برای اکران در دسامبر 2024 برنامه‌ریزی شده است. در حال حاضر اطلاعات خاصی درباره داستان این مورد از بهترین فیلم های مارول در سال 2024 نداریم اما کاراکترهای فیلم قرار است از دنیاهای متفاوتی به هم وصل شوند.

از جمله افراد گروه رعد و برق‌ها باید به یلنا بلوا، فلورانس پیو، باکی بارنز، تسک مستر، نگهبان قرمز و گوست اشاره کرد. این گروه را شخصی به نام ولنتینا الگرا فانتین دور هم جمع کرده است.

فیلم رعد‌وبرق‌ها بنابر شایعات موجود نقش مهمی در جهان سینمایی مارول دارد چراکه حالا که داستان بلک ویدو به پایان رسیده باید دید آیا خواهر او می‌تواند به همان اندازه باورپذیر و موفق باشد. در داستان این مورد از جدیدترین فیلم های مارول 2024 آماده که گروهی از ابرشرورها توسط دولت جمع و عازم یک ماموریت مهم می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک جهان

بهترین فیلم های آمریکایی درام و عاشقانه

اسپایدرمن: فراتر از دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Beyond the Spider-Verse)

بهترین فیلم های مارول 2024

  • کارگردان: خواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز، جاستین کی تامپسون
  • صداپیشگان: شامیک مور، هایلی استاینفلد، برایان تایری هنری
  • تاریخ اکران: 10 فروردین 1403

این مورد از فیلم های 2024 مارول در واقع یک انیمیشن مرتبط با جهان مرد عنکبوتی است که قرار بود ابتدا تنها دو سری از آن ساخته شود اما با موفقیتی که کسب کرد، سونی تصمیم گرفت قسمت جدیدی از آن تولید کند. بر همین اساس این مورد از فیلم های جدید مارول 2024 برای اکران در مارس 2024 برنامه‌ریزی شده است.

البته که تاریخ اکران این فیلم هم تحت تاثیر اعتصابات هالیوود که برخی از صداپیشگان این انیمیشن را شامل می‌شد اندکی جابجا شد با این حال همچنان امید بر این است که به عنوان یکی از فیلم های مارول جدید در همین سال 2024 شاهد آن باشیم.

ال موئرتو (El Muerto)

بهترین فیلم های مارول 2024

  • کارگردان: جوناس کوآرون
  • بازیگران: بد بانی
  • تاریخ اکران: 22 دی 1402

ال موئرتو نیز یکی از بهترین فیلم های مارول 2024 است که انتظار می‌رود در سال میلادی جدید شاهد آن باشیم. این بار مارول به سراغ شخصیتی رفته که احتمالا باید آن را اولین ابرقهرمان لاتین‌تبار بدانیم. این ابرقهرمان لاتینی قدرت خود را از ماسکی می‌گیرد  که به صورت نسل به نسل به ارث می‌رسد و ظاهرا قدرت حاصل از آن هم اصلا کم نیست و می‌تواند با برترین ابرقهرمانان مارول برابری کند.

برای بازی در نقش اصلی این فیلم جدید مارول 2024 هم یک بازیگر لاتین‌تبار انتخاب شده است. جالب است که ال موئرتو نیز از جمله شخصیت‌هایی است که با دنیای مرد عنکبوتی ارتباط دارد و بی‌ربط نخواهد بود اگر سال 2024 را سال گسترش جهان عنکبوتی با اکران فیلم‌هایی مرتبط با آن بدانیم.

البته که برخی کارشناسان و منتقدان از همین حالا نسبت به کش‌آمدن جهان عنکبوتی و پتانسیل آن هشدار داده‌اند و باید دید آیا ال موئرتو می‌تواند یکی از موفق‌ترین فیلم های جدید مارول 2024 باشد یا خیر.

سوالات متداول

جدیدترین فیلم‌های مارول در سال 2024 کدامند؟

در طول این مطلب فهرست کاملی از فیلم‌های جدید مارول در سال 2024 به شما معرفی کردیم که شامل مادام وب، ال موئرتو، صاعقه‌ها، کریون شکارچی، کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی، ونوم 3، ددپول 3 و البته انیمیشن اسپایدرمن: فراتر از دنیای عنبکوتی می‌شود.

تاریخ پخش ونوم 3 چه زمانی است؟

در حال حاضر ونوم 3 برای پخش در 12 ژوئن 2024 مقارن با 23 خرداد 1403 برنامه‌ریزی شده است.

تاریخ پخش ددپول 3 چه زمانی است؟

در حال حاضر ددپول 3 برای پخش در 3 می 2024 مقارن با 14 اردیبهشت 1403 برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین فیلم های مارول 2024 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    من به فیلم کریون شکارچی خیلی امید دارم چون صد در صد در حد ونوم خواهد بود و میترکونه که ونوم خدایی از 1 تا ۲ خفن جلو رفتن که ایشالا ونوم ۳ با فیلم کریون شکارچی هم زمان پخش بشن که خیلیم خفن میشه❤🔥

    پاسخ