coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

لپ تاپ های ایسر Aspire Go 14 و 15 معرفی شدند

لپ تاپ های ایسر Aspire Go 14 و 15 در نمایشگاه CES 2024 معرفی شدند. این دو لپ تاپ گزینه‌های مقرون به صرفه‌ای برای دانشجویان و حرفه‌ای‌ها به شمار می‌روند.

لپ تاپ‌های Aspire Go 14 و Aspire Go 15 که از مواد بازیافتی ساخته‌ شده‌اند، دارای پردازنده‌های جدید اینتل و AMD بوده و از تکنولوژی Microsoft Copilot در آنها بهره گرفته شده است. برای اطلاع از مشخصات فنی Aspire Go 14 و 15 همراه ما باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات فنی لپ تاپ های ایسر Aspire Go 14 و 15

به عنوان اولین بار در سری Aspire، لپ‌تاپ‌های Aspire Go 14 و Go 15 از مواد بازیافتی (PCR) در شاسی خود استفاده می‌کنند. هر دو لپ تاپ دارای صفحه نمایش 16:10 با رزولوشن FHD+ هستند.

در نسخه پایه این لپ تاپ‌ها، از پردازنده Intel Core i3 سری N استفاده شده است. با این حال، Aspire Go 14 با پردازنده سری AMD Ryzen 7000 نیز ارائه می‌شود که برای کاربرانی که نیاز به قدرت پردازش بیشتر دارند، مناسب است.

لپ تاپ های ایسر Aspire Go 14 و 15 معرفی شدند

لپ تاپ های ایسر Aspire Go 14 و 15 تا حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی SSD و 16 گیگابایت رم و اتصال وای-فای 6 برای شبکه‌های بی‌سیم سریع پشتیبانی می‌کنند. یک ویژگی قابل توجه از سری Aspire Go، ادغام با Microsoft Copilot است. این دستیار قدرت‌مند هوش مصنوعی می‌تواند در نوشتن ایمیل، ساخت اسناد و حتی تولید محتوای خلاقانه به افراد کمک کند. همچنین یک کلید اختصاصی Copilot بر روی صفحه کلید وجود دارد تا به راحتی به این ابزار دسترسی پیدا کنید.

ایسر قول عمر باتری 10 ساعته را برای سری جدید Aspire Go داده است. لپ‌تاپ‌ها همچنین از کانکشن‌هایی از جمله وای فای 6، خروجی HDMI 2.1، یک درگاه USB Type-C، دو درگاه USB Type-A و یک جک صوتی پشتیبانی می‌کند.

کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن AcerSense بر روی سلامتی دستگاه و باتری لپ تاپ تو نظارت داشته باشند. لپ‌تاپ ایسر Aspire Go 15 در فوریه 2024 با قیمت پایه 249.99 دلار در ایالات متحده و 529.99 یورو در اروپا وارد بازار خواهد شد. لپ تاپ ایسر Aspire Go 14 نیز در مارس با قیمت پایه 249.99 دلار در ایالات متحده و 549.99 یورو در اروپا عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره لپ تاپ های جدید ایسر Aspire Go چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر