;
coinex

ساعت پخش مسابقه معرکه از شبکه سه با اجرای سید جواد رضویان

مسابقه معرکه با اجرای سید جواد رضویان، به‌زودی از شبکه سه روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از جزئیات و ساعت پخش مسابقه معرکه با ما همراه شوید.

معرکه عنوان یک برنامه در حوزه مسابقه و سرگرمی است که در هر قسمت دو گروه برای کسب جایزه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. اجرای این مسابقه بر عهده سید جواد رضویان است.

اگر از علاقه‌مندان مسابقه‌های تلویزیونی هستید، می‌توانید مسابقه معرکه را از روز شنبه 23 دی ماه 1402 از شبکه سه تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش مسابقه معرکه را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش مسابقه معرکه از شبکه سه

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه سه، زمان پخش مسابقه معرکه شب‌های جمعه، شنبه و یکشنبه حوالی ساعت ۲۲:۳۰ است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعت 15:15 روز بعد که زمان پخش تکرار مسابقه معرکه از شبکه سه است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش مسابقه معرکه
ساعت پخش مسابقه معرکه از شبکه سه

مسابقه معرکه به تهیه‌کنندگی حمید مراوندی و کارگردانی محمدرضا رضاییان، برای سه سیما ساخته شده است. گفتنی است احتمالا به دلیل پخش مسابقات فوتبال، این برنامه شنبه ۲۳ دی ماه پخش نشود.

پخش این مسابقه قرار بود از امشب جمعه ۲۲ دی آغاز شود که با توجه به تغییر جدول پخش برنامه‌های شبکه سه برای مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا به تعویق افتاده است.

مجری مسابقه معرکه

سید جواد رضویان، مجری مسابقه معرکه، در ششم مرداد ماه سال ۱۳۵۳ در قم به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی نقاشی است. سبک نقاشی‌اش الیستراسیون، سبک تصویر سازی کودک است؛ و نارنجی رنگ مورد علاقه اوست.

ساعت پخش مسابقه معرکه

رضویان سال اول دانشگاه با مهران غفوریان و امیر غفارمنش و بیژن بنفشه خواه همکلاس بوده است. راهنمایی‌ها و تشویق‌های مهران باعث شد که جواد به بازیگری علاقمند شود. او در سال ۱۳۷۳ خیلی اتفاقی وارد رشته بازیگری شد.

شهرت رضویان برای بازی‌های جذاب و خاصش در نقش‌های متفاوت سریال‌های طنز مهران مدیری از جمله پاورچین، در حاشیه ۱ و در حاشیه ۲ است. او در فیلم‌های سینمایی بسیاری همچون کلاهی برای باران، ده رقمی، اخراجی‌ها ۲ و اخلاقتو خوب کن نیز به ایفای نقش پرداخته است.

رضویان تجربه کارگردانی هم دارد که البته نتوانسته در این عرصه به اندازه‌ی بازیگری مورد توجه قرار بگیرد و همچنان بیشتر مردم او را برای بازی‌های فوق‌العاده‌اش در نقش‌های کمدی می‌شناسند.

جالب است بدانید جواد رضویان در زمینه موسیقی هم فعالیت می‌کند؛ او تاکنون چند آلبوم منتشر کرده است، از میان آهنگ‌های او می‌توان به تقدیر، دلت میاد، دنیا دیگه مثل تو نداره، بانوی قصه، قسمت نمیشه انگار، میخوام تو ابرا، بیا پیشم بابا و بزن بریم اشاره کرد.

سید جواد رضویان سال‌هاست ازدواج کرده و یک فرزند به نام یامین دارد.

سوالات متداول

مجری مسابقه معرکه کیست؟

سید جواد رضویان، اجرای مسابقه معرکه را بر عهده دارد.

مسابقه معرکه از کدام شبکه پخش می‌شود؟

این مسابقه شب‌های جمعه، شنبه و یکشنبه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش مسابقه معرکه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    اقا جواد یه دونه باشی ….ولی ۹۰ درصد مردم تلوزیون صدا سیمای میلی حکومت رو نگاه نمیکنن🤮

    پاسخ

    دمت گرم واقعا همینطوره

    پاسخ

    ما فیلم هایی مثل پایتخت و همین مسابقه نگاه می‌کنیم تو نگاه نکن بزن ماهواره 🗿

    پاسخ