;
coinex

رسانه اجتماعی تیک تاک از کار افتاد

فقط شما نیستید که برنامه مورد علاقه‌تان یعنی Tik Tok از کار افتاده است. طبق گزارش اخیر شمار زیادی از کاربران رسانه اجتماعی تیک تاک ، شاهد اختلال در کامنت‌گذاری و ویدیو در این اپلیکیشن هستند.

کاربران TikTok گزارش می‌دهند که این سرویس در حال‌حاضر قطع است. براساس گزارشی که کاربران اطلاع‌رسانی کرده‌اند مشکلاتی که برای این برنامه پیش آمده شامل ایراد در ویدیوها، جستجو و بارگیری نشدن نظرات است.

بیشتر بخوانید: بهترین اپلیکیشن های جایگزین توییتر

آیا شما هم در حال حاضر برای استفاده از TikTok مشکل دارید؟ نگران نباشید، شما تنها نیستید، زیرا به نظر می‌رسد این سرویس برای تعداد زیادی از مردم در سراسر جهان قطع شده است.

بسیاری از کاربران X گزارش می‌دهند که TikTok واقعاً در حال حاضر با مشکلات اساسی روبرو است. مشکلات گزارش شده شامل کار نکردن نوار جستجو و بارگیری نشدن ویدیوها به طور کلی است.

همچنین Downdetector گزارش داد که برنامه ویدیوی کوتاه محبوب نیز با مشکلات مهمی مواجه است. گزارش‌ها در اینجا عمدتاً شکایات کاربران X را بازتاب می‌دهند؛ از جمله بارگیری نشدن محتوا، کار نکردن نوار جستجو و بار نشدن نظرات که باعث ایجاد نگرانی برای کاربران شده است و این سوال پیش می‌آید که آیا این اختلالات در این برنامه همیشگی خواهند بود یا خیر؟

علیرغم اینکه حساب پشتیبانی TikTok در X هنوز مشکلی را تأیید نکرده اما واضح است که کاربران مشکل دارند. در عین حال، می‌توانید راهنمای ما برای حل مشکلات برنامه TikTok را امتحان کنید.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌‌ی از کار افتادن رسانه اجتماعی تیک تاک چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر