coinex
راهنمای خرید تکراتو

فروش نقدی محصولات بهمن موتور ؛ شرایط فروش وانت کارا، کاپرا و ون باری اینرودز [+قیمت]

فروش نقدی محصولات بهمن موتور با ارسال جدیدترین بخشنامه فروش ابلاغ شد. در این طرح فروش، 3 خودرو وانت مارا، کاپرا و ون باری اینرودز عرضه خواهند شد.

گروه صنعتی بهمن، قصد دارد فروش نقدی محصولات بهمن موتور را ویژه سه مدل مدل از خودروهای این شرکت شامل وانت کارا، کاپرا و ون باری اینرودز از روز شنبه 30 دی 1402 آغاز کند. این طرح فقط به صورت نقدی است و متقاضیان امکان خرید اقساطی محصولات بهمن موتور را نخواهند داشت. مهلت ثبت‌نام در این طرح فروش تا پایان روز چهارشنبه، 4 بهمن 1402 اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: زمان تحویل 11 هزار دنا پلاس ارتقایافته اعلام شد

طرح فروش نقدی محصولات بهمن موتور ابلاغ شد

بهمن موتور برای این طرح فروش مشتریان خاصی را هدف قرار نداده و همه می‌توانند از شرایط آن استفاده کنند. هرسه خودرو فقط در رنگ سفید عرضه شده که ممکن است باب طبع خیلی‌ها نباشد، پس قبل از اقدام برای خرید این محصولات، حتماً به این نکته توجه کنید.

بنابر اطلاعات موجود در بخشنامه فروش، پس از تکمیل وجه و ثبت‌نام، خریداران می‌توانند خودرو خود را تا هفته سوم اسفندماه سال جاری دریافت کنند. فروش فقط به صورت اینترنتی و از طریق عاملیت‌های مجاز است و متقاضیان می‌بایست برای انجام فرایند ثبت‌نام، به وب‌سایت فروش محصولات بهمن موتور مراجعه کنند.

قیمت وانت کارا تک کابین تیپ۴، حدود ۴۸۲میلیون تومان و وانت کاپرا۲ حدود ۹۶۳میلیون تومان و ون باری اینرودز حدود ۷۹۴میلیون تومان اعلام شده است.

سود انصراف سالیانه 17.5 درصد اعلام شده و جریمه تأخیر نیز 2.5 درصد است.

طرح فروش نقدی محصولات بهمن موتور ابلاغ شد

در این روش عرضه همچنین امکان انتخاب طرح‌های مختلف بیمه بدنه به صورت اختیاری جهت عرضه محصولات مطابق جدول فراهم شده است.

طرح فروش نقدی محصولات بهمن موتور ابلاغ شد

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص طرح فروش جدید یهمن موتور چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذراید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر