;
coinex

تلاش برای ارتباط با موجودات فضایی ؛ دعوت یوفوها برای بازدید از لکسینگتون

دانشمندان شهر لکسینگتون در ایالت کنتاکی آمریکا در اقدامی پیامی در قالب یک کارزار تبلیغاتی خلاقانه برای جذب گردشگران بیشتر به منظومه‌های ستاره‌ای ارسال کرده‌اند که پیشتر نشانه‌های حیات را در آنها کشف کرده بودند. این محققین امیدوارند تا پیام آنها از سوی موجودات فضایی دریافت شود.
به این ترتیب اگر موجوداتی در این منظومه‌های ستاره‌ای که در حدود 40 سال نوری با ما فاصله دارند وجود داشته باشند، با مدل عجیبی از دعوتنامه مواجه خواهند شد.
اما دانشمندان اصرار دارند که این پیام فرازمینی واقعی و به منظور برقراری ارتباط با دیگر دنیاها ساخته شده‌اند؛ درصورتیکه برنامه‌های این محققین درست از آب درآید، آدم‌فضایی‌های احتمالی، این پیام را از بلوگرس کنتاکی دریفات خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اولین ماموریت ایستگاه فضایی چین با موفقیت انجام شد

به گزارش واشنگتن پست، این پیام نمادی از اعداد اول و عناصر شیمیایی مهم زندگی (آب و اتانول) را در خود جای داده است تا به عنوان نشانه‌ای از تمدن هوشمند زمینی عمل کند.

همچنین، در این پیام، ساختارهای شیمیایی ویسکی بوربن (که یک سوغات مشهور از لکسینگتون است) و همچنین دوپامین، به عنوان مهمترین عناصر آن، جهت جذب گردشگران فضایی به شهر لکسینگتون درج شده‌اند.

تصویری از دو اسب، یک انسان، و چمن‌های رول شده نیز نمایانگر لکسینگتون بوده و جمله‌ای ساده به زبان انگلیسی به شکل “از لکسینگتون دیدن کنید!” به پیام افزوده شده است.

این پیام‌ها با استفاده از اشعه مادون قرمز رمزگذاری شده‌اند و در آن تصاویری از لکسینگتون و یک قطعه موسیقی بلوز کوتاه نیز جای داده شده است.

تا حدود 40 سال طول می‌کشد که این پیام به مقصد برسد، و دانشمندان امیدوارند پس از گذشت 80 سال، پاسخی از طرف موجودات فرازمینی دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی موجودات فضایی چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار نجوم را با ما دنبال کنید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر