;
coinex

ساعت پخش کارتون فوتبالیست ها از شبکه تهران [+خلاصه داستان]

سریال جذاب فوتبالیست ها به کارگردانی توشییوکی کیتو، از شبکه تهران روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از داستان و ساعت پخش کارتون فوتبالیست ها با ما همراه شوید.

سریال فوتبالیست ها: کاپیتان سوباسا در سبک درام، ورزشی و ماجراجویی، سال ۲۰۱۸ در ژاپن ساخته شده است. این مجموعه پرطرفدار در واقع بازسازی سریال خاطره انگیز فوتبالیست ها است که خود برپایه مانگای مشهور ژاپنی کاپیتان سوباسا نوشته یویچی تاکاهاشی تولید شده بود.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های جذاب انیمیشنی هستید، می‌توانید کارتون فوتبالیست ها را از یکشنبه یکم بهمن ماه از شبکه تهران تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش کارتون فوتبالیست ها و زمان پخش تکرار این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش کارتون فوتبالیست ها از شبکه تهران

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه تهران، زمان پخش کارتون فوتبالیست روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 14:10 است. شبکه تهران زمانی برای پخش تکرار انیمیشن فوتبالیست در نظر نگرفته است، پس اگر از طرفداران این کارتون خاطره‌انگیز هستید برای تماشای آن در ساعت 14:10 برنامه‌ریزی کنید.

داستان کارتون فوتبالیست ها
ساعت پخش کارتون فوتبالیست ها از شبکه تهران

جالب است بدانید لقب سوباسا اوزارا «سوکر نو موشیگو» به معنی «فرستاده شده از بهشت فوتبال» است. وقتی او هنوز فقط یک سال داشته، در حالی که با توپ فوتبال بازی می‌کرده، به دنبال توپ جلوی اتوبوس می‌رود. در آن لحظه توپ فوتبال را بغل کرده و تصادف می‌کند، اما توپ مانع از برخورد شدید اتوبوس با او شده و مانند بالشتک هوا عمل می‌کند و او را به سمتی پرت می‌کند، ولی پس از چند ثانیه سوباسا دوباره به همراه توپش از زمین بلند می‌شود.

انیمه کاپیتان سوباسا در چندین فصل تولید شده که در واقع اصلی‌ترین فصل آن سال 2018 ساخته شده است. در این فصل رقابت سوباسا و هم‌تیمی‌هایش با تیم‌های دیگر روایت می‌شود و در ادامه، سوباسا با تارو میساکی آشنا شده و یک زوج فوتبالی عالی با او شکل می‌دهد.

سوباسا و تارو میساکی با بازیکنان دیگری مثل کاکرو یوگا، جان میزوگی، هیکارو ماتسویاما، کن واکاشیزوما و دیگران در مسابقات ملی رقابت کرده و در نهایت، بهترین این بازیکنان در قالب تیم ملی ژاپن روانه مسابقات جام جهانی می‌شوند و در آن‌جا، با رقبای دیگری از کشور‌های مختلف رو‌به‌رو شده و سرانجام، به تیم ملی آلمان و اشنایدر، فوق‌ستاره فوتبال اروپا و دروازه‌بان مشهور این کشور یعنی مولر می‌رسند.

خلاصه داستان کارتون فوتبالیست ها

پس از پرداختن به ساعت پخش کارتون فوتبالیست ها از شبکه تهران سراغ قصه‌ی این مجموعه درام و  هیجان انگیز می‌رویم که روایتگر داستان زندگی پسری به نام سوباسا اُزارا دانش آموز ۱۱ ساله‌ای است که واقعا عاشق فوتبال است.

داستان کارتون فوتبالیست ها

سوباسا اوزارا پسر یازده ساله‌ای است که در کودکی به لطف داشتن یک توپ فوتبال در دستانش از تصادف با یک ماشین جان سالم به در برده و همیشه علاقه‌‎ی خاصی به فوتبال داشته است.

بزرگترین رویای او این است که یک روز در تیم ملی ژاپن بازی کند و در جام جهانی افتخار کسب کند. او با مادرش زندگی می‌کند، در حالی که پدرش کاپیتان کشتی است و همواره در حال دریانوردی است.

سوباسا همراه مادرش به شهر نانکاتسو که به مدارس فوتبال عالی مشهور است، سفر می‌کنند و در آنجا سوباسا با فوتبالیست‌‎های آینده‌‎دار دیگری آشنا می‌شود. حالا او باید استعداد خودش را محک بزند.

گروه دوبلاژ و صداپیشگان کارتون فوتبالیست ها

  • مدیر دوبلاژ: مهسا عرفانی
  • مترجم: سیاوش شهبازی
  • صدابرداری: شادی کیا
  • صداگذاری و میکس: امیر رحیمی و رامین آریا شکوه

صداپیشگان کارتون فوتبالیست ها اردشیر منظم، علیرضا شایگان،مجتبی فتح الهی، خشایار شمشیرگران، پویا فهیمی، کوروش فهیمی، رضا الماسی، بابک اشکبوس، امیر منوچهری‌فر، مهدی امینی، نرگس فولادوند، کتی حجت، شایسته تاج‌ بخش، سارا جعفری، مریم جلینی، مستانه ریاحی، فاطمه نیرومند و مهسا عرفانی هستند.

سوالات متداول

صداپیشگان کارتون فوتبالیست ها کدام هنرمندان هستند؟

اردشیر منظم، علیرضا شایگان،مجتبی فتح الهی، خشایار شمشیرگران، پویا فهیمی، کوروش فهیمی، رضا الماسی، بابک اشکبوس، امیر منوچهری‌فر، مهدی امینی، نرگس فولادوند، کتی حجت، شایسته تاج‌ بخش، سارا جعفری، مریم جلینی، مستانه ریاحی، فاطمه نیرومند و مهسا عرفانی صداپیشگان کارتون فوتبالیست ها هستند.

 کارتون فوتبالیست ها چند قسمت است؟

سریال فوتبالیست هادر 25 قسمت 25 دقیقه‌ای به کارگردانی توشییوکی کیتو ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش کارتون فوتبالیست ها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر