;
coinex

سامسونگ در حال ساخت یک هدست واقعیت مجازی گلکسی و کنترلر است

اخباری مبتتی بر تلاش‌های سامسونگ برای تولید و ساخت هدست واقعیت مجازی گلکسی و کنترل‌کننده به گوش می‌رسد که توجه علاقمندان به واقعیت مجازی به خصوص نوجوانان را به خود جلب می‌کند.
در رویداد Galaxy Unpacked هفته گذشته، سامسونگ سری گوشی های هوشمند، سری گلکسی اس 24 را که کاربران زیادی در انتظار آن بودند معرفی کرد. در این رویداد، به غیر از گوشی‌های هوشمند پریمیوم، سامسونگ، گلکسی رینگ را نیز معرفی شد که انتظار می‌رود در رویداد آنپکد در نیمه دوم امسال معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اپل ویژن پرو فاقد وایفای 6E و اتصال UWB است

اما اخباری مبنی بر تلاش سامسونگ برای ساخت یک هدست Galaxy VR و یک کنترل کننده وجود دارد که نشان می‌دهد این غول فناوری سودای تولید محصولات دیگری نیز در سر دارد. طبق اطلاعاتی Roland Quandt در X (توئیتر سابق) فاش کرده، سامسونگ در تلاش برای تولید یک هدست SM-1130 VR و یک SM-1610 که احتمال می‌رود یک کنترل کننده VR باشد، است. به نظر می‌رسد سامسونگ غول فناوری کره جنوبی با جدیدترین هدست Galaxy VR خود با اپل ویژن پرو در رقابت قرار خواهد گرفت.

علاوه بر این، آخرین هدست واقعیت مجازی گلکسی VR که در دست ساخت است، ویژگی‌هایی از هدست SM-1110 XR/VR داشته باشد که در گذشته تولید شده است. اپل در ماه آینده از هدست ویژن پرو رونمایی می‌کند و با توجه به این موضوع به نظر نمی رسد سامسونگ عرضه محصول خود را به تعویق بیندازد.

همچنین گزارش شده است که هدست اپل ویژن پرو می‌تواند از صفحه نمایش روشن‌تر سامسونگ استفاده کند. چند ماه پیش سامسونگ یک علامت تجاری برای عینک هوشمند خود ثبت کرد. در حالی که اطلاعات زیادی در مورد موجود شدن Galaxy VR موجود نیست، سامسونگ ممکن است هدست خود را در کنار گلکسی زذ فلیپ 6 که قرار است در آگوست 2024 رونمایی شود، عرضه کند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی هدست واقعیت مجازی گلکسی چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر