;
coinex

بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه ؛ گجت‌هایی که کارهای خانه را آسان‌تر می‌کنند

در زندگی‌های پرمشغله امروز، آشپزی کاری وقت‌گیر و عموما طاقت‌فرسا محسوب می‌شود. اما با بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه نباید نگران چیزی باشید.

زندگی‌های پرمشغله و از قبل برنامه‌ریزی شده امروزی در بهترین حالت تنها به ما فرصت خرید می‌دهد و عموم مردم که وقت چندانی برای آشپزی ندارند، ترجیح می‌دهند با کنار گذاشتن تهیه غذاهای خانگی، به غذاهای فست‌فودی یا نهایتا غذاهای معمولی در خانه روی آورند.

اما وقتی تکنولوژی برای ما شرایطی فراهم کرده که تمام کارهای مهم آشپزخانه از خرد کردن،‌ سرخ کردن و پختن تا حتی تمیز کردن آشپزخانه به سادگی انجام شود، چرا نباید به آشپزی فکر کنیم؟ پس اگر مشتاق آشنایی با بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه هستید با ما باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه

افرادی که حوصله و وقت آشپزی را ندارد می‌توانند با استفاده از بهترین گجت ها برای پخت و پز تجربه جذابی از آشپزی داشته باشند. ابزارهایی که کار دشوار آشپزی را برا شما آسان‌تر می‌کنند و وقت شما را نمی‌گیرند.

از بهترین گجت های آشپزی می‌توانید برای آماده‌کردن قهوه، تهیه آب جوش، تصفیه آب، پخت و پز، شستشو و بسیاری امور دیگر استفاده کنید.

بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه
بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه

خوشبختانه از آنجایی که دسته‌بندی بهترین گجت های هوشمند خانه یک دسته‌بندی مدرن و محبوب برای تولیدکنندگان است، شرکت‌های بزرگ و مطرح در حوزه لوازم خانگی و غول‌های نام‌آشنای تکنولوژی مانند سامسونگ و شیائومی می‌کوشند همواره وسایلی جذاب و مد روز عرضه کنند.

این مسئله سبب شده در بهترین گجت های خانگی هوشمند تنوع خوبی شاهد باشیم و به همین مناسب در این مطلب قصد داریم بهترین گجت ها در آشپزخانه هوشمند را معرفی کنیم.

یخچال هوشمند

یخچال‌های هوشمند از جمله محبوب‌ترین و بهترین گجت های هوشمند خانه محسوب می‌شوند که این روزها برندهای مختلفی آن‌ها را با طراحی مدرن تولید می‌کنند. یخچال‌های هوشمند کارهایی فراتر از سردنگه‌داشتن مواد غذایی انجام می‌دهند.

این یخچال‌ها را می‌توانید با گوشی کنترل کنید، از آن‌ها درباره وضعیت آب‌وهوا بپرسید، از آن‌ها بخواهید با مواد غذایی موجود در یخچال به شما پیشنهاد نوشیدنی یا غذا بدهند یا بدون باز کردن یخچال بدانید چه چیزی در یخچال دارید و چه چیزی نه.

قهوه‌ساز هوشمند

بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه

وقتی همه چیز را بتوان هوشمند تهیه کرد، لذت تهیه چای و قهوه با گجت‌های هوشمند قابل کنترل از راه دور می‌تواند تکمیل‌کننده همه‌چیز باشد. برخی از قهوه‌سازهای هوشمند خانگی به‌ آسیاب‌های داخلی دانه قهوه، قابلیت تنظیم زمان‌بندی و تنظیم دمای دم‌آوری مجهز هستند که به نظر قابلیت بسیار جذابی می‌رسد. پس باید اذعان کرد که قهوه‌ساز هوشمند نیز از جمله بهترین گجت های هوشمند خانه است.

سبزی خردکن هوشمند

سبزی خردکن هوشمند

سبزی خردکن‌های هوشمند از جمله بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه هستند که در انواع و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند و مدل‌های دستی و برقی دارند.

گرچه سبزی خردکن‌های هوشمند اندازه کوچکتری دارند اما در عوض کنترل‌های هوشمند مانند دکمه لمسی، حالات مختلف برش و ویژگی‌های ایمنی مانند سیستم قفل ایمن دارند که استفاده از آن‌ها را ساده‌تر می‌کند.

مایکروویو هوشمند

مایکروویوهای هوشمند به عنوان بخشی از بهترین گجت های آشپزی هوشمند در پخت کیک و غذا کمک شایانی به شما می‌کنند. بسیاری از مایکروویوهای برندهای مشهور امروز از طریق اتصال به وای‌فای با گوشی قابل کنترل هستند و شما می‌توانید دستورات لازم را از طریق تلفن همراه به مایکروویو ارسال کنید.

برندهای بزرگی چون الجی و سامسونگ امروزه با ادغام فناوری هوش مصنوعی با تکنولوژی ساخت لوازم خانگی، محصولاتی ایده‌آل به عنوان بهترین گجت های خانگی هوشمند معرفی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

انواع ارورهای ماشین لباسشویی الجی

انواع ارورهای ماشین ظرفشویی سامسونگ

هود هوشمند

بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه

هود هوشمند آشپزخانه از جمله وسایل خلاقانه و نوآورانه‌ای است که با سنجش وضعیت هوای آشپزخانه می‌تواند به طور خودکار عملیات تهویه را در شرایط بحرانی یا خطرناک انجام دهد. هودهای هوشمند معمولا دارای فیلترهایی برای از بین بردن چربی و دیگر ناخالصی‌ها هستند.

سرخ کن دیجیتال هوشمند

سرخ کن هوشمند یکی از بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه است که در سالیان گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرده است. سرخ‌کن‌های هوشمند معمولا از نوع بدون روغن هستند و سیب زمینی سرخ کرده بدون روغن و کاملا سالم به شما تحویل می‌دهد.

در بسیاری از مدل‌های جدید سرخ کن‌های دیجیتال که از بهترین گجت های هوشمند خانه هستند می‌توانید با اتصال گوشی به دستگاه، بسیاری از فرامین مدنظر خود را انجام دهید.

ماشین ظرفشویی هوشمند

ماشین ظرفشویی هوشمند

احتمالا همه کسانی که تجربه کارهای آشپزخانه را دارند بر این مهم توافق دارند که ظرف شستن، یکی از مهمترین و خسته‌کننده‌ترین کارهای آشپزخانه است و همه ترجیح می‌دهند به نوعی از زیر آن قسر دربروند. تماشای منظره سینک پر از ظرف‌های کثیفی که باید شسته شوند برای همه ترسناک است.

با این اوصاف، ماشین ظرفشویی به عنوان یکی از بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه یک اختراع دوست‌داشتنی برای همه انسان‌ها به نظر می‌رسد. ماشین‌های ظرفشویی در سالیان اخیر به لطف پیشرفت تکنولوژی با امکانات و قابلیت‌هایی بیشتر از قبل عرضه می‌شوند و از نظر صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی نیز به مراحل بسیار خوبی رسیده است.

توستر هوشمند

توسترهای هوشمند از بهترین گجت ها در آشپزخانه محسوب می‌شوند که در شلوغی صبحگاهی ما می‌توانند کار خود را به بهترین نحو انجام دهند. این توسترها نیز با اتصال به اینترنت از طریق گوشی هوشمند قابل کنترل هستند و می‌توانید سطح قهوه‌ای شدن نان را انتخاب کرد. پس قطعا توسترها نیز از بهترین گجت ها برای پخت و پز هستند.

اجاق گاز هوشمند

اجاق گازهای هوشمند به عنوان مهمترین و بهترین گجت ها برای پخت و پز امروزه بخشی از خانه‌های مدرن هستند. شیائومی، سامسونگ و الجی انواع اجاق گاز هوشمند را با ادغام با فناوری‌های پیشرفته برای گرم‌کردن و پخت غذا ارائه می‌کنند. برخی نسخه‌های پیشرفته اجاق گاز هوشمند به عنوان بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه حتی قابلیت کنترل و نظارت بر فرایند پخت غذا از طریق تلفن همراه را نیز به شما می‌دهند که سطح جدیدی از تجربه آشپزی است.

بیشتر بخوانید:

انواع ارورهای ماشین ظرفشویی الجی

بهترین گجت های ورزشی

مخلوط کن هوشمند

مخلوط‌کن‌های هوشمند نیز از بهترین گجت های آشپزی هوشمند هستند که می‌توانید فرایند مخلوط کردن را با آن‌ها بدون نیاز به زحمت اضافی انجام دهید.

شیر آب بدون لمس هوشمند

شیر آب بدون لمس هوشمند

شیر آب هوشمند بدون لمس به عنوان یکی از بهترین گجت ها در آشپزخانه می‌تواند کمک شایان توجهی در کارها باشد، خصوصا اگر نخواهید با دست پر یا آغشته به مواد غذایی شیر را باز کنید.

فر هوشمند

فرهای هوشمند نیز اخیرا بسیار محبوب شده‌اند و به شما امکانات زیادی برای سرخ کردن، پختن، برشته‌کردن، کباب کردن و گرم‌کردن به شما می‌دهند.

بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه

با اتصال فر هوشمند به گوشی می‌توانید دستورالعمل‌ها را تعریف کنید یا بر فرایند آماده‌سازی غذا با گوشی نظارت کنید. صفحه نمایش لمسی فرهای هوشمند نیز به عنوان بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه به شما امکان مشاهده وضعیت تهیه غذا را می‌دهد.

بهترین گجت های آشپزخانه ال جی

در این بخش از معرفی بهترین گجت های خانگی قصد داریم وارد دنیای برندهای معروف شویم و برخی از بهترین گجت های هوشمند خانه برندهای معتبر را معرفی کنیم. در قدم اول کار را با کمپانی بزرگ الجی آغاز می‌کنیم که سال‌هاست در حوزه تولید لوازم خانگی خصوصا یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی و مایکروویو فعال است.

الجی به عنوان یک غول کره‌ای پیشگام در دنیای تکنولوژی، از جمله نخستین شرکت‌هایی بود که فرایند ادغام تکنولوژی با لوازم خانگی مختلف را آغاز کرد و اخیرا نیز مجموعه‌ای از بهترین و جدیدترین لوازم خانگی خود را معرفی کرده است.

برخی از بهترین گجت های آشپزخانه ال جی شامل یخچال چهار درب و هوشمند LG Signature با نمایشگر Dual InstaView، ماشین لباسشویی و خشک‌کن‌هایی با نمایشگرهای 7 اینچی LCD، مایکروویو رومیزی با نمایشگر InstaView و یک فر درون اجاق هوشمند با تایمر خودکار و قابلیت‌های تنظیم دما است.

یخچال چهار درب و هوشمند LG Signature

بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه

یخچال هوشمند جدید الجی که از بهترین گجت های هوشمند خانه محسوب می‌شود به قابلیت MoodUP مجهز است و رنگ‌های جذاب و هیجان‌انگیزی را به طور هماهنگ با طرح آشپزخانه شما به ارمغان می‌آورد.

این یخچال به عنوان یکی از بهترین گجت های آشپزخانه ال جی روی پنل‌های خود به LEDهای بزرگی با قابلیت تغییر رنگ مجهز شده و می‌توانید کنترل رنگ‌بندی را نیز با اپلیکیشن ال جی ThinQ از طریق گوشی انجام دهید.

جاروبرقی هوشمند ال جی CordZero A9 Kompressor

بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه

یکی دیگر از بهترین گجت های خانگی الجی که اخیرا معرفی شده، جارو برقیCordZero A9 Kompressor محسوب می‌شود. این جارو که عملکرد جاروهای آب و بخار را به طور همزمان در اختیار شما قرار می‌دهد کاملا بی‌سیم است و در زمان فعالیت تا دمای 60 درجه سلسیوس گرم می‌شود تا بخار خود، بیشترین قابلیت تمیزکنندگی را ارائه کند. این محصول دو سنسور کنترل دما نیز دارد تا مانع از گرمای بیش از آن شوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت هوشمند شیائومی

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

 لباسشویی و خشک‌کن هوشمند الجی WashTower Compact

ماشین لباسشویی و خشک‌کن جدید و هوشمند ال جی WashTower Compact به عنوان یکی از بهترین گجت ها در آشپزخانه با در نظر گرفتن فضای کوچک منازل امروزی طراحی شده و تمام قابلیت‌های آن با پنل هوشمند آن قابل کنترل است. این محصول حتی برخی ویژگی‌های مبتنی با هوش مصنوعی نیز دارد.

بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه

لباسشویی الجی ظرفیت 13 و خشک‌کن آن ظرفیت 10 کیلوگرمی دارند. طراحی این دستگاه که از بهترین گجت های آشپزخانه ال جی محسوب می‌شود بسیار صاف و یکپارچه است. این محصول از فناوری پیشرفته AI Direct Drive  نیز برای تعیین بهترین الگوی شستشو و کاهش آسیب الیاف نیز برخوردار است.

قابلیت Smart Pairing این دستگاه نیز امکان هماهنگی خشک‌کن با لباسشویی را فراهم آورده تا به طور خودکار عملیات خشک‌کردن البسه انجام شود.

بهترین گجت های آشپزخانه سامسونگ

در این بخش برخی از بهترین گجت های آشپزخانه سامسونگ را معرفی می‌کنیم. سامسونگ نیز به عنوان رقیب الجی و یکی از بزرگترین شرکت‌های دنیا همواره محصولاتی مدرن و مجهز به تکنولوژی روز عرضه می‌کند. اما بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه سامسونگ کدامند؟

سامسونگ تولید کننده انواع لوازم خانگی هوشمند است که قابل اتصال به سیستم خانه هوشمند خود می‌باشند. برخی از لوازم خانگی قابل اتصال به خانه هوشمند سامسونگ عبارتند از:

ماشین لباسشویی هوشمند سامسونگ

بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه

ماشین لباسشویی هوشمند سامسونگ با قابلیت کنترل و مدیریت از راه دور، تعیین برنامه شستشو به طور هوشمند و ارسال گزارش شستشو عرضه می‌شود. لباسشویی‌های هوشمند سامسونگ که از جمله بهترین گجت های آشپزخانه سامسونگ هستند در انواع و با ظرفیت‌های مختلفی تولید می‌شوند.

ماشین ظرفشویی هوشمند سامسونگ

ظرفشویی‌های هوشمند سامسونگ به عنوان شماری از بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه با قابلیت اتصال به گوشی، کنترل از راه دور، برنامه‌های شستشوی متنوع و هوشمند و تعیین زمان پایان شستشو عرضه می‌شوند.

یخچال‌های هوشمند سامسونگ یا Samsung Family Hub

بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه

یخچال‌های هوشمند سامسونگ به عنوان شماری از بهترین گجت های آشپزخانه سامسونگ مانند دیگر رقبا با نمایشگرهای لمسی بزرگ و امکان کنترل و مدیریت دستگاه، برنامه‌ریزی خرید و رویدادهای مهم و حتی بررسی موارد غذایی موجود در یخچال عرضه می‌شود.

اجاق گاز هوشمند سامسونگ

اجاق گاز هوشمند سامسونگ به عنوان برخی از بهترین گجت های آشپزخانه سامسونگ با نمایشگر لمسی، قابلیت کنترل دما، تنظیم هوشمند برنامه پخت‌وپز و حتی ارائه راهنمایی درباره انواع غذا ساخته می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های گیمینگ 2023

بهترین هدست های گیمینگ 2023

بهترین گجت های آشپزخانه شیائومی

غول چینی دنیای تکنولوژی که شاید بیشتر آن را با گوشی‌هایش بشناسیم چند سالی است که با تاسیس یک برند بزرگ لوازم خانه و آشپزخانه به نام میجیا (MIJIA) به طور گسترده شروع به تولید و عرضه انواع لوازم هوشمند خانه و آشپزخانه کرده و تا امروز محصولات بسیار متنوع و جذابی نیز با قیمت رقابتی و اقتصادی معرفی کرده است.

در این بخش ما بهترین گجت های آشپزخانه شیائومی میجیا را به شما معرفی می‌کنیم. با ما باشید.

دربازکن الکترونیکی شیائومی میجیا

بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه

دربازکن هوشمند شیائومی به عنوان یکی از بهترین گجت‌های آشپزخانه شیائومی ابزاری جذاب برای دوستداران نوشیدنی است. این محصول وزنی 244 گرمی دارد با ارگونومی مناسب خود سبب می‌شود بتوانید به سادگی درب انواع بطری‌ها را باز کنید.

دربازکن هوشمند شیائومی به عنوان یک محصول جذاب  و کاربردی با هر بار شارژ می‌توانید درب 170 بطری نوشیدنی را باز کند که رقم خوبی به نظر می‌رسد.

ماشین لباسشویی هوشمند شیائومی MIJIA

ماشین لباسشویی شیائومی با نام کامل MIJIA Partition Washing and Drying machine یکی از بهترین گجت های آشپزخانه شیائومی است که ظرفیت 15 کیلوگرمی دارد. این لباسشویی با دو مخزن 5 و 10 کیلوگرمی عرضه شده و مخزن بالایی و کوچکتر آن برای شستشوی پوشاک حساستر مانند البسه کودکان، لباس‌های زیر و لباس‌های پشمی و ابریشمی طراحی شده است تا کیفیت البسه حساس در برنامه‌های شستشوی مختلف حفظ شود.

بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه

مخزن بزرگتر این لباسشویی را اما می‌توان برای شستشوی انواع پارچه‌ها از جمله روتختی، لباس‌های بزرگسالان و البسه ضخیم به کار برد. خشک کن این لباسشویی نیز که از بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه محسوب می‌شود ظرفیتی تا نهایتا 7 کیلوگرم دارد و برای عملیات خشک کردن از فن BLDC با قابلیت کنترل هوشمند دما و باد برخوردار است.

هر دو مخزن دستگاه از موتورهای دوجهته برخوردارند و این موتورها کارایی و دقت بسیار بالا با صدای کم را به ارمغان می‌آورند. لباسشویی هوشمند شیائومی به دو نمایشگر مجزا نیز مجهز شده که یکی برای انتخاب حالت شستشو و دیگری برای خشک کردن کارایی دارد.

در پایان باید اضافه کنیم که امکان تنظیم و همگام‌سازی این لباسشویی با اپلیکیشن MIJIA  و دستیار Xiao AI  وجود دارد تا بتوانید آن را از راه دور یا با فرامین صوتی کنترل کنید.

هواپز شیائومی MIJIA

هواپز هوشمند شیائومی میجیا یکی از بهترین گجت های آشپزخانه شیائومی محسوب می‌شود که با توان 1800 وات و قابلیت کنترل با دستیار صوتی و اپلیکیشن MIJIA معرفی شده است. این محصول به عنوان یکی از بهترین گجت های آشپزی شیائومی حداکثر دمای پخت 230 درجه سانتیگراد را عرضه می‌کند.

بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه

ظرفیت هواپز شیائومی 6.5 لیتر است و با قیمت اقتصادی و ویژگی‌های جذاب خود می‌تواند بسیار پرفروش باشد. از قابلیت‌های جذاب این هواپز می‌توان به قابلیت برشته‌سازی مواد غذایی اشاره کرد. این قابلیت از فناوری جدید و پیشرفته ایجاد بخار سه‌بعدی برای افزایش 23 درصدی رطوبت بهره می‌برد و با اینکار امکان برشته و در عین حال آبدار کردن مواد غذایی را فراهم می‌کند.

هواپز شیائومی به عنوان یکی از بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه همچنین یک حالت چربی‌زدایی با دمای بالا دارد که به 230 درجه سانتی‌گراد می‌رسد. با قابلیت چربی‌زدایی شما می‌توانید از بابت ترد شدن بافت بیرونی غذا و افزایش نرمی بافت درونی آسوده خیال باشید.

این محصول به عنوان یکی از بهترین گجت ها برای پخت و پز به تیغه‌های دو پره و یک سبد گرد سه‌بعدی مجهز شده و غذا را بدون نیاز به چرخش به طور یکنواخت گرم می‌کند. برای افزایش دقت در فرایند گرم‌کردن و پخت غذاف این دستگاه از سیستم کنترل دمای NTC برخوردار است که با رصد مداوم هوای داخل دستگاه، کنترل دقیقی بر فرایند پخت‌وپز فراهم می‌کند.

بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه

پنجره 7 اینچی دید به داخل دستگاه نسبت به مدل قبلی این دستگاه 138 درصد بزرگتر است و می‌توانید از طریق آن فرایند پخت غذا را تماشا کنید. این دستگاه نیز امکان همگام‌سازی و یکپارچه شدن با دیگر دستگاه‌های هوشمند را دارد و می‌توانید با اپلیکیشن اختصاصی MIJIA یا دستیار صوتی XiaoAI  آن را کنترل کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین مانیتورهای گیمینگ 2023

بهترین موس گیمینگ 2023

دستگاه تصفیه آب 1000G پلاس شیائومی MIJIA

دستگاه تصفیه آب جدید شیائومی با ظرفیت بیشتر و نرخ خروج آب بالا از جمله بهترین گجت های هوشمند اشپزخانه است که یک لیوان آب تصفیه‌شده را ظرف تنها 3 ثانیه ارائه می‌کند.

بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه

این دستگاه که از بهترین گجت های آشپزخانه شیائومی است از رابط لمسی برای تبدیل آب به یخ برخوردار است و چند استاندارد مختلف برای ارائه آب با شرایط مخصوص برای کودکان و زنان باردار هم دارد.

این محصول از یک سیستم فیلتر دوگانه مجهز به فناوری اوسموز معکوسPPC+RO نیز برخوردار است که می‌تواند بسیاری از املاح مضر آب را حذف کند. ظرفیت تصفیه کلی این دستگاه نیز 6500 لیتر و نرخ تصفیه آن 2.65 لیتر است.

اجاق گاز فردار و هوشمند شیائومی MIJIA

یکی از بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه که شیائومی عرضه کرده اجاق گاز هوشمند میجیا P1 است. این اجاق گاز ترکیبی از انواع فناوری‌های پیشرفته پخت‌وپز و ویژگی‌های کاربرپسند را برای بهبود تجربه آشپزی کاربران همراه دارد.

بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه

اجاق گاز پی 1 میجیا یک دیگ لعابی شیشه‌ای متمایز و هود هوشمند بالابر دارد که از مهمترین مزایای آن است. این طراحی عملکرد هود را ساده‌ترکرده و پخت‌وپز را نیز بسیار آسان می‌کند. این هود داخلی مکش قدرتمند 22 متر مکعب در دقیقه و فشار باد 900 پاسکال دارد که برای انواع شیوه‌های پخت و پز مناسب است.

اجاق گاز شیائومی دکمه عملکرد هوشمند کنترل مغناطیسی دارد و موتور آن با فرکانس متغیر DC عرضه شده که عملکرد قدرتمند اما بسیار کم صدایی دارد.

بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه

اجاق‌گاز شیائومی MIJIA برای کنترل فرایند پخت‌وپز به سنسور دمای هوشمند نیز مجهز شده و با اتصال به اپلیکیشن MIJIA یا اپلیکیشن Mi Home  قابل کنترل از راه دور است. با اپلیکیشن دوم همچنین به انواع دستور پخت هوشمند غذا که از پیش تعریف شده نیز دسترسی دارید.

کتری برقی شیائومی MIJIA

یکی از بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه که شیائومی معرفی کرده یک کتری برقی کوچک 5 لیتری بوده که با قیمت بسیار اقتصادی و طراحی و امکانات جذاب معرفی شده است.

این محصول یک صفحه حرارت‌دهی از جنس فولاد ضد‌زنگ 316 دارد و با قدرت 1600 وات کار می‌کند که در 18 دقیقه 5 لیتر آب را به جوش می‌آورد. این دستگاه سه حالت جوش مختلف دارد که برای آب شیر، آب تصفیه شده و آب سرد کاربرد دارند.

بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه

نکته جالب توجه اینکه این کتری با قابلیت تشخیص ارتفاع خود می‌تواند نقطه‌جوش را در مناطق مرتفع جغرافیایی شناسایی و تنظیم کند. سیستم خنک‌کننده دستگاه نیز زمان انتظار شما برای خنک شدن آب جوش را می‌کاهد.

کتری هوشمند شیائومی به یک پنل لمسی ساده نیز مجهز شده و می‌توانید با آن دمای آب را روی 40 تا 90 درجه سانتیگراد تنظیم کنید. با اتصال این کتری به اپلیکیشن Mi Home نیز می‌توانید دما و دیگر امکانات آن را با گوشی کنترل کنید. چراغ داخلی این کتری نیز برای سهولت استفاده در تاریکی شب طراحی شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین هندزفری بلوتوث

بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023

ماشین میوه‌شوی شیائومی MIJIA

بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه

یکی از بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه شیائومی، یک ماشین میوه‌شوی جذاب و البته ارزان قیمت است. این محصول دو هد تمیزکننده دارد که شستشوی مجزای گوشت و سبزیجات را به طور همزمان امکان‌پذیر می‌کند و ضمن تسریع فرایند شستشو، مانع از ترکیب طعم مواد غذایی مختلف می‌شود.

موتور فرکانس متغیر میوه‌شوی شیائومی جریان آب قدرتمند ایجاد می‌کند که بهره‌وری شستشو را تا حدود 95 درصد می‌رساند. علاوه بر جریان آب فشار قوی، این دستگاه با استفاده از دی‌اکسید کلر و فناوری تبادل یونی نورمحور، برای تصفیه و حذف ناخالصی‌های مضر مانند باکتری‌ها، آفت‌کش‌ها، هورمن‌ها و فلزات سنگین در فرایند شستشو استفاده می‌کند.

میوه‌شوی شیائومی نیز متد‌ها و روش‌های مختلفی برای شستشوی انواع مواد عذایی با زمان‌بندی دقیق دارد و چرخه‌های آن شامل بازه‌های شش‌ دقیقه‌ای برای میوه‌های تازه و حبوبات و بازه‌های پانزده ‌دقیقه‌ای برای مواد غذایی سخت مانند ماهی می‌شود.

بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه

کار این دستگاه البته تنها به شستشو محدود نیست و بعد از شستشو، قابلیت خشک‌کردن مواد غذایی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. به لطف قابلیت اتصال هوشمند این دستگاه نیز می‌توانید این دستگاه را به اپ MIJIA متصل کرده و قابلیت‌های مختلف آن را کنترل کنید.

سوالات متداول

بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه شیائومی کدامند؟

ماشین میوه‌شوی MIJIA، کتری برقی MIJIA، هواپز MIJIA و اجاق گاز شیائومی MIJIA P1 از بهترین لوازم آشپزخانه هوشمند شیائومی هستند.

بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه الجی کدامند؟

یخچال هوشمند LG Signature، جاروبرقی هوشمند CordZero A9 Kompressor و لباسشویی و خشک‌کن WashTower Compact از بهترین لوازم خانگی هوشمند الجی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر