;
coinex

اختلال در اینترنت ایران 4 بهمن 1402

مشاهدات امروز نشان از اختلال در اینترنت ایران 4 بهمن 1402 دارند. اینترنت از صبح امروز چند باری به مرز سکته رفته و هم‌اکنون به اوج خود رسیده است.

اختلال در اینترنت ایران 4 بهمن 1402 آنقدر شدید و اسفناک شده است که برای انجام امور پایه و همیشگی هم جوابگو نیست. 1 بهمن 1402 بود که گزارشاتی از اختلالات شدید اینترنت در کشور منتشر شد و مشاهدات کاربران در کل فضای اینترنت نیست این موضوع را تأیید کرد.

همچنین بالا رفتن پینگ در بازی‌های آنلاین نیز برخی از گیمرها را با مشکلاتی مواجه کرده بود. در خصوص اختلالات 1 بهمن، شرکت ارتباطات زیرساخت گفت که مشکل از قطعی فیبر نوری در کشور گرجستان بوده است. اما اختلالات امروز چه دلیلی می‌تواند داشته باشد؟

بیشتر بخوانید: ایران سردرمدار بی‌کیفیت‌ترین اینترنت جهان ؛ هیچکس پاسخگو نیست

اختلال در اینترنت ایران 4 بهمن 1402

گزارش‌ کاربران حکایت از اختلال اینترنت از ساعاتی پیش دارد. به نظر می‌رسد عمده دیتاسنترهای داخلی از ظهر امروز دچار اختلال شده‌اند. همچنین روزهای گذشته نیز این اختلال وجود داشت و برخی از کاربران از بالارفتن پینگ شکایت داشتند.

لازم به ذکر است که تا لحظه نوشتن این خبر، اختلال ادامه دارد.

اختلال در اینترنت ایران 4 بهمن 1402

اینترنت ایران همچنین طبق آمارهای رسمی بدترین و بی‌کیفیت‌ترین در دنیاست و در از لحاظ میزان اختلال و قطعی نیز رو دست همه کشورهای جهان شده است. این اختلالات دیگر به موضوعی عادی برای ما بدل شده و می‌دانیم که همیشه باید با اینگونه مشکلات دست و پنجه نرم کنیم.

قطعی‌ های اینترنت و اختلالات گاه و بی‌گاه قطعاً ضربات بزرگی را به استارتاپ‌ها، فعالان رسانه، کسب و کارهای آنلاین خواهد زد و کسی هم پاسخگو نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص اختلالات همیشگی و دردناک اینترنت در ایران چیست؟ تا کی باید با این اینترنت گران و بی‌کیفیت روزگار بگذرانیم؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذراید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    اینم حتما کار دشمنان است.همانطور که میدانید ما دشمن زیاد داریم و البته یکی باید باشد که بار بی عرزه گی و بیسوادی مدیران غیور و از خود گذشته ما را به دوش بکشد.
    و البته قسمت بد ماجرا عادت کردن ما مردم به دیدن و تحمل این خطاها و بی تدبیری ها است.
    به قول قدیمی ها:
    از ماست که بر ماست
    یه بزرگی در همین عصر معاصر میگفت:
    ما خودمون انتخاب کردیم که اینطور زندگی کنیم.

    پاسخ

    Its like you read my mind You appear to know a lot about this like you wrote the book in it or something I think that you could do with some pics to drive the message home a little bit but instead of that this is fantastic blog An excellent read I will certainly be back

    پاسخ

    وقتی قانون یک کشور به حرف مردمش اهمیت و گوش نده قانون و قانون گذارش باهم باید عوض بشن وگرنه اگه همه چی اوکی باشه واسه منه مردم چه فرقی میکنه اصلا رییس جمهور کیه وزیر کیه

    پاسخ