;
coinex

اپل با آپدیت iOS 17.4 به جنگ با هوش مصنوعی سامسونگ می‌رود

ظاهرا اپل هم با دیدن قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ (Galaxy AI) احساس خطر کرده و در مقابله با آن قابلیت جدیدی را در آپدیت iOS 17.4 گنجانده است.

سامسونگ با هوش مصنوعی گلکسی AI نشان داد که چگونه اپل در رقابت با گوشی‌های هوشمند این شرکت شکست خواهد خورد؛ اما واضح است که اپل نیز بدون مقاومت و مبارزه میدان را خالی نخواهد کرد.

چیزی که مسلم است این است که قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در اسمارتفون‌های سال 2024 از اهمیت بالایی برخوردار خواهند بود و سامسونگ نیز که به خوبی از این مسئله آگاه است، با دست و دلبازی ویژگی‌های هیجان‌انگیز و جدیدی را با سری گلکسی اس 24 به بازار وارد کرده است. قابلیت‌هایی که آیفون‌های اپل در حال حاضر ندارند. با این حال، اپل قصد دارد که این مسئله را با سری آیفون 16 در اواخر سال جاری تغییر دهد. اکنون نیز این شرکت برای پر کردن شکاف‌ها و نشان دادن پیش‌نمایشی از آنچه پیش روست، روز به روز ویژگی‌های جدیدی را به گوشی‌های خود اضافه می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قابلیت جدید آپدیت iOS 17.4

شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که اپلیکیشن Podcasts در گوشی‌های آیفون، از این به بعد می‌تواند به صورت هوشمند و خودکار متن پادکست‌ها را زیرنویس کند. این ویژگی در آپدیت iOS 17.4 گنجانده شده و از زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و اسپانیایی پشتیبانی می‌کند.

آپدیت iOS 17.4

رونوشت‌های خودکار اندکی پس از آپلود پادکست‌ها و در بیش از 170 کشور و منطقه در دسترس خواهند بود. اپل گفته است که کاربران می‌توانند کلمات و عبارات خاصی را در رونوشت‌ها جستجو کنند و با گوینده هم‌خوانی داشته باشند. هر کلمه زمانی که با صدای بلند خوانده شود، هایلایت و برجسته می‌شود.

البته با اینکه اپلیکیشن پادکست با قابلیت جدید iOS 17.4 قادر است که به طور خودکار متن پادکست‌ها را زیرنویس کند، گوینده‌ها همچنان می‌توانند در صورت تمایل، رونوشت اختصاصی خود را به شنوندگان ارائه دهند. علاوه بر این، گویندگان می‌توانند رونوشت‌های تولیده شده توسط برنامه را دانلود کرده و پس از ویرایش دوباره آپلود کنند.

از آنجایی که تمرکز اصلی تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در سال 2024 بر روی هوش مصنوعی است، جای تعجبی ندارد که اپل هم، هر چند دیر، دست به کار شده و به تدریج نقش این تکنولوژی را در محصولات خود پر رنگ‌تر می‌کند. با این حال، معرفی بخش عمده‌ای از قابلیت‌های هوش مصنوعی این شرکت به نیمه دوم سال جاری موکول شده و تا آن زمان Galaxy AI با قابلیت‌های کاربردی که دارد قلب کاربران زیادی را خواهد ربود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره آپدیت iOS 17.4 چیست؟ آیا اپل می‌تواند از این چالش هم سربلند بیرون بیاید؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر