;
coinex

پورشه رسما از SUV الکتریکی Macan 2024 با معماری جدید PPE رونمایی کرد

پورشه سرانجام از جدیدترین محصول خود به بازار خودروهای الکتریکی (EV) با نام پورشه Macan Electric 2024 رونمایی کرد که یک رقیب قوی برای دیگر تولید کنندگان است.

خودرو Macan Electric با طراحی تازه , عملکرد چشمگیر و فناوری پیشرفته خود , سطح بالایی را برای آینده خودروهای الکتریکی تعیین می‌کند.

بیشتر بخوانید: خودروهای هیدروژن سوز ؛ روشی جذاب برای نجات محیط زیست یا راهکاری غیرعملی؟

مشخصات پورشه Macan 2024

طبق خبر شرکت، این خودرو بیش از 2.1 میلیون مایل آزمایش شده است. سفر Macan از یک SUV محبوب گازسوز به یک نیروگاه برقی داستانی از نوآوری و انعطاف‌پذیری است. تعهد پورشه به آزمایش و اصلاح این مدل در آزمایش‌های گسترده آن در زمین‌ها و اقلیم‌های مختلف مشهود بوده که بیش از 2.1 میلیون مایل را طی کرده است. این مرحله آزمایش دقیق نشان‌دهنده تعهد پورشه به کیفیت و عملکرد، حتی در محصولات الکتریکی آن است.

در قلب Macan Electric، معماری جدید Premium Platform Electric (PPE) گروه فولکس واگن قرار دارد. این پلتفرم یک تغییر اساسی است که قدرت و برد بیشتر را ایجاد می‌کند، شاهکاری که حتی از نظر برد از تایکان خود پورشه نیز پیشی می‌گیرد.
خودرو Macan Electric در دو نوع عرضه می‌شود: Macan 4 و Turbo. نوع توربو مخصوصاً به خاطر قدرت خیره کننده 630 اسب بخار و گشتاور 833 پوند فوتی که عملکرد مهیج را نوید می‌دهد قابل توجه است.
با این حال، این فقط در مورد قدرت و سرعت نیست. Macan Electric گواهی بر تعهد پورشه به طراحل شیک و زیبای آن پایدار است.
طراحی براق آن، با ضریب درگ پایین 0.25، نه تنها از نظر بصری جذاب است، بلکه کاربردی است و کارایی خودرو را افزایش می‌دهد. فضای داخلی دارای حداکثر سه صفحه نمایش است که شامل یک صفحه نمایش واقعیت افزوده، تلفیق لوکس با آخرین فناوری خودرو است.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما در مورد ماکان الکتریک جدید چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر