;
coinex

iOS 18 یکی از بزرگترین به‌روزرسانی‌های تاریخ اپل خواهد بود

اپل با انتشار iOS 18 قصد دارد به دنیای هوش مصنوعی بر روی تلفن‌های همراه ورود کند و قابلیت‌های هوش مصنوعی را سرانجام به آیفون‌های خود بیاورد.

بر اساس گزارش مارک گورمن از بلومبرگ، اپل در نظر دارد که آخرین نسخه iOS خود، یعنی iOS 18، را به عنوان یکی از بزرگترین به‌روزرسانی‌های تاریخ خود در نظر بگیرد. وقتی از تغییراتی که در iOS 18 انتظار می‌رود، سوال شد، گورمن تأکید کرد که یکی از تغییرات اصلی امسال، یکپارچگی هوش مصنوعی است که به Siri بهبود یافته متصل خواهد شد. نسخه بعدی سیستم عامل آیفون با نام رمز کریستال است و هرچند هوش مصنوعی تمرکز اصلی خواهد بود، اما انتظار می‌رود تغییرات گسترده‌ای در سراسر سیستم داشته باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


iOS 18 یکی از بزرگترین به‌روزرسانی‌های تاریخ اپل خواهد بود

هنگامی که هوش مصنوعی مولد به شدت در صنعت تکنولوژی پیشرفت کرد، اپل به طور غافلگیرانه مبهوت ماند و این یک نقص مهم در این شرکت تلقی شد، اگرچه در رسانه‌ها اعلام کرده بود که چند سال است که در این حوزه فناوری کار می‌کند.

اپل در حال بازسازی Siri است به نحوی که هوش مصنوعی را به طور عمیق پیاده کند. مانند گوشی‌های اخیر سامسونگ و گوگل، توانایی‌های هوش مصنوعی جدید عملکرد پاسخگویی Siri و برنامه پیام‌ها را بهبود خواهد بخشید.

iOS 18: Everything We Know | MacRumors

هدف این است که هوش مصنوعی را در هر چه بیشتر سرویس‌ها پیاده کند و ویژگی‌هایی مانند ایجاد خودکار لیست‌های پخش صوتی را فعال کند. گفته شده است که اپل همچنین در حال بررسی راهکارهایی برای کمک به کاربران در نوشتن در برنامه Pages و ایجاد خودکار اسلایدها در برنامه Keynote است. همچنین می‌توانیم منتظر بهبود برنامه‌های بهره‌وری و همچنین بهبود امنیت و عملکرد باشیم.

شبیه به آنچه رقبا انجام داده‌اند، اپل رویکردی ترکیبی را اعمال خواهد کرد، به این ترتیب برخی از وظایف روی دستگاه پردازش می‌شوند و وظایف پیشرفته به ابر منتقل می‌شوند.

تاکید گوگل بر هوش مصنوعی مولد تنها دلیلی نیست که اپل می‌خواهد این تکنولوژی را به آیفون بیاورد. گورمن پیشتر اعلام کرده بود که آیفون 16 در اصل به لحاظ بهبود سخت‌افزاری بسیار جذاب نخواهد بود و برای جبران آن، به‌روزرسانی سیستم عامل بعدی باید بسیار تحسین‌برانگیز باشد.

iOS 18 در کنفرانس توسعه‌دهندگان جهانی اپل در ژوئن معرفی و احتمالاً در سپتامبر عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی که قرار است در iOS 18 شاهد آن باشیم چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر