;
coinex

ساعت پخش مسابقه پانتولیگ با اجرای محمدرضا گلزار

پانتولیگ عنوان مسابقه‌ای به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی است که از شبکه سه روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از جزییات و ساعت پخش مسابقه پانتولیگ با ما همراه شوید.

مسابقه تلویزیونی پانتولیگ با اجرای محمدرضا گلزار یکی از تازه‌ترین برنامه‌های شبکه سه است. در این مسابقه دو گروه چهار نفره با هم پانتومیم بازی می‌کنند.

اگر از علاقه‌مندان مسابقه‌های تلویزیونی هستید، می‌توانید پانتولیگ را از پنجم بهمن ماه 1402 از شبکه سه تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش مسابقه پانتولیگ و زمان تکرار این مسابقه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش مسابقه پانتولیگ با اجرای محمدرضا گلزار

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه سه، زمان پخش مسابقه پانتولیگ پنجشنبه هر هفته ساعت 22:30 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مسایقه نشدید، ساعت 16:40 روز بعد که زمان پخش تکرار مسابقه پانتولیگ از شبکه سه است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش مسابقه پانتولیگ از شبکه سه
ساعت پخش مسابقه پانتولیگ

مهمترین نقطه قوت مسابقه، سرعت عمل بالا و جذابیت بخش‌های گوناگون است. قسمت اول «پانتولیگ» 43 دقیقه بود. برای بخش‌های مختلف مسابقه آیتم ویژه‌ای طراحی نشده اما ریتم مسابقه به قدری درست تنظیم شده که بیننده احساس نمی‌کند از تماشای آن خسته شده‌ است.

محمدرضا گلزار، مجری پانتولیگ چگونگی رقابت در هر بخش را توضیح می‌دهد و میدان را در اختیار شرکت‌کننده‌ها می‌گذارد. بخش‌های طراحی شده برای مسابقه به قدری ساده و بامزه هستند که مخاطبان نیازی به اطلاعات بیشتر درباره آنها ندارند و خیلی زود می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند.

مجری مسابقه پانتولیگ

محمدرضا گلزار مجری مسابقه پانتولیگ، در یکم فروردین ماه سال 1356 در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموخته رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی خواننده و نوازنده گیتار و پرکاشن بوده و فعالیت موسیقی خود را پیش از بازیگری آغاز کرده است.

 زمان پخش تکرار مسابقه پانتولیگ از شبکه سه

گلزار در 23 سالگی، در گروه آریان نوازنده گیتار، ارگ و پرکاشن بوده است. او فروردین ماه 1379 در کافی‌شاپی در خزر شهر، ایرج قادری را دید، سر میزشان رفت و از ایشان برای اولین کنسرت گروه آریان دعوت کرد. ایرج قادری در پاسخ، از او برای نقش‌آفرینی در فیلم «سام و نرگس» دعوت کرد. به این ترتیب چند ماه بعد گلزار برای اولین بار جلوی دوربین رفت و نقش سام را در فیلم قادری ایفا کرد.

گلزار علاوه بر بازیگری، نوازندگی، اجرا و خوانندگی در رشته والیبال به عنوان بازیکن در پست لیبرو در تیم‌های استان تهران، پارس خودرو، شیشه و گاز و دیهیم حضور داشته‌ است. وی در سال ۱۳۸۷در لیگ برتر والیبال مربی بدنساز تیم ارتعاشات صنعتی بوده است.

از دیگر نکات جالب توجه در بیوگرافی محمدرضا گلزار، ثبت برند پوشاک ریزار (rezzar؛ مخفف رضا گلزار) توسط او بوده که اکنون هم فعال است. همچنین گلزار گروه موسیقی دارکوب را با همایون نصیری و دیگر دوستانش راه‌اندازی کرده است.

محمدرضا گلزار پس از سام و نرگس در فیلم‌های بسیاری بازی کرد و با کارگردانان و بازیگران مشهوری همکاری داشته است. رحمان 1400، مادر قلب اتمی، دلم می‌خواد، گل یخ، بوتیک، آتش بس و شام آخر، برخی از فیلم هایی هستند که او در آن‌ها به نقش‌آفرینی پرداخته است.

سوالات متداول

پانتولیگ از کدام شبکه پخش می‌شود و تهیه‌کننده آن کیست؟

پانتولیگ عنوان مسابقه‌ای به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی است که از شبکه سه روی آنتن می‌رود.

مجری مسابقه پانتولیگ کیست؟

محمدرضا گلزار مسابقه پانتولیگ را اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش مسابقه پانتولیگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر