;
coinex

ظرفیت باتری ردمی K70 اولترا لو رفت!

شیائومی در حال آماده‌سازی برای عرضه Redmi K70 Ultra در بازار داخلی چین بوده اما پیش از معرفی، برخی از مشخصات گوشی از جمله ظرفیت باتری ردمی K70 اولترا افشا شده است.

در آخرین شایعات و افشاگری‌ها، جزئیات مربوط به باتری Redmi K70 Ultra به اشتراک گذاشته شده است. این غول چینی تصمیم دارد تا در نیمه اول امسال ردمی K70 اولترا و نوت 13 توربو را معرفی و عرضه کند. در چند هفته گذشته، جزئیات زیادی از K70 Ultra لو رفته و در جدیدترین آن، کاربری به نام Smart Pikachu در وبیو مشخصات باتری این گوشی را لو داده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ظرفیت باتری ردمی K70 اولترا چقدر است؟

Smart Pikachu در وبیو مدعی شده منبع انرژی گوشی ردمی K70 Ultra یک باتری با ظرفیت بیشتر از 5,000mAh خواهد بود و وقتی یک کاربر دیگر پرسیده این به معنای وجود یک باتری 5,500mAh در این گوشی بوده، Smart Pikachu این موضوع را تائید کرده است.

ظرفیت باتری ردمی K70 اولترا لو رفت!

به عبارت دیگر، باتری غول پیکر 5,500 میلی‌آمپر ساعتی احتمالاً انرژی این گوشی جدید را تامین خواهد کرد. همچنین این افشاگر افزوده که یک تبلت جدید ردمی نیز به زودی در چین عرضه می‌شود.

ظرفیت باتری ردمی K70 اولترا لو رفت!

براساس آنچه تاکنون می‌دانیم، انتظار می‌رود Redmi K70 Ultra دارای صفحه نمایش OLED با رزولوشن 1.5K و تا 5,000 نیت روشنایی ماکسیمم باشد. احتمالا قلب تپنده دستگاه پردازنده مدیاتک Dimensity 9300 باشد که با حداکثر 24GB رم LPDDR5T و حافظه UFS 4.0 تا 1TB همراهی می‌شود. این تمام اطلاعاتی است که در حال حاضر داریم، اما ممکن است در آینده و تا پیش از رونمایی از این گوشی، اطلاعات بیشتری از آن فاش شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره این موضوع چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر