;
coinex

مدیاتک “قیمت‌گذاری ویژه” را برای تراشه‌های خود به سامسونگ ارائه می‌دهد

بر اساس گزارش‌های منتشر شده به نظر می‌رسد که مدیاتک قصد دارد تراشه‌های خود را با قیمت ویژه‌ای به سامسونگ ارائه کرده و کوالکام را به چالش بکشد.

اخیرا گزارش‌هایی منتشر که نشان می‌دهند مدیاتک قصد دارد با ارائه یک معامله تخفیفی بر روی تراشه‌های سامسونگ برای استفاده در گوشی‌های مقرون به صرفه، کوالکام را به چالش بکشد.

بیشتر بخوانید: هوآوی در اوایل سال 2024 با پیشی گرفتن از اپل، رتبه اول فروش گوشی‌های هوشمند در چین را به خود اختصاص داد

در حالی که بعید است که سامسونگ به دلیل توافق موجود با کوالکام، تراشه‌های  Dimensity 9400 را در سری پریمیوم گلکسی اس خود انتخاب کند، شایعات جدید نشان می‌دهند که غول فناوری کره‌ای ممکن است به فکر استفاده از تراشه‌های مدیاتک در گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه‌تر خود باشد.

اگر این قرارداد منعقد شود، با توجه به اینکه سامسونگ بزرگترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند اندرویدی در جهان است، مدیاتک به موفقیت بزرگی دست پیدا می‌کند.

Revegnus شبکه ایکس نوشت که مدیاتک قیمت ویژه‌ای را برای پردازنده‌های خود منحصراً برای سامسونگ ارائه کرده است.

گفته می‌شود که این پردازنده‌ها در سری گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه سامسونگ، احتمالاً در مدل‌های سطح پایه سری A، M و F استفاده می‌شوند. با این حال، گوشی‌های هوشمند میان‌رده در سری A و M ممکن است همچنان از پردازنده‌های اگزینوس استفاده کنند، مشاهدات اخیر سایت‌های بنچمارک نیز این اطلاعات را تایید می‌کند.

در حال حاضر، کوالکام در بازار گوشی‌های هوشمند رده بالا جایگاه قدرتمندی دارد اما مدیاتک قیمت را هدف قرار داده است. اگر مدیاتک بتواند سامسونگ را متقاعد کند که از پردازنده‌های خود برای گوشی‌های مقرون به صرفه استفاده کند، کوالکام با چالش بزرگی مواجه خواهد شد.

علاوه بر این، مشارکت با سامسونگ نه تنها سهم بازار مدیاتک را افزایش می‌دهد، بلکه درهای جدیدی را برای همکاری‌های آتی با این شرکت باز می‌کند.

بهر حال تمامی این‌ها یک شایعه است و سامسونگ هیچ برنامه‌ای برای استفاده از تراشه‌های مدیاتک در گوشی‌های هوشمند خود تایید نکرده است.

یشتر بخوانید:

نظر شما کاربران درباره تراشه‌های مدیاتک چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر