;
coinex

بهترین فیلم های پژمان بازغی ؛ معرفی 22 عنوان برتر

پژمان بازغی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین بازیگران سینمای ایران است. در این مطلب به معرفی بهترین فیلم های پژمان بازغی می‌پردازیم.

پژمان بازغی که حالا به تدریج پا به سن گذاشته و در شمار بازیگران کهنه‌کار سینمای ایران قرار می‌گیرد، این روزها به عنوان رئیس انجمن بازیگران هم انتخاب شده و در سینمای ایران محبوبیتی دوچندان یافته است. اما برترین فیلم های پژمان بازغی کدامند؟


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین فیلم های پژمان بازغی

پیش از معرفی بهترین فیلم‌های پژمان بازغی، بد نیست مروری کوتاه بر زندگی او داشته باشیم. بازغی متولد 19 مرداد 1353 در تهران است. او در یک خانواده 5 نفره زاده شد و به خاطر شغل پدرش در شهرهای مختلفی زندگی کرده است.

او بعد از تولد، 4 سال در تهران و منازل سازمانی نیروی دریایی زندگی کرد و در زمان پیروزی انقلاب هم با خانواده به رشت منتقل شد. با شروع جنگ ایران و عراق، پدر خانواده به بوشهر اعزام شد و ناگزیر خانواده هم به بوشهر رفتند. با پایان جنگ اما همگی به تهران بازگشتند.

بازغی اما بعد از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل در رشته مهندسی معدن به شمال می‌رود و همان‌جا با سینما و دنیای بازیگری آشنا می‌شود. او در سال 1373 با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان، برای اولین بار در اولین فیلم خود به نام اعتراف ساخته مجید فهیم به ایفای نقش پرداخت.

بعد از 2 سال او برای ایفای نقش در سریال محبوب آژانس دوستی دعوت شد که شهرت دوچندانی برایش به ارمغان آورد. او سپس با ایفای نقش در فیلم‌های جوانی و بلوغ و سریال گمگشته به شهرت بیشتری رسید و جایگاه خود را در سینمای ایران تثبیت کرد.

بازغی در سالیان اخیر علاوه بر بازیگری، در چندین برنامه تلویزیونی نیز در قامت مجری ظاهر شده که از جمله می‌توان به برنامه‌های چند درجه و کودک شو اشاره کرد.

بلوغ

بهترین فیلم های پژمان بازغی
بهترین فیلم های پژمان بازغی
  • کارگردان: مسعود جعفری جوزانی
  • سایر بازیگران: حسین یاری، ویشکا آسایش، سحر جعفری جوزانی، محمدرضا شریفی‌نیا
  • سال ساخت: 1377

بلوغ به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی یکی از اولین و بهترین فیلم های پژمان بازغی است که در هجدهمین جشنواره فیلم فجر، جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای حسین یاری به همراه داشت.

داستان این فیلم درباره ناصر خاوری و نامزدش سیمین است که هر دو پزشک و مددکار اجتماعی هستند. دکتر خاوری با خاطره دردناک غرق شدن دوستش بهروز درگیر است و چون او شنا بلد نبوده نتوانسته بهروز را نجات دهد و به همین خاطر همیشه با عذاب وجدان دست‌وپنجه نرم می‌کند.

او به عنوان یک مددکار اجتماعی به شدت درگیر مشکلات و زندگی دیگران شده و از این بابت مورد سرزنش نامزدش سیمین قرار می‌گیرد.

سربازهای جمعه

بهترین فیلم های اکشن پژمان بازغی

  • کارگردان: سعید سهیلی
  • سایر بازیگران: محمدرضا فروتن، بهرام رادان، بهزاد جوانبخش، پولاد کیمیایی، مریلا زارعی، اندیشه فولادوند، سعید روحانی، سعید پیردوست
  • سال ساخت: 1382

سربازهای جمعه کیمیایی یکی از آن فیلم‌هایی بود که نقش مهمی در چهره‌شدن پژمان بازغی داشت. کارگردانی و نویسندگی این فیلم را مسعود کیمیایی برعهده داشته و تهیه‌کننده مرتضی شایسته است. این فیلم آخرین بازی بهزاد جوانبخش نیز محسوب می‌شود.

داستان سربازهای جمعه درباره چند سرباز است که در یک روز جمعه با گروهبان خود به شهر می‌روند و در این روز تعطیل برای آن‌ها حوادثی پیش می‌آید.

بیشتر بخوانید:

بهترین خواننده های ایرانی

بهترین فیلم های الیزابت اولسن

تارا و تب توت فرنگی

بهترین فیلم های اکشن پژمان بازغی

  • کارگردان: سعید سهیلی
  • سایر بازیگران: کتایون ریاحی، لادن مستوفی، لادن طباطبایی، رامبد شکرآبی
  • سال ساخت: 1382

تارا و تب توت فرنگی نیز از جمله بهترین فیلم های پژمان بازغی است که به کارگردانی و نویسندگی سعید سهیلی در سال 1382 پخش شد.

داستان این فیلم درباره تارا و همسر رزمنده‌اش فرهاد است. فرهاد به مناسب انتشار اولین کتاب تارا به نام تب توت فرنگی از تارا می‌خواهد با دعوت از همه کسانی که نام آن‌ها در کتاب آمده یک جشن برگزار کند. در شب جشن اما ورود یک شخص ناشناس به خانه، قتل فرهاد و جراحت شدید تارا همه چیز را به هم می‌ریزد و این مسئله پای پلیس را به داستان باز می‌کند.

دوئل

بهترین فیلم های پژمان بازغی

  • کارگردان: احمدرضا درویش
  • سایر بازیگران: سعید راد، کامبیز دیرباز، انوشیروان ارجمند، پرویز پرستویی، هدیه تهرانی
  • سال ساخت: 1382

دوئل به کارگردانی احمدرضا درویش و تهیه‌کنندگی تقی علیقلی‌زاده یکی از بهترین فیلم های اکشن پژمان بازغی است. دوئل نخستین فیلم سینمایی ایران است که با صدای دالبی دیجیتال ضبط شده و اساسا هم یکی از گران‌ترین فیلم‌های مستقل تاریخ سینمای ایران محسوب می‌شود. این فیلم در بیست‌ودومین جشنواره فیلم فجر، 8 سیمرغ بلورین دریافت کرد.

داستان این فیلم درباره یک گاوصندوق است که در بحبوحه جنگ عده‌ای می‌کوشند از خروج آن از کشور جلوگیری کنند. نقش اول این فیلم زینال است که در این بین به حسن نیت آن‌ها شک کرده و می‌کوشد گاوصندوق را از چنگ این گروه خارج کند. گاو صندوق اما نهایتا در اروندرود غرق می‌شود و زینال هم اسیر می‌شود. داستان اما در 20 سال بعد از این اتفاق و آزادی زینال هم ادامه دارد که حقایق مهمی درباره گاوصندوق مرموز را آشکار می‌کند.

خاطره

بهترین فیلم های پژمان بازغی

  • کارگردان: نادر طریقت
  • سایر بازیگران: مهناز افشار، پوریا پورسرخ، لادن طباطبایی، شبنم قلی‌خانی، داریوش اسدزاده، فخرالدین صدیق‌شریف
  • سال ساخت: 1387

خاطره یکی از بهترین فیلم های پژمان بازغی به کارگردانی نادر طریقت و تهیه‌کنندگی هستی طریقت است. داستان این فیلم درباره یک زن نویسنده است که بعد از ازدواج دوم خود با مشکلاتی مواجه می‌شود. او می‌کوشد رابطه فرزند خود با همسر جدیدش را بهبود بخشد اما این مسئله برای کودک از نظر روانی آزاردهنده است و مشکلاتی به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های رضا عطاران

بهترین فیلم های هیث لجر

دعوت

بهترین فیلم های پژمان بازغی

  • کارگردان: ابراهیم حاتمی‌کیا
  • سایر بازیگران: فرهاد قائمیان، مریم سرمدی، محمدرضا فروتن، مهناز افشار، مریلا زارعی، گوهر خیراندیش، کتایون ریاحی، آناهیتا نعمتی، محمدرضا شریفی‌نیا، سیامک انصاری، ثریا قاسمی، سحر جعفری جوزانی، سارا خوئینی‌ها، نگار فروزنده
  • سال ساخت: 1387

دعوت با کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا از جمله مهمترین فیلم‌های پژمان بازغی است که نویسندگی فیلمنامه آن را هم ابراهیم حاتمی‌کیا و چیستا یثربی برعهده داشته است. دعوت یک فیلم بسیار پرچهره و ستاره محسوب می‌شود.

داستان این فیلم که یک اثر چند داستانی محسوب می‌شود درباره چندین خانواده متفاوت است که با بحران مشابهی روبرو شده‌اند و هر یک بنابر نگاه خود در حال واکنش به این بحران هستند.

این فیلم به مسئله سقط جنین می‌پردازد و پیام کلی آن احتمالا این است که جنینی که به این دنیا دعوت شده نباید در هیچ شرایطی سقط شود.

خیابان یک طرفه

بهترین فیلم های کمدی پژمان بازغی

  • کارگردان: اسماعیل فلاح‌پور
  • سایر بازیگران: چکامه چمن‌ماه، لادن طباطبایی، جعفر دهقان، سیاوش خیرابی، نگین معتضدی
  • سال ساخت: 1390

خیابان یک طرفه نیز از جمله بهترین فیلم های پژمان بازغی محسوب می‌شود که کارگردان آن اسماعیل فلاح‌پور است. شخصیت اصلی این فیلم با بازی پژمان بازغی، ظاهر و کاراکتر بسیار مشابهی با نقش‌های بهروز وثوقی در آثار مسعود کیمیایی دارد.

به دلیل خشونت بالای این مورد از بهترین فیلم های اکشن پژمان بازغی بر روی کاور آن علامت -15 ثبت شده است. فیلم خیابان یک طرفه در سینما پخش نشد و مستقیما به شبکه نمایش خانگی رفت اما با فروش بیش از 500 هزار نسخه‌ای، بعد از دل‌شکسته به پرفروش‌ترین فیلم ایرانی شبکه نمایش خانگی بدل شد.

ناهید

بهترین فیلم های کمدی پژمان بازغی

  • کارگردان: آیدا پناهنده
  • سایر بازیگران: ساره بیات، نوید محمدزاده، پوریا رحیمی‌سام
  • سال ساخت: 1393

ناهید به کارگردانی آیدا پناهنده و نویسندگی خانم پناهنده و ارسلان امیری، یکی از مهمترین فیلم‌های پژمان بازغی است. این فیلم در بیش از سی فستیوال بین‌المللی به نمایش درآمد و در فرانسه و اسپانیا هم اکران شد.

داستان فیلم درباره زن جوانی به نام ناهید است که از شوهر خود احمد به خاطر اعتیاد جدا شده و با تایپ پایان‌نامه‌های دانشجویی، هزینه زندگی خود و پسر خردسالش را به دست می‌آورد. او مشروط به اینکه ازدواج نکند می‌تواند فرزندش را نزد خود نگهدارد اما عاشق مرد ثروتمندی به نام مسعود شده که اتفاقا به او پیشنهاد ازدواج داده است. با وجود این ناهید به خاطر از دست ندادن پسرش و علی‌رغم میل باطنی به مسعود جواب رد می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عزت الله انتظامی

بهترین فیلم های مهناز افشار

فصل نرگس

بهترین فیلم های کمدی پژمان بازغی

  • کارگردان: نگار آذربایجانی
  • سایر بازیگران: امیر آقایی، یکتا ناصر، ریما رامین‌فر، گوهر خیراندیش، محمدرضا هدایتی
  • سال ساخت: 1394

فصل نرگس فیلمی به کارگردانی نگار آذربایجانی است که از جمله بازیگران آن باید به امیر آقایی، پژمان بازغی، یکتا ناصر و ریما رامین‌فر اشاره کرد.

داستان این مورد از بهترین فیلم های پژمان بازغی درباره دو زن راننده تاکسی، یک بازیگر و یک استاد موسیقی است که در طول داستان هر یک به نحوی به هم گره می‌خورند. این فیلم با سرمایه‌گذاری پسر محمدرضا عارف، سیاستمدار اصلاح‌طلب متمایل به اعتدالیون ساخته شده است و بعد از مصاحبه او با عنوان ژن خوب، بحث‌های زیادی پیرامون فیلم شکل گرفت. این فیلم تقریبا به یک شکست تجاری بدل شد.

بارکد

بهترین فیلم های کمدی پژمان بازغی

  • کارگردان: مصطفی کیایی
  • سایر بازیگران: رضا کیانیان، بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، بهاره کیان‌افشار
  • سال ساخت: 1394

بارکد به کارگردانی و نویسندگی مصطفی کیایی نیز یکی از بهترین فیلم های کمدی پژمان بازغی است. این فیلم در حالی اکران شد که به دستور وزارت ارشاد بخشی از آن با صدای خواننده زیرزمینی پاپ یعنی یاس حذف شد.

داستان فیلم درباره جوانی به نام حامد با بازی بهرام رادان است که برای استخدام به دفتر رئیس یک شرکت یعنی رضا کیانیان مراجعه می‌کند. داستان فیلم در واقع به روایت فرایند رسیدن حامد به دفتر رئیس می‌پردازد.

من و شارمین

فیلم های پژمان بازغی

  • کارگردان: بیژن شیرمرز
  • سایر بازیگران: ویشکا آسایش، سحر قریشی، نیما شاهرخ‌شاهی، گوهر خیراندیش، مجید صالحی
  • سال ساخت: 1394

من و شارمین به کارگردانی و نویسندگی بیژن شیرمرز نیز از جمله بهترین فیلم های کمدی پژمان بازغی است. داستان فیلم درباره زندگی دختر جوانی به نام تینا است که پیشگویی‌های عمه خود درباره نیمه گمشده را بسیار باور دارد و در خلاصه داستان آن آمده که هرکسی نیمه گمشده‌ای دارد اما تنها نام نیمه گمشده یک نفر در دنیا شارمین اصل کوپال است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های علی حاتمی

بهترین فیلم های علی صادقی

اسرافیل

فیلم های پژمان بازغی

  • کارگردان: آیدا پناهنده
  • سایر بازیگران: هدیه تهرانی، هدی زین‌العابدین، مریلا زارعی، علی عمرانی، سهیلا رضوی
  • سال ساخت: 1395

اسرافیل نیز به کارگردانی آیدا پناهنده از جمله بهترین فیلم های پژمان بازغی و نویسندگی ارسلان امیری و خانم پناهنده است. تهیه‌کننده اسرافیل نیز مستانه مهاجر است.

داستان فیلم درباره زنی به نام ماهی است که داغدار مرگ پسر جوان خود است و در همین حین عشق دوران نوجوانی‌اش از سفری طولانی باز می‌گردد و ماجرای رسوایی 20 سال پیش زنده می‌شود.

نیوکاسل

جدیدترین فیلم های پژمان بازغی

  • کارگردان: محسن قصابیان
  • سایر بازیگران: حمید گودرزی، نسرین مقانلو، بهرام افشاری، رضا ناجی، سحر قریشی، نیما شاهرخ‌شاهی، بابک نوری
  • سال ساخت: 1395

نیوکاسل به کارگردانی محسن قصابیان یکی از بهترین فیلم های کمدی پژمان بازغی است. علیرضا قاسمی و مهیار رضاخانی نیز نویسنده فیلم‌نامه این فیلم هستند.

داستان فیلم درباره شخصیتی به نام فرید با بازی حمید گودرزی است که ساعت 9 صبح مطلع می‌شود صاحب عمارت قدیمی که او مسئول نگهداری از آن شده ساعت 9 شب به فرودگاه می‌رسد. حالا او و ساکنینی که فرید بدون اجازه صاحب‌خانه آن‌ها را به عمارت آورده فقط 12 ساعت فرصت تخلیه عمارت را دارند و در این بین اتفاقات زیادی رخ می‌دهد.

هایلایت

جدیدترین فیلم های پژمان بازغی

  • کارگردان: اصغر نعیمی
  • سایر بازیگران: سام قریبیان، آزاده زارعی، مینا وحید، الهه حصاری، جمشید هاشم‌پور
  • سال ساخت: 1396

هایلایت به عنوان یکی از بهترین فیلم های پژمان بازغی به کارگردانی و نویسندگی اصغر نعیمی و تهیه‌کنندگی ساسان سالور در سال 1396 پخش شد.

داستان این فیلم درباره زن و مردی است که در تصادفی سهمگین در جاده‌های شمال کشور به کما رفته‌اند و همسران آن‌ها با بازی آزاده زارعی و پژمان بازغی از ارتباط همسران خود و دلیل باهم بودن آن‌ها در یک ماشین بی‌اطلاع هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های جیم کری

بهترین فیلم های اکبر عبدی

پیشونی سفید 3

جدیدترین فیلم های پژمان بازغی

  • کارگردان: سید جواد هاشمی
  • سایر بازیگران: لیلا اوتادی، ارسلان قاسمی، ترلان پروانه، محمدرضا شریفی‌نیا، سیدجواد هاشمی، امیر غفارمنش، هومن حاجی‌عبداللهی، حسام نواب‌صفوی
  • سال ساخت: 1397

پیشونی سفید 3 به کارگردانی، نویسندگی  تهیه‌کنندگی سید جواد هاشمی از جمله بهترین فیلم های کمدی پژمان بازغی است. این فیلم قسمت سوم از سه‌گانه اختاپوس و دنباله فیلم پیشونی سفید 2 محسوب می‌شود.

در قسمت سوم این سه‌گانه، ماجرا با به دام افتادن پیشونی سفید توسط اختاپوس آغاز می‌شود و در این قسمت، قهرمان داستان یعنی میمون به جنگ اختاپوس می‌رود.

تیغ و ترمه

جدیدترین فیلم های پژمان بازغی

  • کارگردان: کیومرث پوراحمد
  • سایر بازیگران: دیبا زاهدی، لاله اسکندری، هومن برق‌نورد، مهران رجبی، کوروش سلیمانی
  • سال ساخت: 1397

تیغ و ترمه به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد، یکی بهترین فیلم های پژمان بازغی است که در بخش سودای سیمرغ سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر پخش شد و از آن به عنوان یک درام ملتهب اجتماعی زنانه یاد می‌شود.

داستان این فیلم درباره دختر جوانی به نام ترمه است که در کودکی پدر خود را از دست داده و بعد از مرگ پدرش، مادرش به نام لی لی او را رها کرده و به آمریکا رفته است. در نتیجه این ماجرا، جهان که دوست پدر ترمه است از او نگهداری می‌کند. حالا و بعد از سال‌ها، لی لی به ایران بازگشته تا ترمه را با خود به آمریکا ببرد و در نتیجه این ماجرا رازهای گذشته برای ترمه آشکار می‌شود.

سمفونی نهم

جدیدترین فیلم های پژمان بازغی

  • کارگردان: محمدرضا هنرمند
  • سایر بازیگران: مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، حمید فرخ‌نژاد، ساره بیات، محمدرضا فروتن، منوچهر آذر
  • سال ساخت: 1397

سمفونی نهم به کارگردانی محمدرضا هنرمند و نویسندگی محمدرضا هنرمند و حامد افضلی نیز از جمله مهمترین فیلم‌های پژمان بازغی است که اولین بار در جشنواره سی و هفتم فیلم فجر اکران شد.

در سمفونی نهم برای اولین بار در تاریخ سینمای ایران، چهره کوروش بزرگ، پادشاه هخامنشی بزرگ به تصویر کشیده می‌شود. فیلم به روزهای پایانی زندگی کوروش و رابطه او با فرزند بزرگش بردیا می‌پردازد.

در بخش دیگری از داستان راحیل که یک جراج است، همسرش را در حین عمل جراحی از دست می‌دهد و تصمیم می‌گیرد جنازه همسرش را بدزدد و او را بنابر وصیت خودش در یک روستای دورافتاده در کنار پدر و مادرش به خاک بسپارد. چیزی که خانواده همسر با آن موافق نیست.

راحیل، در بین راه با ملک‌الموت مواجه می‌شود و و می‌فهمد فرصتی برای انجام خواسته همسر خود ندارد اما ملک‌الموت به جای قبض روح راحیل، عاشق او می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های امین حیایی

بهترین فیلم های الناز شاکردوست

ماموریت غیرممکن

جدیدترین فیلم های پژمان بازغی

  • کارگردان: یعقوب غفاری
  • سایر بازیگران: علی اوجی، سارا خوئینی‌ها، مهران رجبی، نسرین نصرتی، یوسف صیادی، جمشید هاشم‌پور، محمدرضا شریفی‌نیا
  • سال ساخت: 1397

ماموریت غیرممکن نیز یکی از بهترین فیلم های پژمان بازغی و فیلمی به کارگردانی یعقوب غفاری و نویسندگی اباریس تنظیفی است. در داستان این فیلم، کریم با بازی علی اوجی را می‌بینیم که شدیدا به خوانندگی علاقه‌مند است و بدون اینکه بداند دلداده ماموری شده که ماموریت دارد فرمولی را از دانشمندی بدزدد. بعد از فاش شدن این ماجرا، کریم دو راه بیشتر ندارد.

هفته‌ای یکبار آدم باش

بهترین فیلم های پژمان بازغی

  • کارگردان: شهرام شاه‌حسینی
  • سایر بازیگران: پژمان جمشیدی، رعنا آزادی‌ور، ساغر قناعت، علیرضا استادی، هوشنگ رادی‌پور، ترنم کرمانیان
  • سال ساخت: 1399

هفته‌ای یک بار آدم باش نیز یکی از بهترین فیلم های کمدی پژمان بازغی به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و نویسندگی پویا مهدوی‌زاده است. این فیلم به زندگی دو برادر می‌پردازد که سبک زندگی و تفکرات بسیار متفاوتی دارند و با تشخیص بیماری آلزایمر پدر خود زندگی‌شان دچار تحولات زیادی می‌شود.

هر یک از برادران در هر وهله از اتفاقات عجیب و غریبی که در طی داستان برایشان رخ می‌دهد کاستی‌های و ایرادهای سبک زندگی و نگاه خود به زندگی را می‌فهمند و می‌کوشند آن را تغییر دهند.

پرونده باز است

بهترین فیلم های پژمان بازغی

  • کارگردان: کیومرث پوراحمد
  • سایر بازیگران: حسین پاکدل، سام قریبیان، نسیم ادبی، علی باقری، مه‌لقا باقری
  • سال ساخت: 1401

پرونده باز است نیز از جمله بهترین فیلم های پژمان بازغی است که در سال 1401 منتشر شد. این فیلم در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر اکران شد و آخرین ساخته کیومرث پوراحمد محسوب می‌شود و پوراحمد دو ماه بعد از اکران این فیلم درگذشت.

داستان فیلم پرونده باز است از یک پرونده جنایی جنجالی برگرفته شده است که در اواخر دهه هشتاد بسیار معروف شد. این فیلم یک فضای جنایی و ملتهب دارد که در آن یک نوجوان 15 ساله مرتکب قتل شده و حالا در انتظار حکم دادگاه است. بخش عمده‌ای از فیلم در کانون اصلاح و تربیت و زندان قزلحصار فیلمبرداری شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های پریناز ایزدیار

بهترین فیلم های خسرو شکیبایی

تابستان همان سال

بهترین فیلم های پژمان بازغی در سال 1402
بهترین فیلم های پژمان بازغی در سال 1402
  • کارگردان: محمود کلاری
  • سایر بازیگران: مهران مدیری، علی شادمان، فریبا نادری، صابر ابر، رویا جاویدنیا، نسیم ادبی
  • سال ساخت: 1402

تابستان همان سال به کارگردانی محمود کلاری یکی از جدیدترین فیلم های پژمان بازغی است که در بخش سودای سیمرغ چهل‌ودومین دوره جشنواره فیلم فجر اکران شد. این سومین فیلم محمود کلاری و از بهترین فیلم های پژمان بازغی در سال 1402 است.

داستان فیلم از جایی آغاز می‌شود که عطای 7 ساله را پیش یک رمال می‌برند تا طی مراسمی، دزد طلاهای عمه خود را در آینه شناسایی کند. عطا که هیچ تصوری از سرانجام آنچه به زبان می‌آورد ندارد، برای رهایی از آن وضع هر آنچه از تعاریف عمه‌اش از شک و تردید او نسبت به دزدی داوود، دیگر پسرعمه خود شنیده بازگو می‌کند. اما این ماجرا آغاز داستانی پرعقوبت برای کل خانواده می‌شود.

بهشت تبهکاران

بهترین فیلم های پژمان بازغی در سال 1402

  • کارگردان: مسعود جعفری جوزانی
  • سایر بازیگران: امیرحسین آرمان، لادن مستوفی، سحر جعفری جوزانی، حمید گودرزی، رضا شفیعی‌جم، بهنام تشکر، هومن برق‌نورد، افسانه بایگان، فرهاد قائمیان، رضا یزدانی
  • سال ساخت: 1402

بهشت تبهکاران به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی نیز از جمله بهترین فیلم های پژمان بازغی در سال 1402 است که تهیه‌کننده آن فتح‌الله جعفری جوزانی و علی قائم‌مقامی هستند.

داستان این مورد از جدیدترین فیلم های پژمان بازغی در سال 1329 جریان دارد و در آن زمان، حسن جعفری که کارمند شرکت نفت انگلیس است متهم به قتل احمد دهقان، صاحب امتیاز روزنامه تهران مصور و مالک تئاتر نصر می‌شود.

سوالات متداول

بهترین فیلم های کمدی پژمان بازغی کدامند؟

بارکد، نیوکاسل و هفته‌ای یک بار آدم باش از جمله بهترین فیلم های کمدی پژمان بازغی هستند.

جدیدترین فیلم های پژمان بازغی کدامند؟

بهشت تبهکاران و تابستان همان سال از جمله جدیدترین فیلم های پژمان بازغی هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین فیلم های پژمان بازغی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر