coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات گلکسی F15 فایوجی در پایگاه اطلاعاتی Geekbench قرار گرفت

به تازگی مشخصات گلکسی F15 فایوجی از جمله نوع تراشه و پردازنده گرافیکی، مقدار رم و ورژن سیستم عامل اندروید در پایگاه اطلاعاتی گیک بنچ قرار گرفته است.

سامسونگ احتمالا به زودی گوشی گلکسی F15 5G خود را در هند و بنگلادش معرفی خواهد کرد. فعال شدن صفحه پشتیبانی این گوشی در وب‌سایت‌های منطقه‌ای این کشورها مهر تاییدی بر این احتمال است.

گزارشی که دیروز منتشر شد، طراحی گلکسی F15 5G و رنگ‌بندی آن را از طریق رندرها فاش کرد و اکنون نیز با ظاهر شدن این دستگاه در پلتفرم بنچمارک Geekbench، برخی از اطلاعات کلیدی آن درباره چیپست، رم و نسخه سیستم عامل لو رفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گلکسی F15 فایوجی

گلکسی F15 فایوجی در پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ با شماره مدل SM-E156B قرار گرفته است. در لیست مربوط به این دستگاه، یک تراشه از مدیاتک با شش هسته با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و دو هسته با فرکانس 2.20 گیگاهرتز دیده می‌شود. همچنین کد منبع لیست نشان می‌دهد که این دستگاه به پردازنده گرافیکی Mali G57 مجهز خواهد شد. با یک حساب سر انگشتی متوجه می‌شویم که تمام این جزئیات و اطلاعات مربوط به تراشه دایمنسیتی 6100 پلاس مدیاتک هستند.

مشخصات گلکسی F15 فایوجی

طبق اطلاعات موجود در این لیست، Galaxy F15 5G دارای 4 گیگابایت رم خواهد بود و بر پایه رابط کاربری One UI سامسونگ مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 کار خواهد کرد. نتایج بنچمارک گلکسی F15 فایوجی در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای نیز به ترتیب برابر 690 و 1752 امتیاز شده است.

رندرهای گلکسی F15 که به تازگی پخش شده نشان می‌دهند که این گوشی در رنگ‌های مشکی، بنفش و سبز نعنایی وارد بازار خواهد شد. حدس زده می‌شود که منبع تغذیه این گوشی میان‌رده یک باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی باشد. این احتمال وجود دارد که سایر مشخصات، مشابه مشخصات گلکسی A15 5G باشد.

گلکسی A15 دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی آمولد با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. تنظیمات دوربین این گوشی شامل دوربین سه‌گانه پشتی 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی می‌شود. این دستگاه به تراشه دایمنسیتی 6100 پلاس مدیاتک با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 25 واتی و یک اسکنر اثر انگشت جانبی برای امنیت کاربران برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات گلکسی F15 فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر