coinex
راهنمای خرید تکراتو

ویژن پرو نمی خواهم؛ آغاز نارضایتی کاربران از برخی ویژگی‌های هدست ویژن پرو اپل

بیزنس اینسایدر که در حوزه‌ی کسب‌وکار فعالیت می‌کند گزارش کرد، پس از گذشت حدود دو هفته از عرضه هدست ویژن پرو اپل ، برخی از مشتریان قصد دارند این دستگاه را که به قیمت 3500 دلار خریداری کرده‌اند به اپل برگردانند. به نظر می‌رسد هیجانی که علاقمندان این گجت برای خرید آن داشتند فروکش کرده و تازه به معایب مختلف آن، از جمله وزن سنگین، کیفیت پایین حالت Passthrough و هزینه بالای آن پی برده‌اند.

بیشتر بخوانید: OpenAI هوش مصنوعی سورا (Sora) را معرفی کرد

برخی از ویژگی‌های هدست ویژن پرو اپل صدای مشتریان را درآورد

گزارش حاکی از این است که برخی از خریداران این هدست به دلیل مشکلات فنی و عملکردی ناپسند، درحال برگرداندن دستگاه به اپل هستند. این مشکلات شامل وزن بیش از حد و سنگین هدست می‌شود که باعث احساس نامطلوبی بر روی سر و صورت مشتریان شده است. برخی از افراد نیز اظهار کرده‌اند که قصد داشتند این هدست را آزمایش کنند و از ابتدا قصد برگرداندن آن را داشتند.

تعدادی از بررسی‌کنندگان فناوری نیز نقدهایی را به ویژن پرو ابراز کرده‌اند. به عنوان مثال، یک یوتوبر با 100 هزار دنبال‌کننده، فرزاد مصباحی، اظهار داشته که استفاده از این هدست برای مدت زمان طولانی، حتی اگر به‌درستی انجام شود، احساس ناراحتی ایجاد می‌کند.

همچنین، کالین مایکل، یک نرد اپل، وزن اضافی و محسوس هدست را به عنوان یک مشکل اصلی اشاره کرده و باور دارد که برای انجام کارهایی که با دستگاه‌های دیگر اپل قابل انجام است، استفاده از ویژن پرو منطقی نیست.

مشکلات دیگری نیز مرتبط با ویژگی Passthrough این دستگاه است. برخی کاربران اظهار کرده‌اند که نمایش اپلیکیشن‌ها در دنیای واقعی کیفیت مناسبی ندارد و دیدن محیط اطراف در داخل هدست در شرایط نوری مختلف دشوار است.

از سوی دیگر، بعضی از مشتریان معتقدند که قابلیت‌های ویژه‌ای در ویژن پرو وجود ندارد که قیمت بالای آن را توجیه کند. این نقدها نشان می‌دهد که برخی از مشتریان از این تجربه خرید راضی نبوده و قصد دارند دستگاه را به اپل بازگردانند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی ویژگی‌های هدست ویژن پرو اپل چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر