;
coinex

کاوشگر ماه Intuitive Machines اولین تصاویر خود را به خانه فرستاد

کاوشگر ماه Intuitive Machines که در تلاش است تا 22 فوریه به ماه برسد، در مسیر خود تصاویر خیره کننده‌ای از زمین ثبت کرده است.

کاوشگر ماه Intuitive Machines که در روز پنجشنبه پرتاب شد اکنون در مسیر ماه است و موفق شد در حالی که هنوز به خانه نزدیک بود، چند تصویر باورنکردنی از زمین بگیرد.

بیشتر بخوانید: ناسا به دنبال داوطلبانی برای زندگی در فضای شبیه‌ساز مریخ خود می‌گردد

چند روز پیش این شرکت با انتشار پستی در شبکه ایکس سلامت دستگاه را اعلام کرد و امروز اولین دسته از تصاویر ماموریت IM-1 را به اشتراک گذاشت همراه با نمایی از زمین و چند سلفی جزئی از فرودگر Nova-C، با نام مستعار اودیسه؛ حتی می‌توانید مرحله دوم SpaceX Falcon 9 را ببینید که پس از جدایی در فاصله دور افتاده است.

اودیسه در تلاش است تا 22 فوریه بر ماه فرود بیاید و به نظر می‌رسد تاکنون عملکرد خوبی داشته است. طی چند روز گذشته این شرکت اطلاعات جدیدی درباره این ماموریت در شبکه ایکس منتشر کرد که مشخص می‌کند این فرودگر قبل از پایان ماموریت خود اقدامات مهمی از جمله شلیک موتور را به خوبی پشت سر گذاشته است. به گفته Intuitive Machines، این اولین اشتعال موتور متان مایع و اکسیژن مایع در فضا بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کاوشگر ماه Intuitive Machines چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار نجوم را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر