;
coinex

پتنت دستگاه جدید رول‌شونده سامسونگ لو رفت

اخیرا پتنتی از سامسونگ منتشر شده که نشان می‌دهد این غول کره‌ای در حال کار بر روی یک دستگاه جدید رول‌شونده است. در واقع این دستگاه هیبریدی، هم تاشو و هم رول‌شونده خواهد بود.

این روزها دستگاه‌های تاشوی کتاب‌مانند در میان جدیدترین تکنولوژی‌های نوآورانه گوشی قرار دارند اما دیگر تاثیرگذاری قبل را میان مشتریان ندارند. این محصولات دارای دو صفحه نمایش مجزا (خارجی و داخلی) هستند و نمی‌توان از هر دو صفحه به‌طور همزمان استفاده کرد.

به‌علاوه، وجود دو صفحه نمایش ضخامت گوشی را نیز افزایش می‌دهد. اخیرا سامسونگ تصمیم به ساخت دستگاه‌هایی با صفحه‌نمایش رول‌شونده گرفته و به نظر می‌رسد قصد دارد یک تبلت رول‌شونده عرضه کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پتنت دستگاه جدید رول‌شونده سامسونگ لو رفت

با توجه به پستی که دو کاربر Calibre cleaning و @xleaks7 در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشته‌اند، سامسونگ در حال کار بر روی یک دستگاه جدید رول‌شونده است.

این دستگاه تنها یک صفحه نمایش دارد؛ زمانی که بخواهید از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید، می‌توانید به سادگی پنل OLED را که در داخل دستگاه مخفی شده ، به صورت رولی بیرون کشیده و از آن استفاده نمایید. از این رو، دیگر نیازی به دو صفحه نمایش جداگانه برای داشتن یک صفحه نمایش بزرگتر نیست.

این دستگاه رول شونده سامسونگ در واقع شبیه به تبلت بوده و می‌تواند یک جایگزین برای iPad mini به حساب بیاید. شما می‌توانید آن را در جیب خود جای دهید و در عین حال با استفاده از مکانیزم کشویی، از یک نمایشگر بزرگ بهره‌مند می‌شوید.

درحالی که شرکت‌های تولید کننده چینی در این مدت تلاش کرده‌اند ضخامت گوشی‌های تاشو خود را کم کنند، سری Galaxy Z Fold شرکت سامسونگ هنوز طراحی ضخیمی دارد؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که سامسونگ بخواهد با راهی کردن یک دستگاه رول شونده، برگ برنده خود را رو کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره این تبلت رول شونده و تاشو سامسونگ چیست؟ آیا شما از تبلت‌های رول شونده خوشتان می‌آید؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر