;
coinex

مسی سیزن پس MLS را در آگهی جدید اپل تی‌وی تبلیغ می‌کند

در ریل جدیدی که اپل برای تبلیغ سیزن پس MLS در اینستاگرام منتشر کرده است، مسی و سایر ستاره‌های لیگ برتر فوتبال آمریکا حضور دارند.

اپل یک ویدیو جدید در اینستاگرام منتشر کرده که از لیونل مسی و سایر فوتبالیست‌ها برای تبلیغ سیزن پس MLS (لیگ برتر فوتبال آمریکا) در اپل تی‌وی استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: گوشی اقتصادی اپل با نام آیفون SE 4 در سال 2025 عرضه خواهد شد

تبلیغ سیزن پس MLS با حضور لیونل مسی

این ریل اینستاگرام با عنوان “شما هرگز MLS را اینگونه ندیده‌اید” در روز یکشنبه برای تبلیغ کردن سیزن پس MLS اپل تی‌وی که از 29 ژانویه برای مسابقات فصل 2024  شروع شده است، منتشر شد.

خود این تبلیغ شامل یک مونتاژ سریع از تصاویر است که با باز کردن برنامه اپل تی‌وی روی آی‌پد در ماشین توسط دو طرفدار فوتبال شروع می‌شود. آنچه در ادامه می‌آید یک سری سکانس رویا مانند از بزها، دستکش‌های دروازه‌بانی غول‌پیکر و تصاویر غیرمعمول دوربین‌ها، همراه با حضور مسی، کوچو هرناندز، رومن بورکی، هانی مختار و بنجامین کرماسکی است.

این ویدئو با حضور دو طرفدار در ماشین، که اکنون در وسط یک زمین فوتبال پارک شده‌ و با شعار “شما هرگز MLS را اینگونه ندیده‌اید” به پایان می‌رسد.

فصل MLS 2024 از چهارشنبه، دوم اسفند، با قهرمان فعلی لیگز کاپ، اینتر میامی سی‌اف، میزبان رئال سالت لیک آغاز می‌شود.

سیزن پس همچنین شامل پوشش و تحلیل عمیق و همچنین محتوای انحصاری است. این سیزن پس برای سال 2024 شامل اولین برنامه در نوع خود مخصوص طرفداران اسپانیایی زبان نیز هست.

همچنین نمایش چندگانه برای اپل تی‌وی 4K و آی‌پد برای مشاهده حداکثر چهار مسابقه به طور همزمان و نمای باشگاه شخصی شده در برنامه اپل تی‌وی وجود دارد.

هزینه‌ی سیزن پس MLS برای کل فصل 99 دلار و 14.99 دلار ماهانه است. این هزینه برای مشترکین اپل تی‌وی 79 دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد سطح فوتبال MLS چیست؟ آیا هزینه‌ی یک فصل سیزن پس MLS منطقی است؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: appleinsider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر