;
coinex

انتخاب مخاطبین مورد علاقه در واتساپ امکان برقراری ارتباط سریع با افراد دلخواه را فراهم می‌کند

در به‌روزرسانی آینده پیام‌رسان تحت نظر متا، شاهد اضافه شدن یک ویژگی جدید و مفید خواهیم بود. قابلیت انتخاب مخاطبین مورد علاقه در واتساپ تماس سریع با افراد منتخب را ممکن می‌کند.

اگر از کاربران پیامرسان واتساپ هستید، که با وجود بیش از 3 میلیارد کاربر در سراسر جهان قطعا شما هم یکی از کاربران این اپلیکیشن هستید، احتمالا متوجه به‌روزرسانی‌های مکرر این برنامه و افزودن ویژگی‌های جدید و کاربردی شده‌اید. حال دوباره توسعه‌دهندگان این برنامه دست به کار شده‌اند و ویژگی دیگری را با هدف افزایش راحتی کاربران تدارک دیده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قابلیت انتخاب مخاطبین مورد علاقه در واتساپ چگونه خواهد بود؟

بر اساس گفته‌های یک منبع معتبر به نام WABetaInfo، آخرین نسخه آزمایشی واتساپ برای اندروید (نسخه 2.24.5.5) که هم اکنون در فروشگاه Google Play موجود است، نشان می‌دهد که واتس‌اپ در حال کار بر روی یک گزینه‌ جدید برای انتخاب مخاطبین دلخواه است.

انتخاب مخاطبین مورد علاقه در واتساپ

همان‌طور که در اسکرین‌شات بالا مشاهده می‌کنید، کاربران به زودی توانایی انتخاب مخاطبین مورد علاقه خود را خواهند داشت. پس از انتخاب، مخاطبین دلخواه به‌ طور برجسته در بالای برگه تماس‌ها ظاهر می‌شوند و دسترسی به آنها تنها با یک ضربه انجام خواهد شد. کاربران می‌توانند مخاطبین مورد علاقه خود را از لیست انتخاب کرده و کار با یک برنامه شخصی سازی شده بر اساس ترجیحات خود را تجربه کنند.

نوار علاقه‌مندی‌ها، تماس با مخاطبین دلخواه در واتس‌اپ را بسیار سریع‌تر می‌کند. اگر اغلب با استفاده از واتساپ تماس برقرار می‌کنید، این میانبر در زمان ارزشمند شما صرفه جویی می‌کند و نیاز به جستجوی مکرر در لیست تماس‌ها یا مخاطبین را از بین می‌برد.

در حال حاضر، قابلیت تنظیم مخاطبین مورد علاقه برای برقراری تماس‌ سریع، در حال توسعه است و انتظار می‌رود که در به‌روزرسانی آینده در دسترس کلیه کاربران قرار گیرد.

گفته می‌شود که در آپدیت جدید واتساپ، ظاهر تب استاتوس یا همان وضعیت نیز تغییر خواهد یافت. علاوه بر این، به دلیل قانونی که اخیرا در اتحادیه اروپا وضع شده، ممکن است که قابلیت استفاده از پلتفرم‌های مختلف به واتساپ اضافه شود. این بدان معناست که امکان ارسال پیام از این پیام‌رسان به برنامه‌های دیگر مانند iMessage ،Telegram ،Google Messages و Signal برای کاربران فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره قابلیت انتخاب مخاطبین مورد علاقه در واتساپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر