;
coinex

Gemini با Google One AI Premium در Gmail، Docs و موارد دیگر عرضه می‌شود

طرح جدید Google One AI Premium اکنون دسترسی به ویژگی‌های Gemini را در Gmail، Docs و سایر برنامه‌های Workspace برای حساب‌های شخصی فراهم می‌کند.

رقابت بین ارائه دادن قابلیت‌های جذاب و کاربردی هوش مصنوعی در بین شرکت‌ها حسابی داغ است و در این بین، گل سرسبد شرکت‌های فناوری یعنی گوگل، باز هم یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب هوش مصنوعی خود را به کاربران ارائه داده است و قرار است Gemini به برنامه‌های Docs گوگل اضافه شود. گوگل می‌گوید این ادغام به شما این امکان را می‌دهد که «بدون جا‌به‌جا شدن بین برگه‌ها یا برنامه‌ها کارهای بیشتری انجام دهید».


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طرح جدید گوگل با نام Google One AI Premium

این موضوع قبلاً به عنوان Duet AI شناخته می‌شد. حال، این قابلیت جدید گوگل با Gmail و قسمت Help Me Write در صفحه نوشتن در Android، iOS و وب شروع می‌شود. شما یک اعلان وارد می‌کنید و می‌توانید آنچه ایجاد شده را وارد کنید. راه دیگر برای استفاده از این ابزار نوشتن چیزی و سپس استفاده از Gemini “Formalize”، “Elaborate” یا “Shortten” آن است، در حالی که می‌توانید هر زمان که بخواهید، با “Recreate”، دوباره  متن دلخواه خود را تولید کنید.

Help Me Write، که توسط مدل‌های Gemini ارائه می‌شود، همچنین در Google Docs در وب در دسترس است، جایی که اصلاحات اضافی «Bulletize»، «Summarize» و «Tone» را دریافت می‌کنید. همچنین می‌توانید یک اعلان «سفارشی» بنویسید، مانند «ساختن شعر».

سپس یک ویژگی Proofread وجود دارد که یک ارتقاء مبتنی بر هوش مصنوعی به قابلیت موجود “Spelling and grammar check” را ارائه می‌دهد. علاوه بر پیشنهادات املایی و دستور زبان، پیشنهادات Google Docs شامل موارد زیر می‌شود:

  • مختصر بودن: پیشنهادهایی برای مختصرتر کردن نوشته شما
  • صدای فعال: پیشنهادهایی برای واضح تر کردن نوشته خود برای خوانندگان
  • جمله‌بندی: پیشنهادهایی برای ایجاد پویاتر یا رسمی تر کردن کلمات در متن
  • Sentence Split: پیشنهادهایی برای تقسیم جملات پیچیده برای سهولت خواندن نوشته شما

شما می‌توانید در Google Slides تصاویر تولید کنید، در حالی که Google Sheets برای جداول و نمونه‌های سفارشی، Help me organize را پیشنهاد می‌دهد. همچنین برای کاهش “سازماندهی و تجزیه و تحلیل دستی داده‌ها” یک Smart Fill Enhanced وجود دارد. این شامل «طبقه‌بندی احساسات، ترکیب و تولید متن، استخراج متن خاص، قالب‌بندی آدرس‌ها، ساختاربندی شماره تلفن و ایمیل، فشرده‌سازی متن و موارد دیگر» است.

در Google Meet، Generate a background و سه ویژگی Studio وجود دارد:

  • نورپردازی استودیو: نورپردازی با کیفیت استودیو را با منابع نور متحرک و گزینه‌های رنگ/روشنایی شبیه‌سازی کنید
  • Studio Look: جزئیات را بهبود می‌بخشد تا واضح‌تر به شما نشان دهد
  • صدای استودیو: فرکانس‌های صوتی بالاتر را دوباره ایجاد می‌کند

به عنوان مثال، می‌توانید از این قابلیت جدید برای نوشتن یک دعوت‌نامه در Gmail، تهیه پیش‌نویس برنامه سفر در Docs یا ساختن بودجه خانوادگی در Sheets در اسلایدها کمک بگیرید.

Gemini در Gmail و سایر برنامه‌های Workspace به عنوان بخشی از Google One AI Premium در دسترس است و از امروز عرضه می‌شود. این طرح ماهیانه 19.99 دلار هزینه دارد و شامل دسترسی به Gemini Advanced (با Gemini 1.0 Ultra) و همچنین 2 ترابایت فضای ذخیره‌سازی و سایر مزایا در Photos و Calendar است. گوگل در حال حاضر یک دوره آزمایشی رایگان دو ماهه ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد طرح جدید گوگل با نام Google One AI Premium چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: 9to5google

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر