coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشکل بلوتوث آیفون 15 توسط برخی از کاربران گزارش شد

برخی از کاربران مشکل بلوتوث آیفون 15 را گزارش کرده‌اند و به نظر می‌رسد که این مشکل ارتباطی با سیستم‌عامل نداشته و سخت‌افزاری باشد.

همانطور که توسط MacRumors گزارش شده است، بر اساس نظرات برخی کاربران در برخی انجمن‌ها، این مشکلات بلوتوث از زمانی که آیفون 15 برای اولین بار در سپتامبر 2023 عرضه شد، ادامه داشته است.

کاربران در مورد صدایی صحبت می‌کنند که از طریق بلوتوث “قطع و اتصال مجدد” و “قطع مکرر” را انجام می‌دهد. در حالی که به برخی از افراد گفته شد که به‌روزرسانی‌های iOS 17 این مشکلات را برطرف می‌کند، گزارش‌ها همچنان منتشر می‌شوند حتی زمانی که اپل نسخه‌های جدید نرم‌افزار آیفون را عرضه می‌کند.

علاوه بر این، با قضاوت بر اساس گزارش‌های کاربران، به نظر می‌رسد که هر چهار مدل آیفون 15 یعنی آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس در اینجا با مشکل مشابهی روبرو هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشکل بلوتوث آیفون 15

ارزیابی مقیاس مشکل بلوتوث آیفون 15 دشوار است: به وضوح روی هر آیفون 15 یا هر دستگاه بلوتوثی تأثیر نمی‌گذارد، اما یک کمپین در انجمن رسمی پشتیبانی اپل اکنون 1718 نفر را دور هم جمع کرده است که می‌گویند “Me Too”.

با توجه به بازخورد داده شده توسط کاربران، تنها راه برای رفع این مشکلات بلوتوث درخواست یک دستگاه جایگزین از اپل است؛ زیرا آیفون‌ها به صورت استاندارد دارای گارانتی یک ساله هستند. به نظر می‌رسد راه اندازی مجدد یا بازنشانی تلفن، یا اعمال «سایر اصلاحات معمولی» به عملکرد صحیح بلوتوث کمکی نمی‌کند.

Plusieurs utilisateurs avec un iPhone 15 rencontrent des problèmes de Bluetooth

اینکه افراد خاصی با دریافت آیفون 15 جایگزین، مشکل را ناپدید می‌کنند، نشان می‌دهد که تنها واحدهای خاصی معیوب هستند. ما در حال حاضر چیزی از اپل در این مورد نشنیده‌ایم، اما برای اینکه بفهمیم ماژول بلوتوث یا تنظیمات مرتبط می‌تواند مقصر باشد، کار تحقیقاتی زیادی لازم نیست.

همچنین شایان ذکر است که مشکلات بلوتوث اغلب با چندین دستگاه همراه است، بنابراین همه این شکایات – که تعداد قابل توجهی از آنها وجود دارد، اگر یک جستجوی سریع در وب داشته باشید – ممکن است تقصیر آیفون 15 نباشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشکل بلوتوث آیفون 15 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: techradar

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر