;
coinex

تیک تاک قابلیت Add to Music را در کشورهای دیگر هم ارائه می‌کند

تیک تاک قابلیت Add to Music را سال پیش معرفی کرد و آن را در اختیار کاربران در ایالات متحده و انگلستان قرار داد. حال قرار است این ویژگی در برخی از کشورهای دیگر هم ارائه شود.

قابلیت اضافه کردن به برنامه موسیقی تیک تاک به کاربران اجازه می‌دهد تا آهنگ‌هایی که در ویدئوهای تیک تاک شنیده‌اند را در برنامه‌های موسیقی مانند اپل موزیک، اسپاتیفای یا حتی آمازون موزیک ذخیره کنند.

این ویژگی تاکنون تنها برای کاربران انگلستان و ایالات متحده در دسترس بوده ولی این پلتفرم اعلام کرده قصد دارد این ویژگی را در مناطق بیشتری در سراسر جهان منتشر کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تیک تاک قابلیت Add to Music را در کشورهای دیگر هم ارائه می‌کند

در دسامبر سال گذشته بود که این قابلیت تیک تاک در 19 کشور دیگر از جمله کانادا، ژاپن، آلمان، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا منتشر شد و در حال حاضر این قابلیت در بیش از 160 کشور، از جمله اتریش، بلژیک، دانمارک، مصر، لبنان، زلاند نو، نروژ، پاراگوئه، قطر، سوئیس، تایوان، اوکراین و اوروگوئه در دسترس است.

تیک تاک قابلیت Add to Music را در کشورهای دیگر هم ارائه می‌کند

تیک تاک درباره ویژگی افزودن به برنامه موسیقی در یک پست وبلاگ اظهار داشته است:

« قابلیت Add to Music برای کمک به طرفداران موسیقی طراحی شده تا آن‌ها بتوانند آهنگ‌هایی که در تیک تاک دوست دارند را در لحظه کشف کرده، به راحتی در سرویس استریم موسیقی مورد علاقه‌شان ذخیره کنند تا هر زمانی که می‌خواهند از آنها لذت ببرند.»

وقتی کاربر ویدئویی را تماشا می‌کند که در بک‌گراند آن موسیقی پخش می‌شود، می‌تواند با زدن روی گزینه Add to Music، آن آهنگ را به کتابخانه موسیقی شخصی خود اضافه کند. این قطعه موسیقی در یک پلی‌لیست پیش‌فرض در سرویس استریم موسیقی انتخاب شده ذخیره می‌شود، اما می‌توان حتی آن را در پلی لیست منتخب خود نیز ذخیره کنید.

فهرست کامل کشورهایی که قرار است این ویژگی را در آپدیت جدید دریافت کنند، در وبسایت تیک تاک آمده است و شامل کشورهایی همچون نروژ، نیوزلند، جمهوری چک، کنیا، ونزئولا، دانمارک، آذربایجان، ازبکستان، عراق، ترکمنستان، قطر، عمان، تایوان و یمن می‌شود اما متاسفانه ایران جزء این کشورها نیست.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما کاربران تکراتو درباره این قابلیت تیک تاک چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: 9to5mac

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر