;
coinex

قابلیت تماس‌ صوتی و تصویری برای تمامی کاربران ایکس منتشر می‌شود

شبکه اجتماعی X قصد دارد قابلیت تماس‌ صوتی و تصویری را که پیش از این برای کاربران پرمیوم در دسترس بود، برای کاربران معمولی نیز منتشر کند.

طبق گزارش Engadget، انریکه باراگان (Enrique Barragan)، یک مهندس در X، این خبر را در این پلتفرم اعلام کرد. او به وعده ایلان ماسک نیز اشاره کرد که در ژانویه اعلام کرده بود: «زمانی که این قابلیت به اندازه کافی قوی شود و رشد کند، آن را در اختیار تمامی کاربران، اعم از معمولی و پرمیوم، قرار می‌دهیم». حال به نظر می‌رسد زمان انتشار این قابلیت برای عموم فرا رسیده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قابلیت تماس‌ صوتی و تصویری برای تمامی کاربران ایکس منتشر می‌شود

این اقدام، شبکه اجتماعی ایکس را برای تبدیل به یک سوپراپلیکیشن همه‌کاره یک قدم نزدیک‌تر می‌کند؛ هدفی که ایلان ماسک برای پلتفرم خود قرار داده است.

قابلیت تماس‌ صوتی و تصویری برای تمامی کاربران ایکس منتشر می‌شود

 

قابلیت برقراری تماس‌ صوتی و تصویری ایکس سال گذشته برای کاربران iOS اضافه شد و سپس برای کاربران پرمیوم اندروید نیز در دسترس قرار گرفت.

براساس صفحه پشتیبانی رسمی، شما می‌توانید تماس صوتی و تصویری خود را از تنظیمات دایرکت کنترل کنید. از آنجا، می‌توانید متوجه شوید که به طور پیش‌فرض، چه حساب‌هایی می‌توانند با شما تماس بگیرند. به صورت کلی، کاربران برای تماس با کاربر دیگر، باید حداقل یکبار از طریق دایرکت با یکدیگر ارتباط گرفته‌ باشند.

البته افراد می‌توانند گزینه دریافت تماس از همه را فعال کنند تا کلیه کاربران ایکس اجازه تماس با وی را داشته باشند. در عین حال می‌توان در بخش تنظیمات گزینه Enhanced call privacy را فعال کرد تا آی‌پی کاربران از یکدیگر مخفی بماند. به طور کلی اگر قصد دارید از این قابلیت ایکس استفاده کنید، بهتر است این گزینه را فعال نمایید.

قابلیت تماس‌ صوتی و تصویری برای تمامی کاربران ایکس منتشر می‌شود

در حال حاضر این ویژگی در دسترس همه قرار نگرفته و احتمالا ایکس آن را کم کم برای همه منتشرکند. اگر دوست ندارید از این قابلیت استفاده کنید و یا به‌طور کلی می‌خواهید قابلیت تماس تصویری و صوتی برای شما فعال نباشد، کافیست برنامه را باز کرده، به بخش تنظیمات دایرکت رفته و این ویژگی را غیرفعال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر