;
coinex

واتس‌اپ به زودی گزینه‌های جدید قالب‌بندی متن را دریافت می‌کند

با اعلام متا تعدادی از گزینه‌های جدید قالب‌بندی متن از جمله بولت‌لیست‌ها، فهرست‌های شماره‌دار، نقل‌قول‌ها و کدهای برنامه‌نویسی در واتس‌اپ ارائه می‌شود.

این شرکت گفت این ویژگی‌های قالب‌بندی برای کاربران در سراسر پلتفرم‌های iOS، Android، وب و مک در دسترس است. این گزینه‌ها علاوه بر استفاده کامل در ارتباطات فردی و گروهی، برای قابلیت پخش کانال‌ها نیز در دسترس خواهند بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گزینه‌های جدید قالب‌بندی متن در واتس‌اپ

در اینجا نحوه استفاده از این ویژگی‌ها آورده شده است:

  • بولت‌لیست‌ها: یک بولت‌لیست را با تایپ علامت “-” و سپس یک فاصله شروع کنید.
  • لیست‌های شماره‌گذاری شده: می‌توانید با تایپ یک رقم و سپس نقطه و فاصله، یک لیست شماره دار ایجاد کنید. به عنوان مثال: “1. “
نمونه‌ای از قالب‌بندی‌های جدید اضافه شده به واتس‌اپ
  • نقل قول‌ها: برای درج نقل قول برای برجسته کردن متن خاص با تایپ کردن “>” و سپس یک فاصله می‌توانید آن را ایجاد کنید.
  • کدهای برنامه‌نویسی: می‌توانید با قرار دادن کد بین دو نماد «`» یک قطعه کد را برجسته کنید.واتس اپ در حال حاضر گزینه های قالب بندی متنی مانند Bold، Italic، Strikethrough و Monospace را دارد. ویژگی های جدید می‌تواند به کاربران کمک کند تا محتوا را به روش های مختلف ارائه دهند.

English_WhatsApp_Text_Formatting shortcuts

متا گزینه‌های ارتباطی واتس‌اپ را با جوامع، پیام‌های تجاری و کانال‌ها گسترش داده است. به همین دلیل است که به جای ارسال یک دسته از متن ساده، نیاز به قالب‌بندی نیز وجود دارد.

در دسامبر گذشته، متا کاراکترهای مبتنی بر هوش مصنوعی خود را در تمام برنامه‌های ایالات متحده عرضه کرد، ممکن است این گزینه‌های قالب‌بندی به ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی نیز کمک کند تا پاسخ‌ها را به خوبی نشان دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد گزینه‌های جدید قالب‌بندی متن واتس‌اپ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: techcrunch

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر