coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گلکسی Z Fold 6 سامسونگ 7 سال آپدیت OS دریافت می‌کند

احتمالا گلکسی Z Fold 6 سامسونگ همانند پرچم‌داران این شرکت، یعنی سری گلکسی S24، تا 7 سال آپدیت نرم‌افزاری دریافت کند.

از زمانی که سامسونگ اعلام کرده خانواده گلکسی S24 برای هفت سال آپدیت‌های اندروید و One UI دریافت خواهند کرد، مردم با این سؤال مواجه شدند که چه دستگاه‌های دیگری همانند این پرچم‌داران از این حمایت نرم‌افزاری پس از خرید برخوردار خواهند شد.

سامسونگ تائید کرده هیچ گوشی یا تبلت گلکسی که پیش از این سری معرفی شده، 7 سال آپدیت نرم‌افزاری دریافت نخواهند کرد بلکه به روال قبل، این دستگاه‌ها از حداکثر چهار سال به‌روزرسانی سیستم عامل و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی برخوردار خواهند بود. اما به نظر می‌رسد محصولاتی که در آینده معرفی خواهند شد، این شانس را دارند که چندسال بیشتر آپدیت OS دریافت کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گلکسی Z Fold 6 سامسونگ 7 سال آپدیت OS دریافت می‌کند

کاربری در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرده گلکسی زد فولد 6 تاشو یکی از دستگاه‌هایی است که هفت سال به‌روزرسانی دریافت خواهد کرد. دیگر گوشی که شامل این حمایت نرم‌افزاری طولانی می‌شود، پیکسل فولد 2 شرکت گوگل است که احتمالا در اواخر امسال عرضه شود.

گلکسی Z Fold 6 سامسونگ 7 سال آپدیت OS دریافت می‌کند

البته این موضوع چیز عجیبی و دور از انتظاری نیست و با اینکه سامسونگ این موضوع را تائید نکرده، غیرمنطقی است این شرکت پشتیبانی مشابهی را برای یک گوشی تاشو با برچسب قیمتی 1800 دلار ارائه ندهد؛ در حالی که جدیدترین پرچمدارانش که قیمت ارزان‌ترین نسخه آن 800 دلار است، از این پشتیبانی بهره می‌برند.

حتی امکان اینکه سری گلکسی Z Flip 6 هم به طور مشابه 7 سال آپدیت نرم‌افزاری دریافت کنند، دور از انتظار نیست چرا که این گوشی تاشو هم قیمت کمی ندارد. با این حال، تا زمانی که شرکت این موضوع را تائید نکند، نمی‌توان به صورت تضمینی روی این اخبار حساب کرد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر