;
coinex

با قابلیت جدید گوگل صحبت کردن با تلفن، کاری لذت‌بخش خواهد بود

اگر شما هم از برقراری تماس صوتی فراری هستید، قابلیت جدید گوگل اینجاست! تیم Google Phone در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که صحبت کردن با دوستان و خانواده شما را بسیار سرگرم کننده می‌کند.

تصور کنید با افکت صدای در پس‌زمینه به دوستتان چیزی خنده‌دار بگویید یا با استفاده از افکت‌های صفحه نمایش با صداها ابراز عشق و عصبانیت کنید. TheSpAndroid گزارش کرده که گوگل در حال کار بر روی ویژگی‌ای جدیدی است تا افکت‌های صوتی را به اپلیکیشن تماس صوتی اضافه کند.

بیشتر بخوانید: آپدیت جدید گوگل کروم برای اینترنت‌های سرعت پایین بهینه شده است

در نسخه بتای جدید اپلیکیشن Phone by Google، فایل‌های مشخصی به چشم می‌خورند که نشان‌دهنده این است که کاربران می‌توانند در طول مکالمات تلفنی از واکنش‌ها و جلوه‌های صوتی بهره‌مند شوند. این قابلیت جدید تحت عنوان Audiomoji معرفی شده و دارای حالات صوتی چندگانه از جمله دراماتیک، غمگین، تشویق‌آمیز، ضدحال و خنده‌دار است. جالب‌تر انکه، این جلوه‌های صوتی به همراه انیمیشن‌های گیف نیز ارائه خواهند شد.

هنوز مشخص نیست چگونه Audiomoji در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت؛ اما احتمالاً در حین مکالمه تلفنی ظاهر خواهد شد یا تنها در صورتی که گوشی کاربر دارای ویژگی Call Screen باشد نمایش داده می‌شود.

این ویژگی که اکنون در نسخه بتا قابل دسترسی است، احتمالاً به زودی در نسخه اصلی اپلیکیشن Phone by Google عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که ممکن است این امکان تنها برای دارندگان گوشی‌های گوگل در دسترس باشد و به همه کاربران امکان استفاده از این امکان زیبا ارائه نشود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی قابلیت جدید گوگل چیست؟ به نظر شما به این شکل تماس صوتی جذاب خواهند شد؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر