;
coinex

قابلیت هوش مصنوعی جدید به گلکسی اس 24 اضافه شد؛ تبدیل موشن فوتوز به لانگ اکسپوژر

گلکسی اس 24 اولین دستگاهی است که با هوش مصنوعی سامسونگ ارائه شده. اکنون شما می‌توانید عکس‌های حرکتی را به عکس‌هایی با نوردهی طولانی تبدیل کنید.

همانطور که می‌دانید سری گلکسی اس 24 به هوش مصنوعی سامسونگ مجهز است اما نکته جالب اینجاست که این دستگاه با استفاده از Galaxy AI می‌تواند قابلیت‌های زیادی در اختیار شما قرار دهد که بسیاری از آنها حتی معرفی هم نشده‌اند. ما در ادامه یکی از این ویژگی‌های مخفی را به شما معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: سری گلکسی S25 سامسونگ با پردازنده اگزینوس عرضه خواهند شد

دوربین اس 24 به قابلیتی مجهز است که هر عکس حرکتی که شما گرفته‌اید را با استفاده از هوش مصنوعی به عکس‌هایی با نوردهی بالا تبدیل می‌کند. در واقع وقتی گزینه Motion Photo در منظره یاب دوربین روشن است، Galaxy S24 شما یک ویدیوی کوتاه در کنار عکس شما می‌گیرد و با قدرت هوش مصنوعی، این ویدیوهای کوتاه، با نام Motion Photos، می‌توانند از طریق برنامه گالری به عکس‌هایی با نوردهی طولانی تبدیل شوند.

در ادامه ویدیوی کوتاهی که TikTok منتشر کرده، نشان می‌دهد چگونه می‌توانید از این ابزار هوش مصنوعی در گلکسی S24 خود بهره ببرید. حتماً آن را بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی قابلیت مخفی گلکسی اس 24 چیست؟ دیدگاه خود را با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر