;
coinex

حلقه هوشمند اپل به زودی معرفی خواهد شد؛ محصولی در رقابت با گلکسی رینگ!

پس از استقبال گرم و هیجان‌زده کاربران از حلقه هوشمند گلکسی، اپل نیز به فکر افتاده و در حال توسعه حلقه مخصوص خود است. حلقه هوشمند اپل زودتر از آنچه فکر می‌کنید وارد بازار خواهد شد.

سامسونگ اخیرا محصول جالبی به نام حلقه گلکسی یا همان Galaxy Ring را به نمایش گذاشته و با واکنش‌های مثبت بسیاری از سوی مخاطبان روبرو شده است. Daniel Seung Lee، رئیس جهانی لوازم جانبی پوشیدنی سامسونگ، در لینکدین پستی را به اشتراک گذاشته و در آن مدعی شده که محصول جدید این شرکت در حوزه سلامت و تندرستی یعنی همان گلکسی رینگ در نیمه دوم سال جاری عرضه خواهد شد.

اکنون، به نظر می‌رسد که اپل نیز برای عقب نماندن از این غول کره‌ای، در حال کار بر روی حلقه هوشمند اختصاصی خود است. این احتمال وجود دارد که حلقه هوشمند اپل به زودی وارد بازار شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


حلقه هوشمند اپل

گزارشی از ETNews منتشر شده و بر اساس اطلاعاتی که از منابع داخلی به دست آورده مدعی شده که تاریخ معرفی گجت جدید اپل بسیار نزدیک است. پس از انتشار اعلامیه سامسونگ، اپل نیز آماده شده تا وارد عمل شود. این شرکت مدت زیادی است که روی این ایده کار می‌کند، تعداد زیاد پتنت‌های ثبت شده نیز نشان دهنده جدی بودن اپل برای عرضه این محصول است.

حلقه هوشمند اپل
Apple Smart Ring

بازار حلقه‌های هوشمند هنوز چندان بزرگ و معروف نشده اما انتظار می‌ر‌ود که با محصولات سامسونگ و اپل رشد زیادی داشته باشد. کارشناسان معتقدند که درآمد دریافتی از این بازار تا سال 2031 جهش بزرگی خواهد داشت و از 20 میلیون دلار در سال 2023 به 200 میلیون دلار خواهد رسید.

حلقه‌های هوشمند نسبت به ساعت‌های هوشمند مزیت‌های متعددی دارند که در درجه اول به طراحی فشرده‌تر و جمع و جورتر آنها بازمی‌گردد. این محصولات سبک‌تر و کوچک‌تر هستند و این مسئله پوشیدن آن‌ها در تمام طول روز و شب را آسان‌تر می‌کند. این ظرافت برای نظارت مداوم بر وضعیت سلامتی و ردیابی خواب، بدون آن حجم بزرگ و مزاحمی که ساعت‌ها دارند، ضروری است.

علاوه بر این، حلقه‌های هوشمند می‌توانند حسگرهای تخصصی‌تری را در خود جای دهند و با تعامل بسیار نزدیکی که با پوست دارند خوانش دقیق‌تری را به کاربران ارائه دهند. سادگی این محصولات، امکان تمرکز بر روی عملکردهای خاص مانند ردیابی تناسب اندام، اعلان‌ها و پرداخت‌های بدون تماس را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره حلقه هوشمند اپل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر