coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اطلاعاتی در خصوص سنسور اثر انگشت سری شیائومی 15 فاش شد

گزارش‌ها نشان می‌دهد که شیائومی در حال کار بر روی سری شیائومی 15 برای بازار چین است. مدل‌های Xiaomi 14 و 14 Pro در اکتبر 2023 با اسنپدراگون 8 نسل 3 به عنوان اولین گوشی‌های هوشمند به بازار آمدند و احتمال دارد سری Xiaomi 15 هم امسال در اکتبر معرفی شوند.

گوشی‌های شیائومی 15 احتمالاً با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 عرضه شوند. انتظار می‌رود این خانواده دارای سه عضو شیائومی 15، شیائومی 15 پرو و شیائومی 15 اولترا باشد.

اخیرا افشاگر معروف، Digital Chat Station، اطلاعات کلیدی در مورد اسکنر اثر انگشت این خانواده فاش کرده است. وی ادعا کرده شیائومی در حال تست تکنولوژی اسکنر اثرانگشت اولتراسونیک سینگل پوینت Goodix در این سری است. این در حالی بوده که سری شیائومی 14 از تکنولوژی اسکنر اثرانگشت اپتیکال بهره می‌برند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اطلاعاتی در خصوص سنسور اثر انگشت سری شیائومی 15 فاش شد

عملکرد تکنولوژی سنسور اولتراسونیک بدین گونه است که زمانی‌که انگشت به آن فشرده می‌شود، با انتشار امواج فراصوت از زیر صفحه نمایش و بازتاب آنها، اثرانگشت را شناسایی می‌کند. این امواج با الگوهای منحصر به فرد اثر انگشت تعامل دارند. با تحلیل زمانی بازگشت و شدت بازتاب، اسکنر تصویر سه‌بعدی دقیق اثر انگشت را ساخته و امکان احراز هویت دقیق و امن را فراهم می‌کند.

این تکنولوژی از چندین مزایا نسبت به اسکنر اثر انگشت نوری یا اپتیکال برخوردار است؛ از جمله نفوذ بهتر، مقاومت در برابر آب و لکه، دقت بالاتر، پشتیبانی از شناسایی انگشتان زنده و افزایش امنیت.

اطلاعاتی در خصوص سنسور اثر انگشت سری شیائومی 15 فاش شد

Digital Chat Station اعلام کرد که هنوز برای تائید به‌کارگیری اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک در مجموعه Xiaomi 15 زود است. او افزود که فاز معرفی محصول جدید سخت‌افزاری (NPI) برای سری شیائومی 15 در آوریل آغاز می‌شود و در آن زمان جزئیات بیشتری فاش خواهد شد.

شیائومی 14 با نمایشگر 6.36 اینچی، نسبت به پرچم‌داران دیگر یک گوشی کوچک و جمع‌وجورتری است و احتمال دارد شیائومی 15 هم در همین ابعاد ساخته شود. حتی Digital Chat Station معتقد است زقیب‌های چینی شیائومی هم احتمالا گوشی‌های هوشمند با اندازه‌ مشابه عرضه کنند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر