;
coinex

کاربران تیک تاک در ازای انتشار محتوا پاداش دریافت می‌کنند

طبق اخبار منتشر شده، به نظر کاربران تیک تاک در ازای محتوایی که منتشر می‌کنند پاداش دریافت خواهند کرد. در جریان بزرگترین همایش خالقان آمریکا با عنوان “برای خالقان: همایش فرمت‌های آینده”، TikTok  اعلام کرد که به کاربرانش این امکان را می‌دهد محتوای خود را بهبود بخشند و از آن به عنوان منبع درآمد استفاده کنند.

در همین هفته‌ی گذشته، تلگرام نیز مشابه این خبر را منتشر کرده بود و به کاربران و ادمین‌های کانال‌ها وعده داده بود که در ازای بازدید بیشتر، از تبلیغات سهم خواهند داشت. حالا تیک‌تاک نیز در حال توسعه‌ی برنامه‌ای شبیه به پلتفرم محبوب تلگرام است تا کاربرانش بتوانند از طریق محتوایی که منتشر می‌کند درآمد داشته باشند.

بیشتر بخوانید: دیلیت اکانت اسنپ چت

کاربران تیک تاک پاداش دریافت می‌کنند

به عنوان مثال، TikTok اعلام کرده که قصد دارد پورتال خود را به “آکادمی آموزشی” ارتقاء دهد. این تغییر به منظور ارائه منابع، دوره‌ها، ویدیوها و مطالب به‌روز شده به تمامی کاربران است.

آکادمی آموزشی در حال حاضر در دوره آزمایشی است، اما این امکان به زودی در هفت زبان مختلف در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و می‌توان از طریق ابزارهای داخلی اپلیکیشن به آن دسترسی پیدا کرد.

Tik Tok users get rewards
Tik Tok users get rewards

یک تغییر مهم دیگر در TikTok مربوط به “برنامه ایده‌پردازی” است که در سال گذشته به صورت نسخه آزمایشی معرفی شده بود. این هفته، اعلام شده است که نسخه‌ی بهبود یافته  برنامه جدید تیک تاک به نام “برنامه پاداش برای خالقان” در دسترس خواهد بود.

به گفته TikTok، “برنامه ایده‌پردازی” در ۶ ماه گذشته باعث افزایش بیش از ۲۵۰ درصدی درآمد کاربران شده است. “برنامه پاداش برای خالقان” نیز ادامه خواهد داد تا از محتوای اصیل بیش از یک دقیقه‌ای حمایت کرده و با فرمول بهینه‌سازی شده در زمینه‌های مختلف مثل اصالت، مدت زمان پخش، ارزش جستجو، و مشارکت کاربران، پاداش دهد.

در پایان، TikTok اعلام کرده که قصد دارد امکان “اشتراک زنده” را به تمامی کاربران خود ارائه دهد. این ویژگی با نام “اشتراک” شناخته می‌شود و در ابتدا برای کاربرانی که از دعوت بهره‌مند شده‌اند، در دسترس خواهد بود. کاربران واجد شرایط می‌توانند در هفته‌های آینده برای استفاده از این ویژگی ثبت‌نام کنند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما در خصوص دریافت پاداش کاربران تیک تاک چیست؟ شما تجربه‌ی استفاده از این پلتفرم را داشته‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر