;
coinex

زمان عرضه سری هواوی P70 به تعویق افتاد [+ مشخصات احتمالی و تاریخ عرضه]

با اینکه قرار بود سری Huawei P70 در ماه مارس عرضه شود اما گزارش‌های اخیر از به تاخیر افتادن این تاریخ خبر می‌دهند. ظاهرا زمان عرضه سری هواوی P70 به آوریل موکول شده است.

اگر به یاد داشته باشید، زمان عرضه گوشی‌های پرچمدار سری P70 هوآوی برای ماه مارس گزارش شده بود، اما ظاهرا این تاریخ به تعویق افتاده است. طبق گفته‌های افشاگری به نام Digital Chat Station، جدول زمانی عرضه این شرکت تغییر یافته اما هنوز دلایل دقیق آن مشخص نیست.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


زمان عرضه سری هواوی P70

هرچند Digital Chat Station در گزارش خود به دلیل مشخصی برای به تاخیر افتادن زمان عرضه سری مورد انتظار هواوی اشاره نکرده اما منابع چینی معتقدند که این تاخیر به دلیل استراتژی‌های عرضه گسترده‌ بدون توجه به محدودیت‌های زنجیره تامین است.

زمان عرضه سری هواوی P70

پیش‌بینی جدید برای زمان عرضه سری P70 هواوی ماه آوریل است. با وجود تغییرات شکل گرفته در برنامه عرضه، مشخصات شایعه شده این گوشی‌های هوشمند بدون تغییر باقی مانده که در ادامه مروری بر آنها خواهیم داشت.

مشخصات سری هواوی P70

انتظار می‌رود که سری هواوی P70 حداقل شامل سه مدل یعنی نسخه پایه، نسخه پرو و ​​نسخه ویژه هنری باشد. گفته می‌شود که این دستگاه‌ها به چیپست ارتقا یافته Kirin 9xxx مجهز می‌شوند که به طور بالقوه عملکرد بهتری نسبت به تراشه Kirin 9000S مورد استفاده در سری Mate60 ارائه می‌دهد.

صفحه نمایش مورد استفاده در این سری از گوشی‌های هواوی به احتمال زیاد یک پنل 6.58 اینچی یا 6.8 اینچی LTPO با وضوح 1.5K و طراحی خمیده و منحنی (2.5D) خواهد بود.

یکی از نکات برجسته این سری، سیستم دوربین آن است. طبق گزارش‌ها، سری P70 برای دوربین اصلی دارای سنسور OV50H یا IMX989 با دیافراگم متغیر فیزیکی خواهد بود. این تنظیمات می‌تواند شامل یک لنز 50 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز 50 مگاپیکسلی پریسکوپ تله فوتو نیز بشود.

چند روز پیش هم تصاویری از قاب Huawei P70 منتشر شد که طراحی مثلثی ماژول دوربین آن را نشان می‌داد. اطلاعات درز شده، به احتمال وجود ارتباط ماهواره‌ای در سری P70 نیز اشاره می‌کنند.

همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد، تاریخ عرضه جدید برای اواخر ماه مارس پیش‌بینی شده اما روز آن همچنان نامشخص است. جزئیات قیمت دقیق هم در دست نیست، اما Huawei P60 Art سال گذشته با قیمت اولیه 8988 یوان (تقریبا معادل 1340 دلار) عرضه شد که ممکن است برای سری جدید هم به همین صورت باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره به تعویق افتادن زمان عرضه سری هواوی P70 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر