;
coinex

هواوی نوا 12i پیش از عرضه جهانی گواهی NBTC را دریافت کرد

هواوی قصد دارد با معرفی گوشی جدید هواوی نوا 12i ، سری Nova 12 خود را گسترش دهد. اخیرا این گوشی در فهرست گواهی NBTC مشاهده شده است.

سری نوا 12 هواوی اولین بار در سال گذشته در چین رونمایی شد و اعضای آن مدل‌های نوا 12، نوا 12 پرو، نوا 12 اولترا و نسخه لایت بودند. حال با وجود نوا 12i، هواوی قصد دارد گزینه‌های بیشتری به مشتریان خود ارائه دهد. با توجه به مشاهده شدن این دستگاه در Global Certification Forum (GCF)، هواوی در حال آماده‌سازی برای رونمایی از این گوشی است.

پیش از این هم این گوشی گواهی‌ NBTC را با شماره مدل CTR-L81 دریافت کرده بود. اما چه انتظاراتی باید از هواوی Nova 12i داشته باشیم؟


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات هواوی نوا 12i

تاکنون، اطلاعات زیادی در خصوص Nova 12i فاش نشده و نمی‌دانیم تاریخ رونمایی آن چه زمانی است؛ اما می‌دانیم این گوشی تنها اتصال 4G را ارائه خواهد داد. انتظار می‌رود این دستگاه در بخش مشخصات فنی تا حدودی به هواوی نوا 12 Lite شباهت داشته باشد و به همین خاطر در ادامه نگاهی به مشخصات فنی این گوشی می‌اندازیم تا ببینیم چه انتظاراتی می‌توان از هواوی نوا 12i داشت.

هواوی نوا 12i پیش از عرضه جهانی گواهی NBTC را دریافت کرد

نوا 12 Lite دارای صفحه نمایش اولد 6.7 اینچی بوده و رزولوشن FHD+ (2412 × 1084 پیکسل) را ارائه می‌دهد. این دستگاه دارای نرخ تازه‌سازی 120Hz و حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش است. پردازنده Snapdragon 778G 4G  در بطن این دستگاه قرار گرفته و در گزینه‌های 256GB و 512GB موجود است.

هواوی نوا 12i پیش از عرضه جهانی گواهی NBTC را دریافت کرد

این دستگاه با سیستم عامل HarmonyOS 4 اجرا می‌شود. منبع انرژی نوا 12 لایت یک باتری 4500mAh بوده که از شارژ سریع 66W پشتیبانی می‌کند. دوربین عقب این گوشی شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو بوده و دوربین سلفی هم دارای یک لنز اولتراواید 60 مگاپیکسلی است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید هواوی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر