;
coinex

مشخصات نمایشگر پوکو X6 Neo تائید شد

پوکو اعلام کرده در 13 مارس از گوشی Poco X6 Neo در هند رونمایی می‌کند. حال دو روز پیش از معرفی، مشخصات نمایشگر پوکو X6 Neo در فروشگاه آنلاین Flipkart دیده شده است.

با توجه به تصاویری که در این فروشگاه دیده شده، این دستگاه حداقل در دو گزینه رنگی ارائه می‌شود. در ادامه به مشخصات نمایشگر Poco X6 Neo می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات نمایشگر پوکو X6 Neo

به گفته این برند، پوکو ایکس 6 نئو دارای یک صفحه نمایش امولد با نرخ تازه‌سازی 120Hz و روشنایی بیشینه 1,000 نیت است. گفته شده این گوشی حاشیه‌های باریکی داشته و یک پانچ هول در وسط نمایشگر، میزبان دوربین سلفی آن است.

مشخصات نمایشگر پوکو X6 Neo تائید شد

نسبت صفحه به بدنه 93.3 درصد بوده و این صفحه توسط شیشه Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود. Poco X6 Neo لبه‌های صاف دارد و ضخامت آن 7.69 میلی‌متر است.

مشخصات نمایشگر پوکو X6 Neo تائید شد

این دستگاه دارای یک ستاپ دوربین دوگانه 108 مگاپیکسلی در پشت است. به نظر می‌رسد که علاوه بر رنگ آبی، گوشی X6 Neo با رنگ بژ نیز عرضه می‌شود.

قیمت پوکو X6 Neo در روز معرفی آن اعلام می‌شود اما با توجه به اینکه از نظر جایگاه، این دستگاه پایین‌تر از Poco X6 قرار می‌گیرد، احتمالا قیمت آن هم کمتر از 20,000 روپیه باشد چرا که قیمت پایه Poco X6 در هند 21,999 روپیه اعلام شده است.

مشخصات نمایشگر پوکو X6 Neo تائید شد

گزارش‌ها مدعی شدند که پوکو ایکس 6 نئو نسخه‌ ری‌برند شده ردمی نوت 13R پرو بوده که انحصارا در چین معرفی شد. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، احتمالاً X6 Neo دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی امولد با رزولوشن FHD+، نرخ تازه‌سازی 120Hz، یک چیپست دایمنسیتی 6080، رم LPDDR4x، حافظه UFS 2.2، یک دوربین جلویی 16 مگاپیکسل، یک سیستم دوربین دوگانه 108 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل، یک باتری 5,000mAh با شارژ سریع 33W، اندروید 13 بر پایه MIUI 14 و یک اسکنر اثر انگشت در کنار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره این گوشی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر