coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی فوق مقاوم یونی هرتز تانک 3 پرو (UNIHERTZ 8849 Tank 3 Pro) با باتری غول‌پیکر معرفی شد

گوشی فوق مقاوم یونی هرتز تانک 3 پرو با قابلیت‌های برجسته‌ای مانند باتری بزرگ 23800 میلی آمپر ساعتی، دوربین دید در شب، پروژکتور و شبکه اتصالی فایوجی رسما معرفی شد.

شرکت UNIHERTZ از گوشی هوشمند مقاوم جدید خود یعنی Tank 3 Pro رونمایی کرد. این گوشی هوشمند با طراحی بادوامی که دارد در دسته محصولات مقاوم قرار می‌گیرد و از قابلیت‌هایی مانند پروژکتور، ظرفیت باتری به شدت بالا و شبکه اتصالی 5G برخوردار است. این گوشی به عنوان یک مدل میان رده در بین گوشی‌های مقاوم، با قیمتی مقرون‌به‌صرفه به بازار عرضه می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گوشی فوق مقاوم یونی هرتز تانک 3 پرو

از گوشی یونی هرتز 8849 Tank 3 پرو با نور کمپینگ گسترده‌ای که دارد می‌توان به عنوان یک چراغ در کمپ‌ها استفاده کرد. این گوشی به تراشه دایمنسیتی 8200 اولترا مدیاتک مجهز شده و از 16 / 18 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا تا 2 ترابایت از طریق کارت حافظه) بهره می‌برد.

گوشی فوق مقاوم یونی هرتز تانک 3 پرو

منبع تغذیه یونی هرتز Tank 3 Pro یک باتری حجیم با ظرفیت 23800 میلی آمپر ساعت است که با آداپتور 120 واتی در مدت کوتاهی به طور کامل شارژ می‌شود. این گوشی با پشتیبانی از شبکه اتصالی 5G و وای‌فای 6 ارتباط راحت و بی‌دردسر را ممکن می‌کند.

در این گوشی از یک پروژکتور DLP با حداکثر روشنایی 100 لومن استفاده شده است؛ یعنی کاربران برای استفاده بهینه از این قابلیت باید محیط اطراف را به میزان مورد نیاز تاریک کنند. چراغ کمپینگ نیز همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد، برای افراد ماجراجو می‌تواند یک ابزار کاربردی و مفید باشد.

گوشی فوق مقاوم یونی هرتز تانک 3 پرو

صفحه نمایش این دستگاه اندازه‌ای حدود 6.79 اینچ دارد و از رزولوشن 1080 در 2460 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات یونی هرتز تانک 3 پرو می‌توان به گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب، دوربین دید در شب، دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، وزن 969 گرم و ابعاد 176 در 86 در 29.8 میلی‌متر اشاره کرد.

قیمت اولیه گوشی UNIHERTZ 8849 Tank 3 Pro حدودا 640 دلار است اما یونی‌هرتز یک سری کوپن‌های تخفیف به ارزش 50 دلار را برای خریداران در نظر گرفته است. پیش‌ سفارش‌ این محصول از تاریخ 8 مارس آغاز شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی فوق مقاوم یونی هرتز تانک 3 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات لا تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر