;
coinex

سریال های شبکه آی فیلم در ماه رمضان و نوروز 1403

آی فیلم به عنوان یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های سیمای ملی برنامه‌های زیادی برای نوروز و رمضان تدارک دیده است. در معرفی سریال های شبکه آی فیلم در ماه رمضان و نوروز 1403 با ما باشید.

شبکه آی فیلم همیشه از شبکه‌های محبوب و پرطرفدار تلویزیون ایران بوده که معمولا با پخش برترین سریال‌های ساخته شده در تاریخ صداوسیما، بینندگان زیادی جلب کرده است.

آی فیلم علاوه بر پخش سریال‌های پرطرفدار یک دهه اخیر، با پخش سریا‌ل‌ها و فیلم‌های نوستالژیک سالیان و دهه‌های قبلی همواره محبوبیت بیشتری یافته و این مسئله در جلب نظر مخاطبان به آن بی‌اثر نبوده است.

این شبکه امسال هم به مناسبت نوروز که با ایام ماه رمضان مقارن شده است برنامه‌های رمضانی و نوروزی زیادی دارد. در این مطلب قصد داریم سریال های شبکه آی فیلم برای ماه رمضان و بهترین سریال های آی فیلم برای عید نوروز را معرفی کنیم. با ما باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سریال های شبکه آی فیلم در ماه رمضان و نوروز 1403

با توجه به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، شبکه آی فیلم به عنوان یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های فیلم و سریال ایرانی، با درنظرگرفتن یک برنامه پروپیمان قصد جلب نظر مخاطبان زیادی دارد.

این شبکه پرطرفدار با پخش سریال‌های خاطره‌انگیز، نوستالژی و پرطرفدار همیشه محبوبیت زیادی بین مخاطبان داشته و در نوروز 1403 نیز با یک برنامه جامع با ترکیبی از برنامه‌های نوروزی و رمضانی به استقبال مخاطبان می‌آید.

ترکیب سریال های شبکه آی فیلم برای عید نوروز و بهترین سریال های آی فیلم برای ماه رمضان شامل عناوین مختلف طنز، اجتماعی، تاریخی و مذهبی است. در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی دقیق این سریال‌ها، زمان پخش و عوامل آن‌ها بپردازیم.

نیمه پنهان ماه

سریال های شبکه آی فیلم در ماه رمضان و نوروز 1403
سریال های شبکه آی فیلم در ماه رمضان و نوروز 1403
  • کارگردان: مجید جعفری
  • بازیگران: مهین شهابی، ثریا قاسمی، عنایت‌الله بخشی
  • سال ساخت: 1373
  • ساعت پخش: 16:00

یکی از پاسخ‌های سوال چه سریال هایی در شبکه آی فیلم برای عید پخش خواهد شد ؟ سریال نیمه پنهان ماه است. این سریال به کارگردانی مجید جعفری برای رمضان 1373 تدارک دیده شد و از شبکه یک در همن سال پخش شد.

داستان این مورد از سریال های شبکه آی فیلم در ماه رمضان و نوروز 1403 درباره یک خانواده است که با گم شدن یکی از اعضا می‌کوشند با زیر و رو کردن خاطرات گذشته، او را پیدا کنند. شخصیت اصلی این داستان آقا بزرگ است که سرپرست و بزرگ خانواده محسوب می‌شود.

او در این مورد از سریال های ماه رمضانی شبکه آی فیلم و سال‌ها قبل پسری به نام جلال را به فرزندی گرفته و در خلال سال‌ها اتفاقاتی برای خودش، جلال و خانواده رخ داده است. این اتفاقات در جریان این مورد از سریال های ماه رمضان 1403 شبکه آی فیلم بررسی می‌شود.

زیرزمین

سریال های شبکه آی فیلم برای ماه رمضان

  • کارگردان: علیرضا افخمی
  • بازیگران: فتحعلی اویسی، بهاره رهنما، ابوالفضل پورعرب
  • سال ساخت: 1385
  • ساعت پخش: 17:00

پاسخ دیگری برای سوال چه سریال هایی در شبکه آی فیلم برای ماه رمضان پخش خواهد شد ؟ سریال زیرزمین است که در این بخش از معرفی سریال های آی فیلم در ماه رمضان به آن می‌پردازیم.

زیرزمین به کارگردانی علیرضا افخمی به عنوان یکی از بهترین سریال های آی فیلم برای ماه رمضان اولین بار برای پخش در ماه رمضان 1385 از شبکه سه سیما ساخته شد.

بخش عمده این سریال در دو محله تاریخی تهران یعنی امامزاده یحیی و کوچه پس‌کوچه‌های پامنار ساخته شد و از یک حمام تاریخی نیز در آن استفاده شد. این سریال در زمان پخش خود یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیون بود و تیتراژ پایانی آن را نیز احسان خواجه‌امیری خوانده بود.

داستان این مورد از سریال های ماه رمضانی شبکه آی فیلم درباره سه دوست به نام‌های فرجیان، کلانی و اسدی است که با همکاری هم و با یک سند جعلی، زمین بزرگی را به سرمایه‌داری به نام کورانی می‌فروشند تا از او کلاهبرداری کنند. اسدی اما بعد از گرفتن پول‌ها تصمیم دارد با دزدیدن سهم دو نفر دیگر فرار کند.

در این بین نقطه عطف داستان این مورد از سریال های شبکه آی فیلم در ماه رمضان و نوروز 1403 جایی است که اسدی در جریان فرار مجبور می‌شود پول‌ها را در زیرزمین یک خانه قدیمی در پامنار پنهان کند. او در راه فرودگاه و تصادف می‌کند و فلج می‌شود و حالا دو نفر دیگر برای یافتن پول‌های دفن شده در زیرزمین تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های خارجی

بهترین سریال های کمدی خارجی

مثل هیچ کس

سریال های شبکه آی فیلم برای عید نوروز

  • کارگردان: عبدالحسن برزیده
  • بازیگران: پروانه معصومی، حسین یاری، حمید ابراهیمی
  • سال ساخت: 1387
  • ساعت پخش: 18:00

یک پاسخ سوال چه سریال هایی در شبکه آی فیلم برای عید پخش خواهد شد ؟ سریال مثل هیچکس به کارگردانی عبدالحسین برزیده محصول سال 1387 است که موسیقی متن آن را احسان خواجه‌امیری تهیه کرده است.

داستان این مورد از سریال های شبکه آی فیلم برای عید نوروز در یک خانواده سنتی پرجمعیت جریان دارد و شخصیت محوری داستان برادر بزرگتر خانواده است. او که بعد از فوت پدر مسئولیت سنگینی بر دوش گرفته می‌کوشد با فداکاری و از خودگذشتگی بسیار از خواهر و برادرها و اعضای خانواده مراقبت کند.

در داستان این مورد از سریال های شبکه آی فیلم در ماه رمضان و نوروز 1403 شاهدیم که او با وجود مشکلات و چالش‌های زیاد می‌کوشد انسجام و وحدت خانواده را حفظ کند و در این بین یکی از بزرگترین چالش‌های او تقسیم اموال پدر بین اعضای خانواده است.

برادر بزرگ خانواده اما می‌کوشد در این مورد از بهترین سریال های آی فیلم برای عید نوروز و با وجود مخالفت‌ها و طمع دیگر اعضای خانواده، طبق وصیت پدر عمل کرده و همه چیز را عادلانه تقسیم کند. ساعت پخش سریال مثل هیچ کس از شبکه آی فیلم

میوه ممنوعه

چه سریال هایی در شبکه آی فیلم برای عید پخش خواهد شد

  • کارگردان: حسن فتحی
  • بازیگران: علی نصیریان، امیر جعفری، گوهر خیراندیش، هانیه توسلی
  • سال ساخت: 1386
  • ساعت پخش: 20:00

در معرفی سریال های آی فیلم در ماه رمضان به سریال میوه ممنوعه به عنوان یکی از بهترین سریال های شبکه آی فیلم در ماه رمضان و نوروز 1403 می‌رسیم. این سریال که حالا قرار است در آی فیلم تکرار شود، در سال 1386 با کارگردانی حسن فتحی و برای ماه رمضان از شبکه دو پخش شد.

موسیقی متن این مورد از سریال های ماه رمضانی شبکه آی فیلم را نیز احسان خواجه امیری ساخت که به اثری ماندگار و جذاب بدل شد.

داستان این مورد از سریال های ماه رمضان 1403 شبکه آی فیلم درباره حاج یونس فتحی، تاجر ثروتمند و خیرخواهی است که به خاطر کارهای خیر خود به شهرت زیادی رسیده است. او که به عقاید و ایمان خود باور زیادی دارد تصور می‌کند که تا ابد در مسیر درستی حرکت می‌کند اما غافل از این است که روزی ایمان او هم به چالش کشیده خواهد شد.

در این مورد از سریال های شبکه آی فیلم برای ماه رمضان هستی را به عنوان یک دختر جوان از خانواده‌ای ثروتمند می‌بینیم که به خاطر ورشکستگی پدر خود زندگی‌اش دگرگون شده است. او در جستجوی عدالت از حاج یونس یاری می‌خواهد و به او پناه می‌برد اما حاج یونس با آشنایی با هستی ناخودآگاه احساساتی می‌شود و در قلبش عشقی ممنوعه را پرورش می‌دهد.

عشق ممنوعه که از بهترین سریال های آی فیلم برای ماه رمضان محسوب می‌شود قرار است در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 20 پخش شود. ساعت پخش سریال میوه ممنوعه از شبکه آی فیلم در رمضان و نوروز 1403

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های اکشن

بهترین سریال های ترکی

خانه به دوش

چه سریال هایی در شبکه آی فیلم برای ماه رمضان پخش خواهد شد

  • کارگردان: رضا عطاران
  • بازیگران: حمید لولایی، مریم امیرجلالی، علی صادقی
  • سال ساخت: 1383
  • ساعت پخش: 19:00

پاسخ دیگر سوال چه سریال هایی در شبکه آی فیلم برای ماه رمضان پخش خواهد شد ؟ سریال خانه به دوش است. خانه به دوش به عنوان یکی از بهترین سریال های آی فیلم اولین بار برای تعطیلات نوروز در سال 1383 به کارگردانی رضا عطاران از شبکه سه سیما پخش شد.

در ادامه معرفی سریال های آی فیلم در عید نوروز به داستان این سریال می‌پردازیم. داستان این سریال درباره مرد ساده و خوش قلبی به نام آقا ماشالله است که گرچه گذشته خوبی داشته اما در نتیجه مشکلات اقتصادی به هندوانه‌فروشی با وانت روی آورده است.

او که شدیدا به بازگشت به ثروتمند شدن و رها شدن از وضعیت بد مالی خود امیدوار است به طور اتفاقی با آقای بیات آشنا می‌شود و با او قرار سفر به مالزی را ترتیب می‌دهد و پول سفر را هم به بیات می‌سپارد. او اما در روز مقرر برای سفر به مالزی متوجه می‌شود که بیات یک کلاهبردار است و از این طریق هم با احمد با بازی رضا عطاران آشنا می شود که وضعیتی مشابه با آقا ماشالله دارد.

در این مورد از سریال های شبکه آی فیلم در ماه رمضان و نوروز 1403 شاهدیم که ماشالله در رقابت سنگینی با باجناق خود اصلان که معامله‌گری طماع و حیله‌گر است قرار دارد. ماشالله در واقع قصد دارد با سفر به مالزی و شکل دادن یک کسب و کارجدید، زندگی خانواده‌اش را متحول کند تا از اصلان عقب نباشد اما در دام کلاهبرداران اسیر شده و تمام پول‌های خود را از دست می‌دهد. ساعت پخش سریال خانه به دوش از شبکه آی فیلم

پایتخت 4

بهترین سریال های آی فیلم برای ماه رمضان

  • کارگردان: سیروس مقدم
  • بازیگران: محسن تنابنده، احمد مهران‌فر، ریما رامین‌فر
  • سال ساخت: 1394
  • ساعت پخش: 21:00

شبکه آی فیلم از حدود دو ماه پیش بار دیگر بازپخش کل مجموعه پایتخت را در دستور کار قرار داد و حالا پخش این مجموعه به نوروز رسیده است. اما اگر می‌پرسید چه سریال هایی در شبکه آی فیلم برای ماه رمضان پخش خواهد شد ؟ در پاسخ باید گفت که روند پخش پایتخت در رمضان 1402 و 1403 به پایتخت 4 می‌رسد.

در معرفی سریال های آی فیلم در عید نوروز باید گفت که فصل چهارم این سریال داستان خانواده معمولی را در ادامه پایتخت یک و دو سه روایت می‌کند. در فصل چهارم هم شاهد اتفاقات جدید و چالش‌های خنده‌دار متعددی برای اعضای خانواده معمولی هستیم.

در داستان این مورد از سریال های شبکه آی فیلم در ماه رمضان و نوروز 1403 شاهدیم که هما با وجود مخالفت‌های نقی کاندید انتخابات شورای شهر شده و با وجود تمام سنگ‌اندازی‌های نقی، او با بالاترین رای به عنوان عضو شورا انتخاب می‌شود. این مسئله زندگی نقی را شدیدا متحول می‌کند و چالش‌های جدید برایش به دنبال دارد.

در بخش دیگر داستان این مورد از سریال های شبکه آی فیلم برای عید نوروز شاهدیم که همسر ارسطو یعنی بانو چو چانگ چینی یا همان راحله در یک سانحه هوایی مفقود می‌شود و این مسئله ارسطو و خانواده‌اش را در غم بزرگی فرو برده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین مینی سریال های کره ای

بهترین مینی سریال های ترکی

در چشم باد

بهترین سریال های آی فیلم برای عید نوروز

  • کارگردان: مسعود جعفری جوزانی
  • بازیگران: پارسا پیروزفر، نیوشا ضیغمی، ارسلان قاسمی
  • سال ساخت: 1387
  • ساعت پخش: 22:00

یکی از سریال های آی فیلم برای تعطیلات نوروز که برای پخش از این شبکه درنظر گرفته شده است سریال در چشم باد به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی و محصول 1387 است. این سریال در ژانر حماسی اولین بار از شبکه یک سیما پخش شد.

این مورد از سریال های آی فیلم برای تعطیلات نوروز در 44 قسمت 50 دقیقه‌ای بر اساس فیلم‌نامه‌ای به قلم شخص مسعود جعفری جوزانی ساخته شده است.

در چشم باد به عنوان یکی از سریال های شبکه آی فیلم در ماه رمضان و نوروز 1403 به وقایع سیاسی و اجتماعی ایران در سه دهه مهم 1300، 1320 و 1360 می‌پردازد که دوره اول به اواخر دوران قاجار و آغاز پهلوی، دوره دوم به جنگ جهانی دوم و دوره سوم به دوره زمانی خاص بعد از انقلاب اختصاص دارد.

از جمله ستارگان این مورد از سریال های شبکه آی فیلم برای ماه رمضان باید به پارسا پیروزفر، اکبر عبدی، کامبیز دیرباز، سعید نیک‌پور، سحر جعفری جوزانی، فریبا متخصص، لاله اسکندری، ستاره صفرآوه، رضا شفیعی جم، فخر‌الدین صدیق‌شریف، جهانگیر الماسی، محمود پاک نیت، مصطفی زمانی، محمدرضا هدایتی و هومن سیدی اشاره کرد.

گفتنی است که این سریال پرستاره به عنوان یکی از سریال های شبکه آی فیلم برای عید نوروز یکی از بزرگترین پروژه‌های تلویزیون ایران است که در ساخت آن از 480 لوکیشن در 10 شهر و استادن مختلف ایران و حتی لوکیشن‌هایی در آمریکا استفاده شده است.

با هزینه تولید 12 میلیارد تومانی این سریال در سال 1387، این مورد از بهترین سریال های آی فیلم برای ماه رمضان به یکی ز پرهزینه‌ترین سریال‌های تاریخ تلویزیون بدل شده است.

داستان در چشم باد به عنوان یکی از بهترین سریال های آی فیلم برای عید نوروز درباره خانواده‌ای است که لحظات و اتفاقات تلخ و شیرین زندگی‌شان در یک بازه تاریخی مهم از قیام میرزا کوچک‌خان در شمال تا آزادسازی خرمشهر روایت می‌شود. داستان این مورد از سریال های آی فیلم برای تعطیلات نوروز از قیام میرزا کوچک آغاز می‌شود و با اتفاقات معاصر و سه دوره تاریخی قاجار، پهلوی و جمهوری اسلامی ادامه پیدا می‌کند.

در این مورد از سریال های ماه رمضانی شبکه آی فیلم شاهدیم که پدر خانواده معروف به ایرانی که از یاران میرزا است بعد از مرگ میرزا با خانواده‌اش به تهران کوچ می‌کند تا با دایر کردن یک چاپخانه به فعالیت سیاسی خود ادامه دهد.

سوالات متداول

بهترین سریال‌های طنز شبکه آی فیلم در نوروز و رمضان 1403 کدامند؟

خانه به دوش و پایتخت 4 در ژانر طنز از بهترین سریال های ماه رمضان 1403 شبکه آی فیلم هستند که برای نوروز پخش می‌شوند.

بهترین سریال های تاریخی شبکه آی فیلم در نوروز و رمضان 1403 کدامند؟

در چشم باد یکی از بهترین سریال های تاریخی است که برای پخش از شبکه آی فیلم در ایام نوروز و رمضان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سریال های شبکه آی فیلم در ماه رمضان و نوروز 1403 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر