;
coinex

فروش فوری پژو پارس اسفند 1402 ؛ [+قیمت و موعد تحویل]

ایران خودرو، طرخ فروش فوری پژو پارس اسفند 1402 را آغاز کرد. پژو پرشیا دوست داشتنی درنظر گرفته شده در این طرح با موتور XU7P به مشتریان تحویل می‌شود.

به نظر می‌رسد که تولید پژو پارس توسط ایران خودرو ادامه دارد و پس پاسکاری‌های فراوان بین این شرکت و سازمان استاندارد، درنهایت بزرگترین شرکت خودروسازی ایران موفق شد توپ را به گل تبدیل کند. از این رو ایران خودرو به جهت تأمین نیاز متقاضیانی که پیش‌تر در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی برای خودرو مذکور ثبت‌نام کرده، تعداد محدودی پژو پارس تولید کرده و قرار است به فروش برساند. طبق بخشنامه جدید ایران خودرو، فروش فوری پژو پارس اسفند 1402 با موعد تحویل 1 آغاز شده است و متقاضیان می‌توانند تکمیل وجه کنند.

بیشتر بخوانید: مرحله جدید فروش خودروهای وارداتی آغاز شد؛ [+لیست خودروها]

فروش فوری پژو پارس اسفند 1402

ایران خودرو با ارسال بخشنامه‌های شماره 4705 و 4707، امکان واریز وجه و تکمیل ثبت‌نام متقاضیان پژو پارس در سامانه یکپارچه با اولویت زمستان 1402 را فراهم کرد. به منظور تأمین نیاز مشتریان طرح فروش پژو پارس با موتور XU7P تعدادی محدودی از این خودرو با موتور یاد شده تولید شده است. لازم به ذکر است که متقاضیان فقط 4روز مهلت دارند که تمامی بهای خودرو را به حساب شرکت واریز کنند. جزئیات بخشنامه فروش پژو پارس را می‌توانید در تصاویر زیر مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص طرح فروش پژو پارس چیست؟ این طرح ممکن است آخرین طرح فروش این سدان دوست داشتنی باشد. به نظر شما امکان تولید دوباره این خودرو وجود دارد؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر