;
coinex

واتساپ امکان گرفتن اسکرین شات از تصاویر پروفایل را مسدود کرد

به گزارش Android Police، آپدیت جدید واتساپ با اضافه کردن قابلیت محدودیت گرفتن اسکرین‌شات از عکس پروفایل مخاطبان، به روز رسانی می‌شود.بر اساس آپدیت‌های اخیر واتساپ بر روی سیستم عامل اندروید، اسکرین‌شات گرفتن از عکس پروفایل مخاطبان با ارور مواجه می‌شود.

بیشتر بخوانید: از کجا بفهمیم واتساپ هک شده ؟

محدودیت گرفتن اسکرین‌شات از عکس پروفایل در واتساپ

طبق آزمایش‌هایی که برخی کاربران انجام داده‌اند، هنگام تلاش برای اسکرین‌شات گرفتن از عکس پروفایل مخاطبان، هیچ پیام هشداری نمایش داده نشد. اما تلاش برای گرفتن اسکرین‌شات در حالت تمام صفحه عکس پروفایل به نمایش ارور خالی منجر شد. با این وجود همچنان می‌توان از نمای کوچک یا پیش‌نمای پروفایل عکس گرفت.

همانطور که AP اشاره کرده، به نظر می‌رسد این رفتار پیش‌فرض است و به یک ساختار خاص محدود نمی‌شود. دستگاهی که به وسیله آن این قابلیت مورد آزمایش قرار گرفت، واتساپ بتا v2.24.6.16 را اجرا می‌کرد؛ این در حالی است که کاربران دیگری که نسخه‌ی قدیمی‌تر بتا را بر روی دستگاهشان داشتند نیز با این موضوع مواجه شده‌اند. این نشان می‌دهد که احتمالاً این قابلیت از طریق به‌روزرسانی سروری عرضه شده و به نسخه‌های خاص محدود نیست.

متا قابلیت مسدود کردن امکان گرفتن اسکرین‌شات از عکس پروفایل واتساپ را با هدف حفظ حریم خصوصی توسعه داده؛ امکانی که هنوز در پیامرسان‌های دیگر مانند تلگرام و سیگنال وجود ندارد

برای بهبود حریم خصوصی بیشتر می‌توانید عکس پروفایل واتساپ خود را پنهان کنید؛ با مراجعه به تنظیمات/ حریم خصوصی/ عکس پروفایل. از اینجا می‌توانید تنظیم کنید که عکس پروفایل شما برای چه افرادی نشان داده شود.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی محدودیت گرفتن اسکرین‌شات از عکس پروفایل در واتساپ چیست؟ این ویژگی تا چه کاربردی خواهد بود؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری ایران و جهان را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر