;
coinex

به‌زودی قابلیت پین 5 چت همزمان به واتساپ اضافه می‌شود

واتساب همیشه در تلاش است تا تجربه کاربران خود را بهبود بخشد، این پیام‌رسان به زودی قابلیت پین 5 چت همزمان را راه‌اندازی می‌کند. به این ترتیب شما می‌توانید تا پنج چت را پین کنید.

پیام‌رسان محبوب واتساپ مدتی است که بیش از پیش تلاش می‌کند تا کاربران خود را راضی نگه دارد طی چند هفته اخیر قابلیت های متعددی به این پلتفرم اضافه شده است اکنون مشخص شد که ویژگی جدیدی به این برنامه اضافه شده که به شما امکان می‌دهد تا پنج چت را پین کنید.

بیشتر بخوانید: واتساپ امکان گرفتن اسکرین شات از تصاویر پروفایل را مسدود کرد

قابلیت پین 5 چت همزمان در واتساپ راه‌اندازی می‌شود

واتساپ پشتیبانی از پین کردن چت‌ها را گسترش داده و محدودیت را به پنج چت افزایش می‌دهد. استفاده از قابلیت “پین” در واتساپ باعث می‌شود تا مکالمه با یک فرد خاص یا یک گروه را در معرض دید خود قرار دهید. این گزینه چت دلخواه شما را حتی اگر اخیراً فعال نبوده باشد، در بالای لیست قرار می‌دهد. تاکنون شما فقط می‌توانستید سه چت را پین کنید اما واتساپ در تلاش است تا محدودیت‌ها را کمتر کند.

همانطور که توسط WABetaInfo اعلام شده است، WhatsApp for Android نسخه 2.24.6.13 توانایی پین کردن حداکثر پنج چت را در بالای صفحه اضافه می‌کند. البته این قابلیت به طور پیش فرض اضافه نمی‌شود و شما باید به صورت دستی آن را فعال کنید. با این حال، این نشان می‌دهد که واتساپ مشغول کار بر روی این قابلیت جدید است تا احتمالاً در هفته‌ها یا ماه‌های آینده آن را در دسترس همه قرار دهد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی قابلیت پین 5 چت همزمان در واتساپ چیست؟ این ویژگی تا چه کاربردی خواهد بود؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری ایران و جهان را با ما دنبال کنید.

منبع:9to5google

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر